Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie części odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niektórych nieruchomości niezamieszkałych na terenie gminy Świeszyno oraz zapewnienie pojemników i worków na wszystkie odpady komunalne w roku 2020-2021.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 33092070700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie części odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niektórych nieruchomości niezamieszkałych na terenie gminy Świeszyno oraz zapewnienie pojemników i worków na wszystkie odpady komunalne w roku 2020-2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie części odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niektórych nieruchomości niezamieszkałych na terenie gminy Świeszyno oraz zapewnienie pojemników i worków na wszystkie odpady komunalne w roku 2020-2021. Przedmiot zamówienia dzieli się na 3 odrębne części zamówienia: Część 1: Odbiór, transport i zagospodarowanie części odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Świeszyno w roku 2020-2021. Część 2: Prowadzenie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w roku 2020-2021. Część 3: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z sołectw, świetlic wiejskich i innych obiektów w gminie Świeszyno w roku 2020-2021. Zakres zamówienia obejmuje odbiór oraz odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Świeszyno, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości gminnych oraz koszy ulicznych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) (dalej zwaną Ustawą UCiP), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego (dalej zwanego WPGO), oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Świeszyno (dalej zwanego Regulaminem). Ponadto zamówieniem objęte są: prowadzenie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej zwanego PSZOK), zapewnienie pojemników i worków na wszystkie odpady komunalne odbierane z nieruchomości zamieszkałych oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z sołectw, świetlic wiejskich i innych obiektów gminnych (obiekty gminne, tereny rekreacyjne, kosze uliczne, przystanki autobusowe i inne). Zmieszane odpady komunalne oraz odpady biodegradowalne Wykonawca będzie przekazywał do wskazanej przez Zamawiającego regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (dalej „RIPOK”). Co najmniej do końca roku 2020 będzie to RIPOK w Sianowie, przy ul. Łubuszan 80. W przypadku awarii RIPOK zmieszane odpady komunalne oraz odpady biodegradowalne muszą być przekazane do pełniącej funkcję zastępczą Instalacji wskazanej dla Gminy Świeszyno w WPGO. W takim przypadku, Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część nr 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). Część nr 2, 3 – nie dotyczy 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.225.2019”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: DLA CZĘŚCI NR 1, 3 - aktualny wypis z rejestru działalności regulowanej Gminy Świeszyno dot. prowadzenia działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (kody odpadów podane w Rozdziale I - opis przedmiotu zamówienia). - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów wydane przez właściwy organ (kody odpadów podane w Rozdziale I - opis przedmiotu zamówienia). - wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. DLA CZĘŚCI NR 2 - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydane przez właściwy organ (kody odpadów podane w Rozdziale I - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) - wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty; 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 5 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny terminu wykonania zamówienia, okresów gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach