Przetargi.pl
Obsługa selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET, stłuczki szklanej na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask i dzielnicy Kolumna w 2010 r.

Gmina Łask ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6768300 , fax. 043 6768388
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
    ul. Warszawska 14 14
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6768300, fax. 043 6768388
    REGON: 73093451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET, stłuczki szklanej na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask i dzielnicy Kolumna w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET, stłuczki szklanej na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask i dzielnicy Kolumna w 2010 roku, polegająca na: 1. dostarczeniu pojemników własnych do miejsc zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.: - pojemnik 2,5 m3 na odpady PET, - pojemnik 1,5 m3 na stłuczkę szklaną - biały, - pojemnik 1,5 m3 na stłuczkę kolorową - zielony, - pojemnik 2,5 m3 na makulaturę. 2. odbiorze odpadów z punktów ich zbiórki: 2.1 pojemniki typu PET 2.1.1 styczeń, luty, marzec, kwiecień, październik, listopad, grudzień: ? miasto: 2 razy w m-cu, ? gmina: 1 raz w m-cu. 2.1.2 maj, czerwiec, wrzesień: ? miasto: 3 razy w m-cu, ? gmina: 2 razy w m-cu. 2.1.3 lipiec, sierpień: ? miasto: 4 razy w m-cu, ? gmina: 3 razy w m-cu. 2.2 pojemniki na szkło: 2.2.1 styczeń, luty, marzec, kwiecień, wrzesień, październik, listopad, grudzień: ? miasto i gmina : 1 raz w m-cu. 2.2.2 maj, czerwiec, lipiec, sierpień: ? miasto i gmina: 2 razy w m-cu. 2.3 pojemniki na makulaturę: 2.3.1 styczeń - grudzień: ? 2 razy w m-cu. 3. sprzątaniu terenu wokół pojemnika z wszelkich odpadów w promieniu 1,5 m, zgodnie z częstotliwością wywozu; 4. przekazanie wyselekcjonowanych odpadów komunalnych do odzysku/recyklingu, a pozostałych, których nie można wykorzystać - do unieszkodliwienia; 5. myciu pojemników przynajmniej jeden raz na dwa miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają: 1.1. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów; 1.2. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów; 1.3. zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów lub umowy z podmiotem prowadzącym taką działalność; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. posiadają samochód ciężarowy z kontenerem wyposażonym w urządzenie dźwigowe przystosowane do opróżniania pojemników wymienionych w specyfikacji. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych poniżej oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) należy załączyć: 2.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy (załącznik nr 3); 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 4), 2.4. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów; 2.5. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów; 2.6. zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów lub umowy z podmiotem prowadzącym taką działalność; 2.7. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (w oryginale). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 5.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1., 2.2. powinny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach