Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gorzków

Gmina Gorzków ogłasza przetarg

  • Adres: 22-315 Gorzków, ul. Główna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6838156 , fax. 084 6838111
  • Data zamieszczenia: 2013-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzków
    ul. Główna 9 9
    22-315 Gorzków, woj. lubelskie
    tel. 084 6838156, fax. 084 6838111
    REGON: 95037169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gorzków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gorzków, gromadzonych w sposób selektywny (selektywne gromadzenie odpadów zdeklarowało 85% mieszkańców) jak i nieselektywny (zdeklarowało 15% mieszkańców); odbiór oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Gorzkowie-Osadzie ( dalej PSZOK); odbiór przeterminowanych lekarstw z wyznaczonego z punktu aptecznego w Gorzkowie-Osadzie. 2.Na terenie gminy Gorzków zlokalizowanych jest około 1196 gospodarstw domowych w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej oraz 1 budynek wielolokalowy. Powierzchnia gminy wynosi 96 km2, znajduje się na jej terenie 23 miejscowości. Szacunkową liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne określa załącznik nr 6 do SIWZ. Lokalizacja miejscowości i dróg gminy Gorzków jest przedstawiona na mapie, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Szacowana trasa odbioru odpadów to 135 km. 3.W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest odbierać z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych w gminie Gorzków i PSZOK następujące rodzaje i szacunkowe ilości odpadów komunalnych: 1) Zmieszane odpady komunalne tj. pozostałe po segregacji odpadów oraz gromadzone nieselektywnie (szacunkowa ilość - 418,5 Mg) 2) Odpady zebrane selektywnie (szacunkowa ilość - 100 Mg) z podziałem na trzy frakcje: a)papier i tekturę, b)tworzywa sztuczne, c)szkło i opakowania szklane. 3) Pozostałe odpady komunalne, tzn. niemieszczące się w typowych workach i pojemnikach do zbierania odpadów oraz odpady niebezpieczne (tj. odpady ulegające biodegradacji, chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony) gromadzone w PSZOK w Gorzkowie-Osadzie (szacunkowa ilość 30 Mg). 4) Przeterminowane leki gromadzone w wyznaczonym punkcie aptecznym Gorzkowie-Osadzie w pojemniku o pojemności ok. 50 litrów, przeznaczonym do zbiórki przeterminowanych leków. Zebrane leki Wykonawca odbiera z punktów aptecznych z częstotliwością zapobiegającą przepełnieniu pojemników na zgłoszenie Zamawiającego minimum 1 raz na kwartał. 5) Pozostałe większe ilości odpadów komunalnych tzn. niemieszczące się w typowych workach i pojemnikach do zbierania odpadów oraz odpady niebezpieczne wymienione w pkt. 3, zgromadzone na nieruchomości, będą odbierane indywidualnie na wniosek właściciela przekazany Zamawiającemu (szacunkowa ilość 10 Mg) 4.W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami: 1) Zmieszane odpady komunalne, tj. pozostałe po segregacji odpadów oraz gromadzone nieselektywnie:a)z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej - raz w miesiącu,b)z zabudowy wielorodzinnej - raz w miesiącu, 2) Selektywnie zebrane odpady komunalne: a)z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej - raz w kwartale, b)z zabudowy wielorodzinnej - raz w kwartale. 3) PSZOK - raz na kwartał. 4) Punkt apteczny - raz na kwartał. 5) Pozostałe większe ilości odpadów komunalnych tzn. niemieszczące się w typowych workach i pojemnikach do zbierania odpadów oraz odpady niebezpieczne wymienione w pkt. 3.3), zgromadzone na nieruchomości, będą odbierane indywidualnie na wniosek właściciela przekazany Zamawiającemu, jednak nie później niż 10 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych szczegółowo w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach, z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 - 19:00., z wyjątkiem dni świątecznych. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram odbierania odpadów. Uzgodniony przez obydwie Strony harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy. W harmonogramie należy również określić termin odbierania odpadów z PSZOK i punktu aptecznego. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram Wykonawca dostarczy wszystkim właścicielom nieruchomości wraz z pierwszym dostarczeniem worków foliowych (w terminie do 10 dniu od dnia podpisania umowy) 6.Na terenie gminy obowiązywać będzie system mieszany (pojemnikowy i workowy) zbiórki zmieszanych odpadów komunalnych oraz system workowy na odpady segregowane. Odpady komunalne zmieszane będą gromadzone w pojemnikach oraz workach. System workowy obowiązywał będzie na obszarze zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej. System pojemnikowy obowiązywał będzie na obszarze zabudowy wielorodzinnej. W tym przypadku, właściciel nieruchomości we własnym zakresie zapewni wyposażenie swojej nieruchomości w pojemniki. 7.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, lub workach foliowych w kolorze czarnym o pojemności 120 l przeznaczonych na gromadzenie zmieszanych odpadów komunalnych, oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny. 8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego oznakowania samochodów, nazwą firmy i danymi do kontaktu a ponadto umieszczenia napisów adekwatnych do przeznaczenia odpady komunalne dla odpadów zmieszanych lub pozostałych z segregacji i surowce wtórne dla odbioru odpadów selektywnych. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia, co najmniej raz w kwartale (w dniu odbierania odpadów) właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej i wielolokalowej, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone selektywnie, w przeźroczyste (żółte, zielone i niebieskie) worki 120 l z folii LDPE w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu oraz w worki foliowe w kolorze czarnym, o odpowiedniej grubości i odporności na rozerwanie, na odpady zmieszane raz w miesiącu. Przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w worki do zbiórki odpadów komunalnych na podstawie informacji dostarczonej przez Zamawiającego, zawierającej adresy nieruchomości oraz ilości worków dla każdej z nieruchomości. Szczegółowy wykaz ilości i rodzajów worków lub pojemników zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Pierwsze komplety worków należy dostarczyć do 10 dni od dnia podpisania umowy. 10.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowej dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej, związanej z realizacją przedmiotu zamówienia i przekazywanie jej Zamawiającemu w systemie miesięcznym, w terminie do 10 - tego dnia miesiąca następującego po miesiącu objętym sprawozdaniem. Dokumentacja obejmuje: a)zestawienie ilości, rodzaju i wielkości pojemników i worków odbieranych z danej nieruchomości, zawierających odpady zmieszane i zbierane w sposób selektywny, b)Zestawienia ilości i wagi dostaw odpadów do instalacji za miesiąc poprzedni, c)wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Gorzków. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych) każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem. 11.Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania poprawności prowadzonej segregacji. W przypadku, gdy osoba, która zadeklarowała, iż będzie prowadziła selekcję a gromadzi odpady w sposób zmieszany lub prowadzi selekcję w sposób niezgodny z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Gorzków, Wykonawca informuje taką osobę, jakie odpady powinny znajdować się w wyznaczonym worku lub pojemniku oraz sporządza dokumentację fotograficzną, stanowiącą materiał do prowadzonego w następstwie stwierdzenia niedopełnienia obowiązku selekcji postępowania administracyjnego, a także informację o tej osobie (imię, nazwisko, adres zamieszkania) niezwłocznie przedkłada, wraz z dokumentacją, Zamawiającemu. 12.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania, co miesiąc Zamawiającemu ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane odpady komunalne w ilości większej niż podana przez Zamawiającego (60 litrów,osoba,miesiąc). Informacje te mogą zostać wykorzystane na potrzeby postępowań kontrolnych w zakresie zgodności zadeklarowanej z faktyczną liczbą osób zamieszkujących daną nieruchomość. 13.Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia wraz z fakturą za dany miesiąc. Faktura musi dotyczyć tylko odpadów odebranych z gminy Gorzków. 14.Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.). 15.W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 20, Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 16.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad poufności, co do informacji pozyskanych w związku z realizacją Umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym należytego zabezpieczenia i ochrony tych danych. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż do wykonywania umowy, w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub marketingowych. 17.Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich, w szczególności w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia pojemników, spowodowane w trakcie odbioru odpadów, odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 18.W przypadku zgłoszenia nieodebrania odpadów komunalnych w terminie wskazanym w harmonogramie bądź innego przypadku niewykonania obowiązków wynikających z umowy, w szczególności niedostarczenia worków, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej realizacji niedopełnionego obowiązku, nie później jednak, niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 19. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie nr 51 8200 0008 2001 00115544 0001 z dopiskiem: wadium - odbiór i zagospodarowanie odpadów. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 10 czerwca 2013 r. do godz. 11:00. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach