Przetargi.pl
Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów gastronomicznych materiałów kategorii 3 z 16 WOG.

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA 16 WOSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów gastronomicznych materiałów kategorii 3 z 16 WOG.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym odbiorze , transporcie i zagospodarowaniu odpadów gastronomicznych materiałów zaliczanych do kategorii 3 w myśl Rozporządzenia (WE) Nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych po-chodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego Dz. U.UE.L 2009.300.1), z miejsc ich magazyno-wania tj. ZADANIE I a) stołówka 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olesznie (adres: ul. Główna 1 78- 513 Oleszno); b) stołówek poligonowych 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Karwicach, Konoto-pie, Głębokim i miejsc wskazanych przez Zamawiającego na obszarze poligonu Draw-sko Pom., ZADANIE II a) stołówki 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nadarzycach (adres 21 CPL 64-915 Jastrowie); b) stołówki 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wałczu (adres ul. Kościuszki 24 78-600 Wałcz). c) stołówki 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Złocieńcu (adres: ul. Czwartaków 4, 78-524 Złocieniec); do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania tych odpadów w miejsce wskazane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym2. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez okres obowiązywania umowy, aktual-nych dokumentów: a) decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych pro-duktów pochodzenia zwierzęcego na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2020 r., poz. 1421) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące pro-duktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) b) decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającą zakład przetwórczy kategorii 3 na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2020 r., poz. 1421) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. okre-ślającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporzą-dzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzę-cego). W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada przedstawionych uprawnień, przedstawi kopię umowy zawartą z podmiotem posiadającym ww. decyzję. c) wpisu do ewidencji działalności regulowanej w myśl art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (t.j.Dz.U.2020, poz. 1439) wydana przez właściwe władze gmin odpowiednio dla: ZADANIA I - Drawska Pomorskiego, Kalisza Pomorskiego, ZADANIA II – Złocieńca, Wałcza, Jastrowia. 3. Wykonawca będzie odbierać odpady gastronomiczne materiały kategorii 3 wymienione w § 1 z miejsca ich magazynowania, własnym transportem z zachowaniem przepisów obowią-zujących przy transporcie odpadów kategorii 3 i będzie dostarczał je wyłącznie do uprawnio-nych zakładów przetwórczych kategorii 3 4. Przekazywanie odpadów gastronomicznych materiałów kategorii 3 odbywać się będzie na podstawie Dokumentu Handlowego, określonego w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 czerwca 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzoru do-kumentu handlowego stosowanego przy przewozie, wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych (Dz. U. z 2020 r. poz.1090). 5. Dokument Handlowy powinien być podpisany przez podmiot zbywający odpady gastro-nomiczne materiały kategorii 3 (16 Wojskowy Oddział Gospodarczy) i przez Wykonawcę czytelnym podpisem (imieniem i nazwiskiem). 6. Wykonawca wliczy w cenę usługi. Czynności związane z organizacją wywozu odpadów gastronomicznych materiałów kategorii 3, a w szczególności zapewnienie pojemników, zała-dunek, wywóz, transport będą realizowane przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko, jego środkami, sprzętem i transportem z zachowaniem warunków wynikających z obowiązują-cych przepisów prawa. 7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za odbiór i transport odpadów gastrono-micznych materiałów kategorii 3 i bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe postępo-wanie z nimi oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: a) nieodpłatnego udostępnienia Zamawiającemu niezbędnej ilości szczelnie zamykanych, czystych pojemników do przechowywania odpadów gastronomicznych materiałów kate-gorii 3 oraz ich dowozu i wstawienia do pomieszczenia na odpady. Pojemniki powinny być sprawne technicznie, ze szczególnym uwzględnieniem ich szczelnego zamknięcia o pojemności ogólnej zapewniającej jednorazowe przechowywanie 1200 litrów odpadów b) odbioru pełnych pojemników i dostawy pustych na koszt Wykonawcy c) załadunku pojemników siłami własnymi oraz oczyszczenia miejsca zanieczyszczonego przy załadunku pojemników do samochodu, d) wymiany zużytych w sposób naturalny lub uszkodzonych pojemników na sprawne tech-nicznie, e) wystawienia dokumentu handlowego ilości odbioru odpadów gastronomicznych materia-łów kategorii 3 i potwierdzenie tego faktu w dokumentach Zamawiającego, f) przyjęcia odpowiedzialności za odpady gastronomiczne materiały kategorii 3 objęte umową, z chwilą ich odbioru z miejsca magazynowania, g) wyznaczenia osoby upoważnionej do współpracy z Zamawiającym w związku z realiza-cją umowy. 9. Ustala się umowne normatywy wagowe gromadzonych odpadów w sytuacjach gdy nie można skorzystać z wag elektronicznych : -1 litr pojemności pojemnika = 0,9 kilograma odpadów. 10. Podstawową formą przekazania odpadów jest ich zważenie na zalegalizowanej wadze. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas rea-lizacji zamówienia, pracowników wykonujących bezpośrednie czynności będące przedmio-tem zamówienia przy załadunku odpadów siłami własnymi oraz oczyszczenia miejsca zanie-czyszczonego przy załadunku odpadów do samochodu. 12. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia, projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia na po-szczególne części w kwotach: 1) Zadanie I: 4800,00zł, 2) Zadanie II: 1300,00zł, W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, winien zsumować wartość wadiów i na łączną kwotę wnieść wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej objęte przedmiotem ni-niejszego zamówienia, tzn. a) decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadze-nie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocz-nych produktów pochodzenia zwierzęcego na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2020 r., poz. 1421) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzezna-czonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozpo-rządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) b) decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającą zakład przetwórczy kategorii 3 na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2020 r., poz. 1421) oraz Rozporzą-dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego). W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada przedstawionych uprawnień, przedstawi kopię umowy zawartą z podmiotem posiadającym ww. decyzję. c) wpisu do ewidencji działalności regulowanej w myśl art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (t.j.Dz.U.2020, poz. 1439) wydana przez właściwe władze gmin odpowiednio dla: ZADANIA I - Drawska Pomorskiego, Kalisza Pomorskiego, ZADANIA II – Złocieńca, Wałcza, Jastrowia. d) wpis do ewidencji działalności regulowanej w myśl art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. z 2020r., poz. 1439 ze zm.) dokonany przez właściwe władze gmin (odpowiednio: Drawsko Pomorskie, Kalisz Pomorski, Złocieniec, Wałcz, Jastrowie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOW3ÓD WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach