Przetargi.pl
Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25 , fax. 055 235 35 55, 055 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax. 055 235 35 55, 055 239 33 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem ubezpieczenia jest Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności. Zamówienie składa się z dwóch niżej wymienionych części: Część I Zamówienia Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC). Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowe Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Część II Zamówienia Ubezpieczenie Podróży (delegacji służbowych krajowych i zagranicznych) Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowe Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca może złożyć ofertę na CZĘŚĆ I zamówienia lub CZĘŚĆ II zamówienia lub na obydwie części zamówienia. Oferty należy przygotować oddzielnie dla każdej części zamówienia. Część I Zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę ubezpieczeniową mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC). 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożył Ogólne Warunki dla wszystkich ubezpieczeń. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: - zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, - rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, - korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, - zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych, - zmiany wynikające z łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. W jego prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy z chwilą łączenia, podziału lub przekształcenia wstępuje podmiot powstały wskutek łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. W dokumentach związanych z wykonaniem niniejszej umowy powstających po dacie łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy jako strona umowy będzie wskazywany podmiot powstały wskutek łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. 5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówienia uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielonej ochrony wg systemu pro rata temporis. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadał statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający będzie traktowany przez takiego Wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokryciu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej. UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 5 do SIWZ - Program Ubezpieczenia z załącznikami od nr 1 do nr 7. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Część II Zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie Podróży (delegacji służbowych krajowych i zagranicznych). 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożył Ogólne Warunki do tego ubezpieczenia. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: - zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, - rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, - korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, - zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych, - zmiany wynikające z łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. W jego prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy z chwilą łączenia, podziału lub przekształcenia wstępuje podmiot powstały wskutek łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. W dokumentach związanych z wykonaniem niniejszej umowy powstających po dacie łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy jako strona umowy będzie wskazywany podmiot powstały wskutek łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. 5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówienia uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielonej ochrony wg systemu pro rata temporis. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadał statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający będzie traktowany przez takiego Wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokryciu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej. UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 5 do SIWZ - Program Ubezpieczenia z załącznikami od nr 1 do nr 7. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dla każdej części zamówienia tj. dla Części I zamówienia i Części II zamówienia Zamawiający wymaga złożenia: 1. oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych ubezpieczającego także osoby nie będące członkami towarzystwa - Oświadczenia o ubezpieczaniu osób nie będących członkami towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy Części I i II Zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. posiadanie uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt 8. ppkt 8.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt 8. ppkt 8.2. i 8.3. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt 8. ppkt 8.1. SIWZ. 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt 8. ppkt 8.1. SIWZ. 5) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt 8. ppkt 8.1. SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt 8. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy Części I i II Zamówienia Wymagane niżej wymienione dokumenty należy składać w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga dostarczenia zgodnie z pkt 8.SIWZ: - zgodnie z pkt 8.1. SIWZ - Oświadczenia wynikającego z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) treść wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na Dodatku nr 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 8.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 8.3. SIWZ - Dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 8.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach