Przetargi.pl
Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r.

Gmina Wilków ogłasza przetarg

  • Adres: 24-313 Wilków, Wilków 62A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8281424 , fax. 081 8281050
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilków
    Wilków 62A 62A
    24-313 Wilków, woj. lubelskie
    tel. 081 8281424, fax. 081 8281050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkow.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbudowa dróg zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r. 1A).Odbudowa drogi gminnej nr 108003L od km 0+400 do km 0+560 w miejscowości Zarudki. Zakres prac obejmuje: 1).Roboty pomiarowe w liniowych robotach drogowych - km. 0,160. 2).Wyprofilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wraz z zagęszczeniem - m2 499,00. 3).Wykonanie podbudowy z kruszywa - tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie , gr. 20 cm po zagęszczeniu - m2 499,00. 4).Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową - m2 499,00. 5).Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0-16 mm , gr. 3 cm po zagęszczeniu - m2 483,00. 6).Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - m2 483,00. 7).Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0-12,8 mm , grubości 4 cm po zagęszczeniu - m2 467,00. 8). Wyprofilowanie i uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem , śr. grub. 20 cm - m3 -42,00. 9).Ustawienie słupków z rur stalowych ?50 dla znaków drogowych wraz z wykopaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami - szt.6. 10).Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typu A o boku 900 mm , folia odblaskowa I generacji A-7 - szt 1 , A-30 -1szt. 11).Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych typu D 600x600 ; D-1 - szt 2. 12).Przymocowanie do gotowych słupków tablic typu U9a - szt 1 i typu U9b - szt 1 ograniczenie skrajni poziomej drogi. 13). Przymocowanie do gotowych słupków tabliczek do znaków drogowych typuT -inf. droga gruntowa folia odblaskowa , I generacji - szt.1. 1B).Odbudowa drogi gminnej na działce o nr ewidencyjnym 636 od km 0+000 do km 0+400 w miejscowości Zastów Polanowski. Zakres prac obejmuje: 1). Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych drogach, w terenie: równinnym: km 0,400,00. 2). Rozebranie ław betonowych o grubości - wysokości: - do 70 cm, przepust średnicy 50 cm w km 0+036 :m3= 0,68. 3). Rozebranie ścian betonowych o grubości : - do 40 cm: m3= 0,89. 4). Rozebranie przepustów rurowych -część przelotowa betonowych o średnicy 50 cm w km 0+036: m=8,00. 5). Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość 5 km : m3 = 2,82. 6). Ławy fundamentowe przepustów rurowych pod koroną drogi w km 0+036, dł. 8 m, grubości 15 cm: m3 = 0,60. 7). Przepusty rurowe pod koroną drogi, lokalizacja j.w. z rury HPED, dł. 8 m i średnicy 50 cm : m=8,00. 8). Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych, z ręcznym zagęszczeniem, przy szerokości wykopu od 0,8 do 2,5 m i głębokości do 1,5 m - grunt kat. I-III: m3= 2,54. 9). Brukowanie skarp przekopów i nasypów - wlot i wylot, na podsypce z piasku z zalaniem spoin zaprawą : m2= 2,00. 10). Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, przy pojemności łyżki koparki: 0,25 m3 - grunt kat. III - wcinka technologiczna do wykonania koryta pod konstrukcję, na odcinku od km 0+000 do km 0+010, średniej gł. 18 cm i szer. 2,90 m m3= 6,19. 11). Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, przy pojemności łyżki koparki: 0,15 m3 - grunt kat. III, samochód do 5-10 t. Rów melioracyjny w km 0+036 drogi po 20 m od strony wlotu i wylotu przepustu, przepust śr. 50 cm: m3= 20,00. 12). Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruncie kat.II-IV przy użyciu: równiarki i walca statycznego na szer. projektowanej podbudowy 2,90 m: m2 = 1165,38. 13). Warstwy odsączające z piasku, wykonywane i zagęszczane mechanicznie walcem statycznym przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm na szer. 2,90 m m2= 585,38. 14). Podbudowy z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu: 20 cm. Krotność = 2 : m2= 585.380. 15). Podbudowy z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 10 cm od km 0+200 do km 0+400 : m2 = 580,00. 16). Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej -tłuczeń: m2 = 1165,38. 17). Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem -emulsją asfaltową, jednokrotnie pod warstwę wyrównawczą w ilości 0,7 kg/m2: m2 = 1165,38. 18). Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową Standard II 0-16 mm żwirowo - grysową, dla KR-1,2, wg PN-S-96025/2000, transportowaną na odległość 5km samochodem samowyładowczym 10-15 t w ilości średnio 50 kg/m2 -2 cm - Mg = 57,39. 19). Dodatek za transport mieszanki mineralno-asfaltowej za każdy następny 1 km ponad 5 km samochodem samowyładowczym ponad 10 do 15 t na odległość 45 km Mg=57,39 Krotność = 40. 20). Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z mieszanek mineralno asfaltowych Standard II, transportowanych samochodem samowyładowczym do 10-15 t na odl.5 km, w ilości 100 kg /m2, o grubości warstwy po zagęszczeniu: 4 cm o frakcji 0-12,8 mm, wg PN-S-96025/2000 : m2= 1085,38. 21. Dodatek za transport mieszanki mineralno-asfaltowej za każdy dalszy 1 km transportu ponad 5 km samochodem samowyładowczym do 15 t, na odległość 45 km: Mg= 108,54 Krotność = 40. 22). Podbudowy na poboczach -opaskach, z kruszywa łamanego od 0 do 31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o szer. po 15 cm, gr. średnio 25 cm m2 = 120,00 Krotność = 2.5. 23). Słupki do pionowych znaków drogowych, stalowe, z rur ocynkowanych o średnicy 50 mm: szt=4,00. 24) Tablice znaków drogowych odblaskowych z folii II generacji, średnie - znaki ostrzegawcze o boku 90 cm A-30 -inne niebezpieczeństwa - 1 szt., T-3 60x30 cm, tabliczka koniec nawierzchni utwardzonej - 1 szt. A-1 niebezpieczny zakręt w prawo - 1 szt., A-2 niebezpieczny zakręt w lewo - 1 szt.. Razem - 4 szt. 25). Tablice znaków drogowych odblaskowych z folii II generacji, średnie - znaki zakazu o średnicy 80 cm B-20 -STOP - 1 szt. 1C).Odbudowa drogi gminnej w Kłodnicy na odcinku 289mb: W tym: Odbudowa drogi gminnej na działce o nr ewidencyjnym 372 od km 0+000 do km 0+286,50 w miejscowości Kłodnica. Zakres prac obejmuje: 1). Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -drogach, w terenie równinnym = km 0,287. 2). Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, grunt kat. III -wcinka technologiczna do wykonania koryta po konstrukcję na odcinku od km 0+002,50 do km 0+010,00 średniej głębokości 6 cm i szer. 3,20 m - m3 = 1,440. 3). Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruncie kat.II-IV przy użyciu: równiarki i walca statycznego na szer. projektowanej podbudowy 3,20 m - m2= 916,80. 4). Podbudowa z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 10 cm: - m2 = 916,80. 5). Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej (tłuczeń) - m2= 916,80. 6). Skropienie podbudowy asfaltem -emulsją asfaltową, jednokrotnie pod warstwę wyrównawczą w ilości 0,7 km/m2: m2= 916,80. 7). Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, Standard II 0,16 mm żwirowo- grysowa dla KR-1,2 wg. PN-S-96025/2000, transportowaną na odległość 5km samochodem samowyładowczym 10-15 t w ilości średniej 50 kg/m2 -2 cm: Mg =45,30. 8). Dodatek za transport mieszanki mineralno-asfaltowej za każdy następny 1 km ponad 5 km samochodem samowyładowczym ponad 10 do 15 t na odległość 45 km: Mg = 45,30 Krotność = 40. 9). Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych Standard II, transportowanych samochodem samowyładowczym do 10-15 t na odl.5 km, w ilości 100 kg/m2, szer. 3,0 m, o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm, o frakcji 0-12,8 mm wg PN-S- 96025/2000, od km 0+002,50 do km 0+289,00, dł. 286,50 m: m2 = 859,50. 10). Dodatek za transport mieszanki mineralno-asfaltowej - za każdy dalszy 1 km transportu ponad 5 km samochodem samowyładowczym do 15 t, na odległość do 45 km Mg = 86,00 Krotność = 40. 11). Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t na odległość do 1 km: grunt kat. I-II -dokop na uformowanie poboczy ziemnych, m3 = 42,98. 12). Dopłata za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km odległ. transportu ponad 1 km, przy przewozie urobku gruntu kat.I-II po drogach utwardzonych, samochodami samowyładowczymi o ładowności: do 5 t: m3 = 42,98 Krotność = 8. 13). Ręczne formowanie nasypów z dowożonego gruntu kategorii: I-II wraz z zagęszczeniem -pobocza: m3= 42,98. 14). Słupki do pionowych znaków drogowych, stalowe, z rur ocynkowanych o średnicy 50 mm: szt=5,00. 15). Tablice znaków drogowych odblaskowych z folii II generacji -wielkości średnie - znaki informacyjne D-4a -droga bez przejazdu, kwadratowy 60x60 cm: szt=1,00. 16). Tablice znaków drogowych odblaskowych z folii II generacji -wielkości średnie, - znaki ostrzegawcze o boku 90 cm A-30 -inne niebezpieczeństwa - 1 szt., T-3 koniec drogi utwardzonej -60x30 cm - 1 szt. 17). Tablice znaków drogowych odblaskowych z folii II generacji -wielkości średnie - okrągłe, o średnicy 80 cm B-1 zakaz ruchu: szt.1,00. 18). Tablice znaków drogowych odblaskowych z folii II generacji -wielkości średnie, - zapora drogowa 2,25x0,5 m U-20b: szt. 1,00. Włączenie do drogi powiatowej na odcinku 2,50mb. 1).Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -drogach, w terenie równinnym km - 0,003. 2). Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, grunt kat. III: - m3 - 2,630. 3). Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruncie kat.II-IV przy użyciu: równiarki i walca statycznego na szer. projektowanej podbudowy 3,20 m - m2 = 18,75. 4). Podbudowa z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu: 10 cm - m2 = 18,75. 5). Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej -tłuczeń, - m2 = 18,75. 6). Skropienie podbudowy asfaltem -emulsją asfaltową, jednokrotnie pod warstwę wyrównawczą w ilości 0,7 km/m2 - m2 = 18,75. 7). Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, Standard II 0-16 mm żwirowo- grysowa dla KR-1,2 wg. PN-S-96025/2000, transportowaną na odległość 5km samochodem samowyładowczym 10-15 t w ilości średniej 50 kg/m2 -2 cm - Mg = 0,96. 8). Dodatek za transport mieszanki mineralno-asfaltowej za każdy następny 1 km ponad 5 km samochodem samowyładowczym ponad 10 do 15 t na odległość 45 km - Mg = 0,96 Krotność = 40. 9). Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych Standard II, transportowanych samochodem samowyładowczym do 10-15 t na odl.5 km, w ilości 100 kg/m2, szer. 3,0 m, o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm, o frakcji 0-12,8 mm wg PN-S- 96025/2000, od km 0+000,00 do km 0+002,50 , dł.2,50m m2 = 18,750. 10). Dodatek za transport mieszanki mineralno-asfaltowej - za każdy dalszy 1 km transportu ponad 5 km samochodem samowyładowczym do 15 t, na odległość do 45 km - Mg =1,88 Krotność = 40. 11). Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t na odległość do 1 km: grunt kat. I-II -dokop na uformowanie poboczy ziemnych, m3 = 1,18. 12). Dopłata za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km odległ. transportu ponad 1 km, przy przewozie urobku gruntu kat.I-II po drogach utwardzonych, samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t: - m3 = 1,18 Krotność = 8. 13). Ręczne formowanie nasypów z dowożonego gruntu kategorii I-II wraz z zagęszczeniem -pobocza: - m3 = 1,18. 14). Słupki do pionowych znaków drogowych, stalowe, z rur ocynkowanych o średnicy 50 mm - szt. 5. 15). Tablice znaków drogowych odblaskowych z folii II generacji -wielkości średnie, - znaki informacyjne D-1 droga główna - 2 szt., kwadratowy 60x60 cm ,T6b tabliczka- 2 szt. 16). Tablice znaków drogowych odblaskowych z folii II generacji -wielkości średnie, - znaki zakazu o średnicy 80 cm B-20 STOP - szt.1. 1D). Odbudowa drogi gminnej na działce o numerze ewidencyjnym 375 od km 0+000 do km 0+345 w miejscowości Zastów Karczmiski. Zakres prac obejmuje: 1). Roboty pomiarowe w liniowych robotach drogowych - km. 0,345. 2). Rozbiórka części przelotowej przepustu ? 40 z uprzednim odkopaniem przepustu - mb 5,00. 3). Wykonanie ławy fundamentowej pod przepust grubości 30 cm - m2 6,00. 4). Wykonanie części przelotowej przepustu ?80 z rur z polietylenu PEHD dł. 6 mb na ławie z kruszywa łamanego grub. 30 cm - mb 6,00. 5). Wyprofilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wraz z zagęszczeniem - m2 1420,00. 6). Wykonanie podbudowy z kruszywa - tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie , gr. 20 cm po zagęszczeniu - m2 1140,00. 7). Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową - m2 1140,00. 8). Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0-16 mm , gr. 3 cm po zagęszczeniu - m2 1106,00. 9). Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - m2 1106,00. 10). Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0-12,8 mm , grubości 4 cm po zagęszczeniu - m2 1071,00. 11). Wyprofilowanie i uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem , śr. grub. 20 cm - m3 69,00. 12). Ustawienie słupków z rur stalowych ?50 dla znaków drogowych wraz z wykopaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami - szt.6. 13). Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typu A , folia odblaskowa I generacji , bok 900mm ; A-7 -2 szt ; A-1 -1 szt ; A-2 -1 szt. 14). Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych typu D 600x600: D-1 -2 szt. Szczegóły techniczne wykonania określają : projekty budowlano wykonawcze i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla każdej drogi stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00złotych , słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkow - zakładka ogłoszenia przetargi.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach