Przetargi.pl
Odbudowa dróg dojazdowych w m. Bukwica (dz. nr 128/1, 137 w km 0+000 - 0+310 i dz. nr 129,109,139, 0+000 - 0+480, gm. Żukowice.

Gmina Żukowice ogłasza przetarg

  • Adres: 67-231 Żukowice, Żukowice 92
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 76 831 42 41 , fax. 0 76 831 41 49
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowice
    Żukowice 92 92
    67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie
    tel. 0 76 831 42 41, fax. 0 76 831 41 49
    REGON: 39064738600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa dróg dojazdowych w m. Bukwica (dz. nr 128/1, 137 w km 0+000 - 0+310 i dz. nr 129,109,139, 0+000 - 0+480, gm. Żukowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont drogi gminnej na działkach 109, 128/1, 129, 137, 139 w m. Bukwica. Długość remontowanych odcinków dogi wynosi 790 mb. Zakres opracowania na całej długości mieści się w granicach istniejącego pasa drogowego. Przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku odbudowywanej drogi z wyjątkiem odcinka o długości 295 m gdzie wykonana zostanie nawierzchnia tłuczniowa. Na odcinku od budynku nr.37 do budynku nr.44 nawierzchnia bitumiczna zostanie obramowana krawężnikiem najazdowym ułożonym na płask na ławie betonowej z oporem. Przy krawężniku zostaną wykonane kratki ściekowe, które pozwolą na częściowe skierowanie wód opadowych do istniejącego kolektora ?500. Na długości istniejącego kolektora przy krawędzi drogi znajdują się komory studni rewizyjnych wymagające częściowej naprawy i które nie posiadają zabezpieczeń w formie pokryw nastudziennych, bądź posiadają lecz w bardzo złym stanie technicznym. W związku z powyższym przewidziano na części komór wymianę pokryw na nowe, a na pozostałej części wykonanie rusztów z prętów stali żebrowanej ?32 w rozstawie jak typowy ruszt żeliwnej kratki ciekowej. Wymiary rusztów z prętów żebrowanych to około 1,1mx0,8m. Zarówno przed jak i po wykonaniu inwestycji należy wykonać obmiar geodezyjny remontowanych odcinków dróg. Szczegóły zamówienia zawarte są w: 1. Przedmiarze robót: - Załącznik Nr 8. 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych: - Załącznik Nr 9. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, oferent powinien dokonać wizji terenu robót i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Wykonawca w trakcie trwania robót zobowiązany jest do wykonywania badań sprawdzających jakość poszczególnych elementów wchodzących w skład drogi (grubość warstw podbudowy i asfaltu). Zarówno przed jak i po wykonaniu inwestycji należy wykonać obmiar geodezyjny remontowanych odcinków dróg. Wykonawca na czas prowadzenia robót zobowiązany jest wykonać czasową organizację ruchu zastępczego oraz należycie zabezpieczyć teren budowy. W związku ze specyfiką zamówienia w przedmiarze, STWiOR mogą pojawić się znaki towarowe. W przypadku gdy w pozycji przedmiaru pojawia się nazwa znaku towarowego, przy wycenie należy uwzględnić materiał określony w przedmiarze lub określić - wycenić materiał mu równoważny (art. 29, ust. 3 upzp). Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 16 300,00 PLN (szesnaście tysięcy trzysta złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Sposób i miejsce składania wadium. 1) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Legnicy, Nr rachunku: 85864910442001000022220002 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: RG.271.2.2013 - odbudowa dróg dojazdowych w m. Bukwica. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, należy złożyć w formie oryginału do depozytu w KASIE (w godzinach 8:00 do 13:00) znajdującej się w siedzibie Zamawiającego tj. Żukowice 148, 67-231 Żukowice lub złożyć wraz z ofertą (w jednej kopercie). Nie należy trwale dołączać (spinać) oryginału dokumentu wadialnego do oferty - w takim przypadku do oferty należy załączyć także potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 3) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a) jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b) bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 3) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art.24 ust.2. pkt.2 ustawy, a jego oferta zgodnie z art.24 ust.4. zostanie uznana za odrzuconą. Zwrot - zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 2, 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt.5.2 oraz w pkt.6 specyfikacji, chyba że wykonawca udowodni, że nieuzupełnienie wynika z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3) Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, oferta wykonawcy, któremu zwrócono wadium, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie on wezwany do ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez zamawiającego pod rygorem wykluczenia go z postępowania z mocy art.24 ust.2. pkt.2. 4) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sbip.pl/nzukowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach