Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Adamów

Urząd Gminy Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów 11b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48-084-6186102 , fax. +48-084-6187715
  • Data zamieszczenia: 2014-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamów
    Adamów 11b 11b
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. +48-084-6186102, fax. +48-084-6187715
    REGON: 00053253000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.adamow.bip.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Adamów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.1. Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny jak i zmieszany od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Adamów w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Odbiór i zagospodarowanie odpadów ma nastąpić z miejscowości: Adamów, Bliżów, Bondyrz, Boża Wola, Czarnowoda, Feliksówka, Grabnik, Jacnia, Malinówka, Potoczek, Rachodoszcze, Suchowola, Suchowola Kolonia, Szewnia Dolna, Szewnia Górna, Trzepieciny . 1.2. Odbieranie i zagospodarowanie następujących odpadów:Niesegregowane (zmieszane odpady komunalne), papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło bezbarwne i kolorowe, opakowania wielomateriałowe, odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, odpady zielone, popiół z palenisk domowych. 1.3. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wskazanego przez Zamawiającego. Obowiązkiem wykonawcy będzie wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów komunalnych w pojemniki na wszystkie odpady zbierane selektywnie w terminie do 1-ego miesiąca od dnia podpisania umowy. 1.4. Odbieranie przeterminowanych leków z pojemników ustawionych przez Wykonawcę na terenie dwóch obiektów (aptek lub placówek służby zdrowia).Wykonawca ma obowiązek zaopatrzyć w specjalistyczne pojemniki do zbierania przeterminowanych leków dwa obiekty wskazane przez Zamawiającego położone na terenie gminy Adamów. Odbiór tych odpadów odbywać się będzie bezpośrednio z punktów zbiórki z częstotliwością co najmniej 2 raz w roku, lub wg. ustalonego obustronnie harmonogramu. 1.5. Odbieranie zużytych baterii z pojemników ustawionych przez Wykonawcę na terenie dwóch obiektów wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek zaopatrzyć w specjalistyczne pojemniki do zbierania zużytych baterii dwa obiekty wskazane przez Zamawiającego położone na terenie gminy Adamów. Odbiór tych odpadów odbywać się będzie bezpośrednio z punktów zbiórki z częstotliwością co najmniej 1 raz na kwartał, lub wg. ustalonego obustronnie harmonogramu. 1.6. Dostarczenie wszystkim właścicielom nieruchomości zamieszkałych worków na odpady gromadzone w sposób zmieszany i selektywny (1 sztuka na odpady zmieszane oraz po jednej sztuce na odpady gromadzone selektywnie) w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. Worki muszą być opatrzone nadrukiem, na jaki rodzaj odpadów są przeznaczone.Obowiązkiem Wykonawcy będzie pozostawienie nowych pustych worków po każdorazowym odbiorze w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków.W przypadku powstania na terenie gminy nowych nieruchomości zamieszkałych, Wykonawca ma obowiązek wyposażyć je w worki pojemniki na odpady zmieszane i segregowane w ciągu 7 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego wykazu zawierającego adres nieruchomości oraz informację o sposobie gromadzenia odpadów. 1.7.Wyposażenie nieruchomości w odpowiednią i właściwą ilość pojemników oraz ich dezynfekcja należy do właściciela nieruchomości, ale Zamawiający wymaga od Wykonawcy usługi w przypadku, gdy właściciel nieruchomości będzie zainteresowany i zgłosi taką potrzebę zaopatrzenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki do zbierania odpadów komunalnych na zasadzie odrębnie i wzajemnie ustalonych warunków między właścicielem nieruchomości, a Wykonawcą (umowa sprzedaży, dzierżawy, najmu, użyczenia). Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych należności. 1.8.Właściciele nieruchomości gromadzić będą odpady w następujących rodzajach pojemników: a) worki o pojemności 120 litrów, b) pojemniki o pojemności 120 litrów do 240 litrów, c) kontenery KP-7 o poj. 6500 litrów -7000 litrów, d) kosze uliczne 30 litrów - 50 litrów. 1.9.Kolorystyka pojemników do selektywnej zbiórki (worków i pojemników) będzie następująca: a) kolor niebieski - papier i tektura b) kolor biały - szkło bezbarwne c) kolor zielony - szkło kolorowe d) kolor żółty - tworzywa sztuczne PET, e) kolor czarny - ulegające biodegradacji i zielone - pozostałe, w tym niesegregowane. f) popiół powstający w paleniskach domowych - wybór kolorystyki worka lub pojemnika pozostawia się do wyboru Wykonawcy. Dostarczony worek lub pojemnik musi spełniać warunki bezpiecznego gromadzenia i transportu odpadu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wytycznych do jego realizacji opisany jest w Załązniku Nr 11 do SIWZ postępowania oznaczonego RIG 271.11.2014
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadania Certyfikatu ISO
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.adamow.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach