Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów kuchennych ulegających biodegradacji z 16 WOG.

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA 16 WOSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów kuchennych ulegających biodegradacji z 16 WOG.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym odbiorze i transporcie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji zaliczanych do kategorii 3 w myśl Rozporządzenia (WE) Nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 paź-dziernika 2009r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pocho-dzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporzą-dzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwie-rzęcego Dz. U.UE.L 2009.300.1), o kodzie odpadu 20 01 08 – Odpady kuchenne ulega-jące biodegradacji w myśl Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1923) z miejsc ich magazynowania tj. ZADANIE I a) stołówki 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olesznie (adres: ul. Główna 1 78- 513 Oleszno); b) stołówek poligonowych 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Karwicach, Konoto-pie, Głębokim, Jaworzu i miejsc wskazanych przez Zamawiającego na obszarze poligo-nu Drawsko Pom., ZADANIE II a) stołówki 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nadarzycach (adres 21 CPL 64-915 Jastrowie); b) stołówki 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wałczu (adres ul. Kościuszki 24 78-600 Wałcz). c) stołówki 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Złocieńcu (adres: ul. Czwartaków 4, 78-524 Złocieniec); do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania tych odpadów w miejsce wskazane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym W ilościach podanych w poniższej tabeli. ZADANIE I Lp. Nazwa usługi Ilość podstawowa w kg Ilość w opcji w kg 1. Odbiór i transport odpadów kuchen-nych ulegających biodegradacji 122000 109800 ZADANIE II Lp. Nazwa usługi Ilość podstawowa w kg Ilość w opcji w kg 1. Odbiór i transport odpadów kuchen-nych ulegających biodegradacji 35000 31500 2. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez okres obowiązywania umowy, aktual-nych dokumentów: a) zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, lub b) koncesji na podziemne składowanie odpadów, pozwolenie zintegrowane, decyzję za-twierdzającą program gospodarowania odpadami wydobywczymi, zezwolenie na prowa-dzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych lub wpis do rejestru działalno-ści regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomo-ści - na podstawie odrębnych przepisów, lub c) decyzji powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środ-kami transportu zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tekst jedn. z 2018 poz.1967) – w przypadku, gdy odpady będą przetwarzane. d) wpisu do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701) - chyba że działalność taka nie wymaga uzyskania decyzji lub wpisu do rejestru e) wpisu do ewidencji działalności regulowanej w myśl art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (t.j.Dz.U.2018, poz. 1454) wydana przez właściwe władze gmin odpowiednio dla: ZADANIA I - Drawska Pomorskiego, Kalisza Pomorskiego, ZADANIA II – Złocieńca, Wałcza, Jastrowia. 3. Wykonawca będzie odbierać odpady wymienione w z miejsca ich magazynowania, własnym transportem z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów i będzie dostarczał je wyłącznie do uprawnionych zakładów odzysku lub unieszkodliwiania od-padów. 4. Przekazywanie odpadów odbywać się będzie na podstawie Karty Przekazania Odpadu, określonego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019r. poz. 819). 5. Karta przekazania odpadu powinna być podbita pieczątką i podpisana czytelnym podpisem zarówno przez posiadacza przekazującego odpad (16 Wojskowy Oddział Gospodarczy) , Wykonawcę posiadacza transportującego odpad oraz posiadacza który przejmuje odpad. 6. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów kuchennych ulegających biodegradacji: - …………….razy w tygodniu ( termin określony w ofercie) w godzinach od 8.00 do 14.30 z miejsc ich magazynowania tj: stołówki w Olesznie i stołówek poligonowych Karwicach, Ko-notopie, Głębokim , Jaworzu i miejsc wskazanych przez zamawiającego na obszarze poligo-nu drawskiego na telefoniczne powiadomienie Wykonawcy przez Zamawiającego. o ko-nieczności wywozu odpadów; - …………..razy w tygodniu (termin określony w ofercie) w godzinach od 8.00 do 14.30 ze stołówki w Złocieńcu , Wałczu i Nadarzycach na telefoniczne powiadomienie Wyko-nawcy przez Zamawiającego. o konieczności wywozu odpadów; 7. W celu wykonania usług, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nieodpłatnie niezbędną ilość szczelnie zamykanych, czystych pojemników przeznaczonych do przechowywania odpadów. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dodatkowego w ciągu ……….godzin (czas określony w ofer-cie) od chwili powiadomienia przez Zamawiającego alarmowego odbioru odpadów lub do-starczenia dodatkowych pojemników na odpady. 9. Pojemniki będą obsługiwane w rotacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i stanowią własność Wykonawcy. Koszt pozostawienia pojemników do przechowywania odpadów wli-czony jest w cenę usługi. 10.Czynności związane z organizacją wywozu odpadów, a w szczególności zapewnienie pojem-ników na odpady, załadunek, wywóz, transport będą realizowane przez Wykonawcę, na je-go koszt i ryzyko, jego środkami, sprzętem i transportem, z zachowaniem warunków wyni-kających z obowiązujących przepisów prawa. 11.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za odbiór i transport odpadów i bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie z nimi oraz ponosi z tego tytułu wszel-kie skutki prawne. 12.Wykonawca przejmuje obowiązki wynikające z obowiązujących w Polsce przepisów o ochronie środowiska i gospodarki odpadami od momentu odbioru odpadów od Zamawia-jącego. 13.Wykonawca zobowiązuje się do: a) nieodpłatnego udostępnienia Zamawiającemu niezbędnej ilości szczelnie zamykanych, czystych pojemników do przechowywania odpadów oraz ich dowozu i wstawienia do pomieszczenia na odpady. Pojemniki powinny być sprawne technicznie, ze szczegól-nym uwzględnieniem ich szczelnego zamknięcia o pojemności ogólnej zapewniającej jednorazowe przechowywanie 1200 litrów odpadów. b) załadunku odpadów siłami własnymi oraz oczyszczenia miejsca zanieczyszczonego przy załadunku odpadów do samochodu. c) wymiany zużytych w sposób naturalny lub uszkodzonych pojemników na technicznie sprawne. d) wystawienia pokwitowania ilości odbioru odpadów i potwierdzenie tego faktu w dokumentach Zamawiającego. e) przyjęcia odpowiedzialności za odpady objęte umową, z chwilą ich odbioru z miejsca magazynowania. f) wyznaczenia osoby upoważnionej do współpracy z Zamawiającym w związku z realiza-cją umowy. 14. Ustala się umowne normatywy wagowe gromadzonych odpadów: -1 litr pojemności pojemnika = 0,9 kilograma odpadów, z tym, że każda ze stron może żądać ustalenia wagi przekazywanych odpadów w oparciu o wyniki ważenia na zalegalizowanej wadze. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wy-konawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia, pracowników wykonują-cych bezpośrednie czynności będące przedmiotem zamówienia przy załadunku odpadów siłami własnymi oraz oczyszczenia miejsca zanieczyszczonego przy załadunku odpadów do samochodu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia na po-szczególne części w kwotach: 1) Zadanie I: 4500,00zł, 2) Zadanie II: 1500,00zł, W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, winien zsumować wartość wadiów i na łączną kwotę wnieść wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej objęte przedmiotem ni-niejszego zamówienia, tzn. a) zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, lub b) koncesje na podziemne składowanie odpadów, pozwolenie zintegrowane, decyzję za-twierdzającą program gospodarowania odpadami wydobywczymi, zezwolenie na prowa-dzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych lub wpis do rejestru działalno-ści regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomo-ści - na podstawie odrębnych przepisów, c) decyzje powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środ-kami transportu zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U.2018, poz. 1967) – w przypadku, gdy odpady będą przetwarzane, d) wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701- chyba że działalność taka nie wy-maga uzyskania decyzji lub wpisu do rejestru, e) wpis do ewidencji działalności regulowanej w myśl art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) dokonany przez właściwe władze gmin (odpowiednio: Drawsko Pomorskie, Kalisz Pomorski, Złocieniec, Wałcz, Jastrowie). f) Oświadczenie, że dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami określonymi w nw. aktach prawnych: - w Ustawie z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz.701 .); - w Ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. z 2018 r.poz.1454 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOWÓD WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach