Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 45-266 Opole, ul. majora Hubala 21
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4422929 , fax. 077 4422928
- Data zamieszczenia: 2014-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. majora Hubala 21 21
45-266 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4422929, fax. 077 4422928
REGON: 53159856100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługi komputera od podstaw do poziomu średniozaawansowanego dla 10 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w zakresie OBSŁUGA KOMPUTERA OD PODSTAW DO POZIOMU ŚREDNIOZAAWANSOWANEGO. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników odpowiedniej wiedzy i nabycie umiejętności niezbędnych do podstawowej obsługi komputera. 1.przeprowadzenie szkolenia grupowego z zakresu Obsługi komputera od podstaw do poziomu średniozaawansowanego dla 10 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Opolu. 2.termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 31 maj 2014r.; 3.szkolenie musi być prowadzone na terenie miasta Opola; 4.jednostka szkoląca zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób, które nie pobierają stypendium (od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia). Listę tych osób zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie szkolenia. Do kosztów szkolenia wynikających z zawartej umowy Wykonawca ma prawo doliczyć koszty ubezpieczenia wymienionego w § 4 pkt. 17 umowy do wysokości zgodnej z załączonymi dokumentami; 5.zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, codziennie, pomiędzy godziną 8:00 a 18:00, minimum 25 godzin tygodniowo, w każdy kolejny dzień roboczy czasu trwania szkolenia. Za zgodą zleceniodawcy dopuszcza się przeprowadzenie zajęć w soboty i niedziele; 6.jednostka szkoląca zapewnia całą obsługę administracyjno - organizacyjną szkolenia (tj. m.in. prowadzenie dokumentacji zgodnie z zapisami umowy, przygotowanie list obecności, przygotowanie danych do zaświadczeń, wprowadzenie szkolenia na stronę www.inwestycjawkadry.pl); 7.jednostka szkoląca w formularzu oferty poda osobę do kontaktu, odpowiedzialną za szkolenie (kierownika kursu); 8.na 1 osobę szkoloną musi przypadać 1 stanowisko komputerowe przygotowane do szkolenia tzn. z zainstalowanymi niezbędnymi programami (system operacyjny Windows min. Windows 7, pakiet MS Office (zawierający programy MS Word, MS Excel, PowerPoint), Outlook Express, oraz program do nagrywania płyt cd/dvd Nero lub równoważny; 9.jednostka szkoląca zapewni na czas trwania kursu urządzenia peryferyjne tj. co najmniej 1 drukarkę, co najmniej 1 skaner, co najmniej 1 urządzenie wielofunkcyjne, co najmniej 1 kamerę internetową - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ; 10.wykonawca w dniu zakończenia szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia odpowiedniego dokumentu stwierdzającego jego ukończenie. Na odwrocie dokumentu powinien znajdować się wykaz zagadnień, które obejmował kurs wraz ze zrealizowanymi godzinami (zgodnie z harmonogramem); 11.w cenie oferty muszą być ujęte materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i papierowej: zbindowany skrypt lub książka, notatnik, długopis, pen drive (co najmniej 1GB), zestaw płyt CD; 12.wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, 1 drożdżówki lub 1 kanapki dziennie. 13.uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DO.273.1.2016
Dodano: 2016-07-01 - Spawacz metodą MAG (135)
Dodano: 2016-06-29 - Spawacz metodą MAG (135)
Dodano: 2016-05-12 - PUP.DO.261/2/RPO/AW/2015
Dodano: 2015-10-15 - Usługa szkoleniowa: TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI -ART
Dodano: 2015-10-14 - PUP.DO.261/1/RPO/AW/2015
Dodano: 2015-10-06 - DO.273.2.2015
Dodano: 2015-09-14 - Usługa szkoleniowa: TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI -ART
Dodano: 2015-08-13 - Spawacz metodą MAG
Dodano: 2015-08-12 - DO.273.1.2015
Dodano: 2015-06-30