Przetargi.pl
Obsługi komputera od podstaw do poziomu średniozaawansowanego

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 45-266 Opole, ul. majora Hubala 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4422929 , fax. 077 4422928
  • Data zamieszczenia: 2014-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. majora Hubala 21 21
    45-266 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4422929, fax. 077 4422928
    REGON: 53159856100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługi komputera od podstaw do poziomu średniozaawansowanego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w zakresie OBSŁUGA KOMPUTERA OD PODSTAW DO POZIOMU ŚREDNIOZAAWANSOWANEGO. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników odpowiedniej wiedzy i nabycie umiejętności niezbędnych do podstawowej obsługi komputera. 1.przeprowadzenie szkolenia grupowego z zakresu Obsługi komputera od podstaw do poziomu średniozaawansowanego dla 10 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Opolu. 2.termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 31 maj 2014r.; 3.szkolenie musi być prowadzone na terenie miasta Opola; 4.jednostka szkoląca zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób, które nie pobierają stypendium (od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia). Listę tych osób zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie szkolenia. Do kosztów szkolenia wynikających z zawartej umowy Wykonawca ma prawo doliczyć koszty ubezpieczenia wymienionego w § 4 pkt. 17 umowy do wysokości zgodnej z załączonymi dokumentami; 5 zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, codziennie, pomiędzy godziną 8:00 a 18:00, minimum 25 godzin tygodniowo, w każdy kolejny dzień roboczy czasu trwania szkolenia. Za zgodą zleceniodawcy dopuszcza się przeprowadzenie zajęć w soboty i niedziele; 6.jednostka szkoląca zapewnia całą obsługę administracyjno organizacyjną szkolenia (tj. m.in. prowadzenie dokumentacji zgodnie z zapisami umowy, przygotowanie list obecności, przygotowanie danych do zaświadczeń, wprowadzenie szkolenia na stronę www.inwestycjawkadry.pl); 7.jednostka szkoląca w formularzu oferty poda osobę do kontaktu, odpowiedzialną za szkolenie (kierownika kursu); 8.na 1 osobę szkoloną musi przypadać 1 stanowisko komputerowe przygotowane do szkolenia tzn. z zainstalowanymi niezbędnymi programami (system operacyjny Windows min. Windows 7, pakiet MS Office (zawierający programy MS Word, MS Excel, PowerPoint), Outlook Express, oraz program do nagrywania płyt cd dvd Nero lub równoważny; 9.jednostka szkoląca zapewni na czas trwania kursu urządzenia peryferyjne tj. co najmniej 1 drukarkę, co najmniej 1 skaner, co najmniej 1 urządzenie wielofunkcyjne, co najmniej 1 kamerę internetową - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ; 10.wykonawca w dniu zakończenia szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia odpowiedniego dokumentu stwierdzającego jego ukończenie. Na odwrocie dokumentu powinien znajdować się wykaz zagadnień, które obejmował kurs wraz ze zrealizowanymi godzinami (zgodnie z harmonogramem); 11.w cenie oferty muszą być ujęte materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i papierowej: zbindowany skrypt lub książka, notatnik, długopis, pen drive (co najmniej 1GB), zestaw płyt CD; 12.wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, 1 drożdżówki lub 1 kanapki dziennie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.opole.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach