Przetargi.pl
Używany pojazd techniczny do 3,5 t. - podnośnik koszowy

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, pl.Kościuszki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 755 26 19 , fax. (044) 755 26 19
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Opocznie
    pl.Kościuszki 1 1
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. (044) 755 26 19, fax. (044) 755 26 19
    REGON: 59216409400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Używany pojazd techniczny do 3,5 t. - podnośnik koszowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa p.n.: Używany pojazd techniczny do 3,5 t. - podnośnik koszowy, Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.52.10-3 Pojazdy techniczne wyposażone w urządzenia podnośnikowe; 42.41.72.10-7 Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe 2. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa używanego pojazdu technicznego do 3,5 t.- podnośnik koszowy, o następujących minimalnych parametrach technicznych: 1) Pojazd: a) Podwozie półciężarowe o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. b) Kabina kierowcy- krótka, 3 miejscowa, c) rok produkcji- nie starszy niż 2000 r., d) napęd: silnik Diesla o mocy min. 80 kM, 2) urządzenie koszowe: a) napędzane samodzielnym silnikiem elektrycznym, umożliwiający pracę podnośnika w hali bez używania silnika napędu podwozia (zasadniczego), b) Zamawiający wymaga dostawy pojazdu z podnośnikiem typu: teleskopowy- wyklucza się oferowanie podnośnika typu: ramieniowy, c) Konstrukcja- rama podnośnika winna być stalowa- wyklucza się konstrukcje aluminiowe, d) wymagany wysięg-a wysokość robocza min. 20 m, e) wymagany wysięg boczny z jedną osobą min. 9 m, f) wymagany wysięg boczny z dwiema osobami min. 7 m, g) udźwig kosza min. 250 kg, h) kosz obrotowy, skonstruowany w sposób umożliwiający jego obrót o 360 stopni, oraz pochył: góra- dół o minimum 60 stopni. i) zainstalowane sterowanie urządzeniem koszowym zarówno z kabiny pojazdu jak i bezpośrednio z kosza podnośnika, 3) Wymagania dodatkowe a) wysokość pojazdu auta z ramą podnośnika maksimum: 3 metra, b) szerokość pojazdu z łapami stabilizacyjnymi do 2 metrów, c) rozstaw między parą przednich a tylnych łap stabilizacyjnych: minimum 3 metry. 3. Pojazd winien spełniać wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników w czasie pracy (Dz.U. z 2002 Nr 191, poz. 1596 ze zmian). 4. Zamawiający wymaga ponadto: 1) wykonany dozór techniczny w Polsce oferowanego pojazdu- kompletna dokumentacja dozorowa (UDT), 2) pojazd powinien być zaprojektowany zgodnie z obecnie obowiązującymi normami europejskimi, oraz posiadać w tym zakresie Świadectwo Homologacji. 3) zapewnienia serwisu gwarancyjnego pojazdu, 4) zapewnienia w ramach ceny ofertowej szkolenia pracowników w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu u Zamawiającego, 5) udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na cały pojazd na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w SIWZ, przez okres minimum 6 miesięcy od daty wydania pojazdu Zamawiającemu, 6) dołączenia do dostarczonego pojazdu wszystkich wymaganych prawem dokumentów, konieczne do zarejestrowania i prawidłowego korzystania z pojazdu. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w siedzibie Zamawiającego - pl. Kościuszki 1, 26-300 Opoczno. Oferent, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot dostawy do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i na swój koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424152193
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: 1. spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy i informacji z właściwego rejestru,, 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy, 1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy, 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , stosownie do art. 24 ustawy- ocena wg oświadczenia wykonawcy oraz złożonych dokumentów, 2. spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy oraz złożonych dokumentów, 3. złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, 4. akceptują postanowienia umowy, wzór w załączniku Sposób oceny Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez oferenta, wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2. oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest uprawniony do reprezentacji oferenta- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. 4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605). 5. Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6. oceny uprawnionego rzeczoznawcy samochodowego wraz ze zdjęciem pojazdu. Ocena winna zawierać co najmniej informacje określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie jest karalne. Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii- dokument pełnomocnictwa winien być złożony w oryginale. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- pieczęć firmowa oraz podpis czytelny albo nieczytelny i pieczęć imienna. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących formularz oferty. Powyższe wymagania dotyczą wszystkich dokumentów, których złożenie jest konieczne do oceny oferty. Zamawiający zażąda oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmopoczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną