Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku w gminnych pasach drogowych ulic, parkingów i placów na terenie miasta Łask i dzielnicy Kolumna w 2010 r.

Gmina Łask ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6768300 , fax. 043 6768388
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
    ul. Warszawska 14 14
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6768300, fax. 043 6768388
    REGON: 73093451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku w gminnych pasach drogowych ulic, parkingów i placów na terenie miasta Łask i dzielnicy Kolumna w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Oczyszczanie jezdni, chodników, placów, parkingów i zatok autobusowych z pozostałości po prowadzonej akcji zimowej z zalegającej ziemi, piasku i innych zanieczyszczeń. Do czynności związanych z oczyszczeniem po akcji zimowej należy wstępne ręczne zebranie piasku i innych zanieczyszczeń, a następnie mechaniczne doczyszczenie powierzchni utwardzonych. Czynności powyższe należy wykonać na terenach podanych w załączniku Nr 4. 1.2. Utrzymanie czystości i porządku na całej szerokości pasa drogowego z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do posesji prywatnych (zgodnie z załącznikiem Nr 5). 1.2.1. Rozpoczęcie prac związanych z letnim utrzymaniem następować będzie sukcesywnie po zakończeniu prac zimowego utrzymania. 1.2.2. Częstotliwość oczyszczania ulic, chodników i placów - w zależności od potrzeb, z częstotliwością nie mniejszą niż podaną w załączniku Nr 5. 1.2.3. Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać w czystości ulice, place, chodniki oraz inne tereny utwardzone i nieutwardzone, usuwając z nich takie zanieczyszczenia jak papier, torby foliowe, szkło, piasek, liście itp., a także w razie potrzeby usuwać dzikie wysypiska. 1.2.4. Ponadto w zakres oczyszczania letniego wchodzi oczyszczanie terenu centrum Łasku (Plac 11 Listopada i Plac Dąbrowskiego) przy okazji obchodzonych świąt, rocznic itp. 1.3. Opróżnianie koszy ulicznych. Do czynności związanych z opróżnianiem koszy należy: 1.3.1. konserwacja i ich dezynfekcja; 1.3.2. naprawy bieżące uszkodzeń; 1.3.3. przemieszczanie i ich dostawianie wg potrzeb Zleceniodawcy; 1.3.4. utrzymywanie w czystości koszy ulicznych oraz ich otoczenia w promieniu 1,5 m. Opróżnianie koszy w ilości 53 szt. /ulice, park/ odbywać się będzie średnio 3 razy w tygodniu (obowiązkowo w poniedziałek) zgodnie z załącznikiem Nr 6. 1.4. Porządkowanie przystanków autobusowych. Do czynności związanych z utrzymaniem czystości na przystankach autobusowych (wg załącznika Nr 7) należy: 1.4.1. zamiatanie terenu przystanku ze śmieci i innych nieczystości, 1.4.2. opróżnianie koszy na śmieci w ilości 42 szt. z częstotliwością nie mniejszą niż 2 razy w miesiącu. 1.5. Wygrabianie liści z trawników. Do czynności należy: 1.5.1. wygrabienie liści z trawników i zieleńców (wg załącznika Nr 8) w okresie jesiennym, po opadnięciu liści z drzew z ich odwiezieniem, 1.5.2. w zależności od potrzeb czynność tę należy powtórzyć po zimie. 1.6. Oczyszczanie krawężników i opasek bezpieczeństwa z przerostów trawy i chwastów oraz ich wywóz. Szczegółowy zakres prac oraz lokalizacja będą uzgadniane ze Zleceniodawcą na bieżąco. 1.7. Utrzymywanie estetycznego wyglądu słupów ogłoszeniowych. W ramach odnowienia słupów ogłoszeniowych należy 2 razy w roku: 1.7.1. oczyścić słupy z ogłoszeń i plakatów, 1.7.2. oczyścić z pozostałości kleju, 1.7.3. pomalować cały słup farbą emulsyjną białą. Wykaz słupów ogłoszeniowych określa załącznik nr 9. Termin prac będzie uzgadniany na bieżąco. 1.8. Oflagowanie miasta w okresie świąt państwowych. Po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą na dzień przed świętem należy rozwiesić flagi państwowe w ilości 80 we wskazane miejsca, a w następnym dniu po święcie należy zdjąć wszystkie flagi. Flagi zakupuje Wykonawca. 1.9. Usuwanie zwłok zwierzęcych z nawierzchni jezdni i placów. Usunięcie zwłok zwierzęcych lub ich części i przekazanie do zakładu unieszkodliwiania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 2.1. dysponują sprzętem w postaci: samochód śmieciarka - 1 szt.; ciągnik z przyczepą - 1 szt.; zamiatarka uliczna - 1 szt.; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych poniżej oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) należy złożyć: 2.1. oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 2 do SIWZ); 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; 2.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.3. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 5.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1, 2.2. muszą być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach