Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej nr 004336 T Wilczyce - Wilczyce Kolonia na odcinku od km 0 + 0,00 do km 1 + 5,00 w miejscowości Wilczyce

Gmina Wilczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 27-612 Wilczyce, 174 174
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8377275 , fax. 015 8377236
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilczyce
    174 174 174
    27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8377275, fax. 015 8377236
    REGON: 83040979000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej nr 004336 T Wilczyce - Wilczyce Kolonia na odcinku od km 0 + 0,00 do km 1 + 5,00 w miejscowości Wilczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie drogi gminnej nr 004336T Wilczyce - Wilczyce Kolonia na odcinku od km 0 + 0,00 do km 1 + 5,00 w miejscowości Wilczyce zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i dokumentacją projektową, która obejmuje: 1) Na w/w odcinku drogi gminnej od km 0 + 0,00 do km 1 + 5,00 ( tj. o długości 1.005,00 [mb] i szerokości jezdni 3,50[m] ) zostanie wyrównana istniejąca podbudowa oraz położona warstwa z tłucznia kamiennego o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00 [cm] na którą zostanie położona nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości warstwy po zagęszczeniu 4,00 [cm], zaś pobocza o szerokości 0,30[m] po obu stronach jezdni zostaną utwardzone mieszanką sortową. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233220-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg 4. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zostało przedstawione w załączonych załącznikach do niniejszej instrukcji : 1) załącznik Nr 4 - wzór umowy do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych: a) załącznik nr 5a Strona tytułowa SST, b) załącznik nr 5b spis treści SST, c) załącznik nr 5c str. 1 - D 00.00.00 Wymagania ogólne, d) załącznik nr 5d str. 13 - D 01.01.01 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, e) załącznik nr 5e str. 16 - D 04.08.05 Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie, f) załącznik nr 5f str. 19 - D 05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, 6) załącznik Nr 6 - dokumentacja projektowa, 7) załącznik Nr 7 - przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj., 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1- 2 ustawy PZP. 2.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1-2 w/w ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 2 oświadczenie do SIWZ. 4. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1) podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie o zapoznaniu się z terenem budowy drogami i pozwoleniem na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 oświadczenie do SIWZ, 5.Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie 2) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienionych w ust. 1, 2, 3 od każdego z osobna, pozostałe mogą być składane wspólnie i takiej będą podlegać ocenie. 3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 4 w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 5) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń . 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 ust 1-3 - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy, oraz form, w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr87 poz. 605 z późn. zm.) 7. Oferta ( załącznik. nr 1 formularz ofertowy do SIWZ) 8. Zamawiający wymaga stosownie do treści § 4 ust 1 - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zm. ) aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach