Przetargi.pl
obsługa zadań na instalacjach/2009

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp.z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa zadań na instalacjach/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia ZADANIE 1 Obsługa składowisk odpadów będących we władaniu Zamawiającego i wskazanych przez niego. Obsługa obejmuje wykonanie powierzonych prac na instalacjach wskazanych przez Zamawiającego w godzinach funkcjonowania instalacji określonych w instrukcjach eksploatacji. Zamawiający szacuje, iż przeciętna ilość zatrudnienia na 1 zmianę w systemie 8 - godzinnym to 1 osoba. Szacunkowa ilość pracy w przeliczeniu na 1 miesiąc wynosi 176 godzin Zamawiający gwarantuje dostęp do zaplecza techniczno - socjalnego w miejscu wykonywania usługi. Zamawiający pokryje koszty zaopatrzenia lokali w wodę, energię elektryczną, ogrzewanie. ZADANIE 2 Transport wykonywany na pojazdach Zamawiającego. Usługa obejmuje transport urządzeń oraz kontenerów pojazdami należącymi do Zamawiającego. Szacunkowa miesięczna ilość kilometrów w ramach poszczególnych prac wynosi: transport urządzeń - 2200 km transport odpadów w kontenerach - 3000 km Zamawiający w ramach świadczonej usługi wydzierżawi Wykonawcy pojazd z urządzeniem hakowym. ZADANIE 3 Obsługa urządzeń należących do Zamawiającego. Usługa obejmuje obsługę urządzeń wskazanych przez Zamawiającego i służących do prawidłowego zagospodarowania odpadów. Do obsługi urządzeń planuje się zatrudnienie min. jednej osoby w jednozmianowym systemie pracy. Usługa wykonywana będzie od poniedziałku do soboty na potrzeby Zamawiającego oraz w celu realizacji usług dla podmiotów zewnętrznych. Szacunkowa ilość godzin pracy na wszystkich urządzeniach łącznie wynosi 150 godz/miesiąc. ZADANIE 4 Obsługa sprzętów należących do Zamawiającego. Usługa obejmuje prace sprzętem Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji kwatery składowisk odpadów oraz innych prac prowadzonych na terenie instalacji i określonych w załączniku. Zgodnie z obserwacjami Zamawiającego szacunkowa ilość godzin w skali 1 miesiąca przeznaczona na realizację przedmiotowych prac wynosi 150 godz. Prace wykonywane będą od poniedziałku do piątku. Szacunkowa ilość zatrudnionych osób - 1 operator. KOSZTY PONIESIONE PRZEZ WYKONAWCĘ: Dzierżawa na czas wykonywania usługi samochodu hakowego na kwotę 600,00 zł netto/miesiąc SPRZĘT: Zamawiający w miarę potrzeb każdorazowo będzie przekazywał Wykonawcy sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie tymczasowych protokołów przekazania w postaci: - przesiewacz do sortowania odpadów - mikser do mieszania odpadów - rozdrabniacz do odpadów wielkogabarytowych - kompaktor Hanomag do kompaktowania odpadów - inny sprzęt, którego potrzeba wyłoni się w trakcie realizacji usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadia wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy EKO-REGION w Bełchatowie nr 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001; Bank Spółdzielczy w Bełchatowie. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w artykule 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzając to poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający wykluczy z postępowania tych uczestników, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). D. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (operatorzy sprzętów, kierowcy), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. E. Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie obsługi urządzeń tj. przesiewacz, rozdrabniacz i mieszalnik oraz referencje potwierdzające prace tych urządzeniach F. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. G. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. H. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, I. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, dokumentów, oświadczeń i umów. J. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). K. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ustęp 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). L. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach