Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w 2019 roku w podziale na 4 zadania: Zadanie A: odbiór i zagospodarowanie odpadów z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 Zadanie B: odbiór i zagospodarowanie odpadów z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 Zadanie C: odbiór i zagospodarowanie odpadów z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 Zadanie D: odbiór i zagospodarowanie odpadów z siedziby Spółki przy ul. Komunalnej 5 w Koszalinie (warsztat)

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów w 2019 roku w podziale na 4 zadania: Zadanie A: odbiór i zagospodarowanie odpadów z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 Zadanie B: odbiór i zagospodarowanie odpadów z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 Zadanie C: odbiór i zagospodarowanie odpadów z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 Zadanie D: odbiór i zagospodarowanie odpadów z siedziby Spółki przy ul. Komunalnej 5 w Koszalinie (warsztat)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na zadania: Zadanie A: odbiór i zagospodarowanie odpadów z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80: Nazwa odpadu (opis odpadu) Kod odpadu Przewidywana ilość w 2019 roku (Mg) Folia mix zbelowana 15 01 02 150,00 Zadanie B: odbiór i zagospodarowanie odpadów z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80: Nazwa odpadu (opis odpadu) Kod odpadu Przewidywana ilość w 2019 roku (Mg) Zużyte opony – osobowe 16 01 03 120,00 Zużyte opony – ciężarowe 16 01 03 30,00 Zużyte opony – rolnicze 16 01 03 30,00 Zadanie C: odbiór i zagospodarowanie odpadów z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80: Nazwa odpadu (opis odpadu) Kod odpadu Przewidywana ilość w 2019 roku (Mg) Odpady palne (paliwo alternatywne) 19 12 10 200,00 Zadanie D: odbiór i zagospodarowanie odpadów z siedziby Spółki przy ul. Komunalnej 5 w Koszalinie (warsztat): Nazwa odpadu (opis odpadu) Kod odpadu Przewidywana ilość w 2019 roku (Mg) Zużyte materiały szlifierskie inne niż wymienione w 12 01 20 (tarcze szlifierskie, papier ścierny, kamienie szlifierskie) 12 01 21 0,020 Inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (zużyte oleje silnikowe, przekładniowe i hydrauliczne) 13 02 08* 2,500 Mieszanina odpadów z piaskowników i z odwadniania olejów w separatorach (odpad z myjni pojemników) 13 05 08* 0,800 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (puste pojemniki po farbach, olejach, innych środkach chemicznych) 15 01 10* 0,030 Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy wzmocnienia konstrukcyjnego, włącznie z pustymi pojemnikami ciśnieniowymi (puste pojemniki ciśnieniowe po farbach, odświeżaczach i inne) 15 01 11* 0,020 Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (zużyty sorbent, zaolejone czyściwo, ubrania, buty i inne)15 02 02* 0,500 Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02* (filtry powietrzne) 15 02 03 0,150 Filtry olejowe (filtry olejów silnikowych, hydraulicznych i paliwowe) 16 01 07* 0,150 Okładziny hamulcowe inne niż wymienione w 16 01 11 (zużyte klocki i okładziny hamulcowe) 16 01 12 0,250 Niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 07 do 16 01 11, 16 01 13 i 16 01 14 (zdemontowane przewody hydrauliczne, olejowe i paliwowe) 16 01 21* 0,150 Inne niewymienione elementy (odpady gumowe z pojazdów, zużyte szczotki zamiatarek, koła pojemników) 16 01 22 2,500 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy (1) inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (zużyte świetlówki, lampy jarzeniowe, lamy typu "LED: i inne) 16 02 13* 0,015 Nie zrealizowanie powyższych ilości przedmiotu umowy w okresie jej trwania nie powoduje jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu ze strony Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium odrębnie na poszczególne części zamówienia w wysokości: 1) Część A 500,00 zł 2) Część B 500,00 zł 3) Część C 500,00 zł 5) Część D 500,00 zł Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Nr rachunku: PKO BP SA 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 Z dopiskiem: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów w 2019 roku w podziale na 4 zadania – zadanie nr …. – wadium” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga! Zgodnie z przepisami PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: 1) numer rejestrowy BDO w zakresie transportu odpadów o kodach wskazanych w poszczególnych zadaniach oraz w zakresie przetwarzania lub zbierania odpadów o kodach wskazanych w poszczególnych zadaniach co wynikać będzie z aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania i odzysku, a także zbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018 poz. 992 t.j.) dla instalacji docelowej i ewentualnej instalacji pośredniej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. II. ) W przypadku, gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne 3. Wykonawcy zagraniczni składają oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale V SIWZ. Wykonawcy zagraniczni muszą złożyć dokumenty wymienione w punktach: 1.2.a) b.1.)b.2.)c.1.) 3.A.1)2)3)4) / 5.8.a)b)c) w języku kraju, na terenie którego znajduje się linia technologiczna do zagospodarowanie poprzez proces przetwarzania i odzysku odpadu o kodach wskazanych w rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia i na potwierdzenie tego złożą dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 3A.3) IDW – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. -w przypadku korzystania przez Wykonawcę w zakresie transportu z potencjału innego podmiotu Zamawiający żąda decyzji na transport na terenie kraju na obszarze którego znajdują się linie do przetwarzania i odzysku odpadu o kodach wskazanych w rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Dodatkowe informacje: a)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim się powołuje na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także OŚWIADCZENIE dotyczące tych podmiotów. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b)decyzja na transport w zakresie kodów odpadów wymienionych w rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. c)oświadczenie, że podmiot udostępni swój tabor Wykonawcy na czas realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wykazem jednostek transportowych biorących udział w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach