Przetargi.pl
ODBIÓR, WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ROSSOSZ

Wójt Gminy Rossosz ogłasza przetarg

  • Adres: 21-533 Rossosz, ul. Lubelska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 378 45 57 , fax. 0-83 378 45 66
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Rossosz
    ul. Lubelska 8 8
    21-533 Rossosz, woj. lubelskie
    tel. 0-83 378 45 57, fax. 0-83 378 45 66
    REGON: 00108510000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina@rossosz.pl // www.rossosz.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ROSSOSZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Rossosz oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o poniższym szczegółowym zakresie usługi. 1. Odbieranie następujących frakcji odpadów komunalnych w każdej ilości z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w granicach administracyjnych Gminy Rossosz. Zmieszane odpady komunalne, frakcja mokra tj. mokry papier i tektura, zużyte ręczniki papierowe, chusteczki higieniczne, pieluchy jednorazowe i inne środki higieny osobistej, fusy z kawy i herbaty, skorupki jajek, obierki i resztki kuchenne, odpady tytoniowe.Częstotliwość odbioru. 1 raz w każdym miesiącu.Worek na dany rodzaj frakcji. kolor niebieski, o pojemność 80L. Zmieszane odpady komunalne, frakcja sucha tj. opakowania wielomateriałowe i inne, z wyjątkiem szklanych i z tworzyw sztucznych, papier w tym kolorowy i lakierowany, tektura, guma, skóra, drewno, metal. Częstotliwość odbioru. 1 raz na kwartał; w pierwszym miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji. kolor czarny, o pojemność 120L. Tworzywa sztuczne tj. butelki, folia, reklamówki i woreczki z tworzyw sztucznych, inne opakowania oraz odpady z tworzyw sztucznych,Częstotliwość odbioru, 1 raz na kwartał; w drugim miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji, kolor żółty, o pojemność 120L. Szkło, butelki, opakowania i inne odpady ze szkła.Częstotliwość odbioru, 1 raz na kwartał, w trzecim miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji, kolor biały, o pojemność 120L. 2. Utworzenie i prowadzenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i odbieranie w nim następujących rodzajów odpadów komunalnych, Przeterminowane leki: 2 razy w roku, w miesiącu maju i październiku. Pojemniki na leki na stałe rozmieszczone w placówkach świadczących świadczenia zdrowotne oraz w punktach aptecznych, łącznie 3 pojemniki. Zużyte baterie, 1 raz w roku Pojemniki na baterie na stałe rozmieszczone w placówkach oświatowych, wybranych sklepach, Gminnym Ośrodku Kultury, łącznie 8 pojemników. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady wielkogabarytowe: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady budowlane, rozbiórkowe: 2 razy w roku (w miesiącu maju i październiku), Zużyte opony: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady niebezpieczne: 1 raz w roku. w miesiącu październiku. Odpady zielone 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Pojemniki na leki i baterie zapewnia Wykonawca. Pojemniki na odpady elektryczne i zielone zapewnia Wykonawca. Pojemność pojemników należy dostosować do wielkości strumienia odpadów. Dostarczenie odpadów do Punktu selektywnej zbiórki mieszkańcy wykonywać będą we własnym zakresie. 3. Transport odpadów zebranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych będzie wykonywał wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca. Instalacja, do której mają być przekazane odpady z terenu Gminy Rossosz tj. RIPOK Zakład Zagospodarowania Odpadów dla Regionu Biała Podlaska Bialskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Białej Podlaskiej, ul. Narutowicza 35A, Biała Podlaska. 4. W przypadku awarii RIPOK, Zamawiający dopuszcza przekazanie odpadów do instalacji zastępczych. Dostarczenie odpadów do instalacji zastępczej, w przypadku awarii regionalnej instalacji, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt. 5. W przypadku zamieszkania mieszkańców w nowych nieruchomościach, Wykonawca odbierze odpady komunalne z nowych nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów następującego po przekazaniu informacji o nowym podmiocie, przez Zamawiającego. Zamawiający raz w miesiącu będzie przekazywał pocztą elektroniczną zmiany w bazie danych nieruchomości. W przypadku zmiany deklaracji przez właściciela nieruchomości Zamawiający powiadomi Wykonawcę poprzez przesłanie drogą elektroniczną wykazu zmian do bazy nieruchomości, a wykonawca zastosuje się do przesłanych zmian. 6. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników będących własnością właściciela nieruchomości, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych pojemników na swój koszt. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów komunalnych. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów nieujętych w przedmiocie zamówienia, odpadów problemowych oraz odbioru znacznych ilości odpadów z miejsca wyznaczonego przez właściciela nieruchomości. Koszty takiego odbioru odpadów poniesie właściciel nieruchomości. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. 8.Harmonogram odbioru odpadów komunalnych: Wykonawca opracuje i przedłoży szczegółowy harmonogram odbioru odpadów, ze wskazaniem miejscowości, ulic, numerów nieruchomości i terminów odbierania odpadów komunalnych, dla frakcji wymienionych powyżej. Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował poza dniami wolnymi od pracy (niedziele i święta). Harmonogram powinien być tak skonstruowany by odbiór odpadów był regularny i powtarzalny, co ułatwi mieszkańcom przygotowanie i wystawianie odpadów do odbioru. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia minimum na 5 dni przed podpisaniem Umowy na wykonywanie usługi. Harmonogram zostanie podany do wiadomości mieszkańcom, poprzez umieszczenie na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Gminy Rossosz i wszystkich sołectw, a także na stronie internetowej Wykonawcy do dnia 28 czerwca 2013 r. W przypadku nieprzewidzialnych okoliczności (np. siła wyższa), za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może dokonać okresowej zmiany harmonogramu odbierania odpadów komunalnych, dokonując powiadomienia zgodnie z zasadami opisanymi powyżej. 9. Standardy sanitarne oraz ochrony środowiska dotyczące wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach oraz rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, a także uchwały Nr XVIII.95.2012 Rady Gminy Rossosz z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rossosz.10.Wykonawca będzie prowadził usługi odbioru odpadów tak, by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca uprzątnie odpady, które mimo odpowiedniej obsługi zostały wysypane. Wykonawca uprzątnie i odbierze odpady umieszczone poza pojemnikiem. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia niewywiązywania się właściciela z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane czyl zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej lub drogą elektroniczną o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną sprzed danej nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 11. W ramach dokumentowania usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości zamieszkałych objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do, Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu przekazania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości celem ich dalszego zagospodarowania, Przechowywania dokumentów potwierdzających ważenie, oraz udostępnianie ich Zamawiającemu na jego żądanie w trybie określonym umową, Bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa, Sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej kwartalnych sprawozdań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania należy składać odrębnie dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (przedmiot zamówienia) i odrębnie dla pozostałych nieruchomości, od których wykonawca poza przedmiotem umowy, w ramach umów indywidualnych, odbiera odpady komunalne z terenu Gminy Rossosz. Do sprawozdania należy dołączyć Wykaz reklamacji i sposób ich wykonania. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. 12. Rozliczanie usługi odbywa się w cyklu kwartalnym w formie opłaty ryczałtowej na podstawie wystawionej faktury za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rossosz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia WADIUM w wysokości 1000 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach