Przetargi.pl
Obsługa szaletów miejskich (zamówienie podzielone na 4 części)

Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3409106, 3409107 , fax. 943 409 196
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Połczyńska 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3409106, 3409107, fax. 943 409 196
    REGON: 15394000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa szaletów miejskich (zamówienie podzielone na 4 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa szaletów miejskich zlokalizowanych przy ul. Młyńskiej, ul. Połtawskiej, ul. Księdza Biskupa Czesława Domina oraz przy ul. Armii Krajowej (przejście podziemne) w Koszalinie Kody CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, z których każdy adres stanowi odrębną część zamówienia i obejmuje: - część nr 1: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Młyńskiej w Koszalinie, - część nr 2: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Połtawskiej w Koszalinie, - część nr 3: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Księdza Biskupa Czesława Domina w Koszalinie, - część nr 4: obsługę szaletu miejskiego położonego przy Alei Armii Krajowej w Koszalinie (przejście podziemne) 2.1. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia 2.2. Niedopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia. 2.3. Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części. 2.4. Dana część zamówienia jest niepodzielna i Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. 2.5. Wykonawca składając ofertę częściową wypełnia jedynie tę część zamówienia, na którą składa ofertę. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3. Zakres zamówienia obejmuje: obsługę 4 szaletów miejskich w okresie trwania Umowy tj. : 1) w okresie wiosenno – letnim tj. od dnia 01 kwietnia do 31 października: - od poniedziałku do piątku od godziny 09:00 do godziny 18:00; - w soboty, niedziele i Święta od godziny 10:00 do godziny 18:00; 2) w okresie jesienno – zimowym tj. od dnia 01 listopada do 31 marca: - od poniedziałku do piątku od godziny 10:00 do godziny 18:00; - w soboty, niedziele i Święta od godziny 10:00 do godziny 16:00; 3) wyposażenia go w środki i sprzęt do utrzymania czystości oraz papier toaletowy i ręczniki papierowe, niezbędne do wykonania Przedmiotu Umowy, 4) wykonywanie we własnym zakresie i na własny koszt konserwacji, bieżących napraw i remontów, usuwanie awarii i graffiti do kwoty 200,00 złotych brutto za każdy przypadek (na każdym szalecie); 5) Zamawiający zastrzega, że w przypadku zaistnienia okoliczności, czyniących obsługę szaletu bezprzedmiotową i nieuzasadnioną ekonomicznie Zamawiający ma prawo wyłączyć z obsługi szalet na każdym etapie umowy, bez prawa ubiegania się przez Wykonawcę zapłaty od Zamawiającego za wyłączony szalet za okres wyłączenia szaletu z obsługi; Szczegółowy zakres usług został określony w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 6) najpóźniej w dniu podpisania Umowy Wykonawca dostarczy zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały Przedmiot umowy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzanymi, na żądanie Zamawiającego, właściwymi dokumentami np. deklaracja ZUS DRA lub umowa o pracę; 7) każda zmiana osoby wykonującej Przedmiot Umowy, będzie wiązała się ze zgłoszeniem Zamawiającemu tego faktu, na co najmniej 3 dni przed planowaną zmianą, pisemnie lub w formie elektronicznej. 4. Rozliczenie z Wykonawcą następowało będzie na podstawie comiesięcznych faktur. Wykonawca doręczy Zamawiającemu faktury VAT do 5 dnia każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni. Płatności dokonywane będą w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - na część nr 1: 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - na część nr 2: 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - na część nr 3: 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - na część nr 4: 585 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia ww. warunku w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach