Przetargi.pl
odbiór odpadów kuchennych

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    ul. Połczyńska 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    odbiór odpadów kuchennych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów kuchennych, ulegających biodegradacji, o kodzie 20 01 08, wytwarzanych na terenach jednostek wojskowych. Przedmiot zamówienia podzielono na części, odpowiadający zakresem wskazanym poniżej zadaniom: a) Zadanie nr 1 – jednostka wojskowa w Świdwinie – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. b) Zadanie nr 2 – jednostka wojskowa w Trzebiatowie i Mrzeżynie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. c) Zadanie nr 3 – jednostka wojskowa w Mirosławcu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiąc zał. nr 4 do SIWZ. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy) osoby wykonujące poniżej wskazane czynności: – kierowanie pojazdem mechanicznym przeznaczonym do odbioru odpadów z zastrzeżeniem, ze w przypadku gdy kierowcą pojazdu jest wykonawca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, powyższe uregulowanie nie ma zastosowania. W dniu rozpoczęcia usługi, wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia umów o pracę wszystkich pracowników (wykonujących czynności wskazanych w pkt 4). Umowy muszą być przedstawione w sposób zanonimizowany, tj. wszystkie dane, poza imieniem i nazwiskiem oraz wymiarem czasu pracy (PESEL, adres i wysokość wynagrodzenia) powinny być niewidoczne. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca i/lub podwykonawca przedłoży zamawiającemu umowy o pracę pracowników realizujących czynności, o których mowa w pkt 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących, wskazane w punkcie 4, czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający, przy realizacji niniejszego zamówienia, stosuje prawo opcji, polegające na tym, ze zamawiający gwarantuje wykopanie przedmiotu zamówienia, na poziomie 50% szacunkowej ilość odpadów, odpowiednio dla każdego zadania. Ilości szacunkowe zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy dysponują aktualnym zezwoleniem zgodnie z ustawą o odpadach z 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zmian.) właściwego organu (ze względu na miejsce prowadzenia działalności) na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj.: a) zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów, wydane na podstawie przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art.45 ww. ustawy o odpadach. W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów – umowa lub umowa przedwstępna z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem. b) decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat.3 określonymi środkami transportu zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt – w przypadku gdy odpady będą przetwarzane - lub c) decyzja powiatowego lekarza weterynarii nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat.3 tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2008 roku, nr 213, poz.1342 z późn. zmianami) – w przypadku, gdy odpady będą przetwarzane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach