Przetargi.pl
Obsługa związana z transportem, montażem, demontażem a) ogrodzeń panelowych b) płotków antyterrorystycznych wraz z obsługą magazynową (m. in. polegająca na nadzorze, przyjmowaniu, wydawaniu itp. wraz z kosztami utrzymania terenu składowego) w okresie od 01.11.2009r do 31.10.2011r.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa związana z transportem, montażem, demontażem a) ogrodzeń panelowych b) płotków antyterrorystycznych wraz z obsługą magazynową (m. in. polegająca na nadzorze, przyjmowaniu, wydawaniu itp. wraz z kosztami utrzymania terenu składowego) w okresie od 01.11.2009r do 31.10.2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Usługa polegająca na transporcie , montażu , demontażu ogrodzeń panelowych wraz z bramami, płotków antyterrorystycznych typu ciężkiego i lekkiego 1.2. Usługa polegająca na zdeponowaniu, dozorze, przyjmowaniu, wydawaniu i prowadzeniu pełnej ewidencji powierzonych elementów wygrodzeń określonych w pkt 1.1 na utwardzonym , oświetlonym placu. 1.3. Usługa polegająca na jednorazowym przewiezieniu ( załadunku, transporcie i rozładunku ) ogrodzeń panelowych ( 244 szt. pełne, 13 szt. ażurowe, 3 szt. bram, 240 szt. stóp fundamentowych ) i płotków typu ciężkiego - 113 szt. z miejsca ich dotychczasowego zdeponowania ( Gdańsk , ul. Dywizji Wołyńskiej 60 ) do nowego miejsca ich zdeponowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Dysponuje utwardzonym ,ogrodzonym, oświetlonym terenem o powierzchni 1500m2 zlokalizowanym w granicach administracyjnych Miasta Gdańska. 2. Dysponuje środkami transportowo - sprzętowymi niezbędnymi do : a/ jednorazowego transportu 200 szt. ogrodzeń panelowych na odległość do 20 km, montażu , demontażu ogrodzeń i bram wjazdowych w czasie : - transport - 4 godz. - montaż - 8 godz. - demontaż - 8 godz. b/ jednorazowego transportu 150 szt. płotków antyterrorystycznych na odległość do 10 km , montażu , demontażu płotków: - transport - 2 godz. - montaż - 2 godz. - demontaż - 2 godz. 3. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. 4. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Oświadczenie o dysponowaniu placem spełniającym warunek z pkt. III.1 SIWZ - zał. nr 1b SIWZ. 4. Oświadczenie o dysponowaniu środkami transportowo - sprzętowymi - na potwierdzenie spełnienia warunku pkt III.2 SIWZ - zał. nr 1c

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach