Gmina Łask ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6768300 , fax. 043 6768388
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
ul. Warszawska 14 14
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 043 6768300, fax. 043 6768388
REGON: 73093451300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku w gminnych pasach drogowych ulic, parkingów i placów na terenie miasta Łask i dzielnicy Kolumna w 2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Oczyszczanie jezdni, chodników, placów, parkingów i zatok autobusowych z pozostałości po prowadzonej akcji zimowej z zalegającej ziemi, piasku i innych zanieczyszczeń. Do czynności związanych z oczyszczeniem po akcji zimowej należy wstępne ręczne zebranie piasku i innych zanieczyszczeń, a następnie mechaniczne doczyszczenie powierzchni utwardzonych. Czynności powyższe należy wykonać na terenach podanych w załączniku Nr 4. 1.2. Utrzymanie czystości i porządku na całej szerokości pasa drogowego z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do posesji prywatnych (zgodnie z załącznikiem Nr 5). 1.2.1. Rozpoczęcie prac związanych z letnim utrzymaniem następować będzie sukcesywnie po zakończeniu prac zimowego utrzymania. 1.2.2. Częstotliwość oczyszczania ulic, chodników i placów - w zależności od potrzeb, z częstotliwością nie mniejszą niż podaną w załączniku Nr 5. 1.2.3. Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać w czystości ulice, place, chodniki oraz inne tereny utwardzone i nieutwardzone, usuwając z nich takie zanieczyszczenia jak papier, torby foliowe, szkło, piasek, liście itp., a także w razie potrzeby usuwać dzikie wysypiska. 1.2.4. Ponadto w zakres oczyszczania letniego wchodzi oczyszczanie terenu centrum Łasku (Plac 11 Listopada i Plac Dąbrowskiego) przy okazji obchodzonych świąt, rocznic itp. 1.3. Opróżnianie koszy ulicznych. Do czynności związanych z opróżnianiem koszy należy: 1.3.1. konserwacja i ich dezynfekcja; 1.3.2. naprawy bieżące uszkodzeń; 1.3.3. przemieszczanie i ich dostawianie wg potrzeb Zleceniodawcy; 1.3.4. utrzymywanie w czystości koszy ulicznych oraz ich otoczenia w promieniu 1,5 m. Opróżnianie koszy w ilości 53 szt. /ulice, park/ odbywać się będzie średnio 3 razy w tygodniu (obowiązkowo w poniedziałek) zgodnie z załącznikiem Nr 6. 1.4. Porządkowanie przystanków autobusowych. Do czynności związanych z utrzymaniem czystości na przystankach autobusowych (wg załącznika Nr 7) należy: 1.4.1. zamiatanie terenu przystanku ze śmieci i innych nieczystości, 1.4.2. opróżnianie koszy na śmieci w ilości 42 szt. z częstotliwością nie mniejszą niż 2 razy w miesiącu. 1.5. Wygrabianie liści z trawników. Do czynności należy: 1.5.1. wygrabienie liści z trawników i zieleńców (wg załącznika Nr 8) w okresie jesiennym, po opadnięciu liści z drzew z ich odwiezieniem, 1.5.2. w zależności od potrzeb czynność tę należy powtórzyć po zimie. 1.6. Oczyszczanie krawężników i opasek bezpieczeństwa z przerostów trawy i chwastów oraz ich wywóz. Szczegółowy zakres prac oraz lokalizacja będą uzgadniane ze Zleceniodawcą na bieżąco. 1.7. Utrzymywanie estetycznego wyglądu słupów ogłoszeniowych. W ramach odnowienia słupów ogłoszeniowych należy 2 razy w roku: 1.7.1. oczyścić słupy z ogłoszeń i plakatów, 1.7.2. oczyścić z pozostałości kleju, 1.7.3. pomalować cały słup farbą emulsyjną białą. Wykaz słupów ogłoszeniowych określa załącznik nr 9. Termin prac będzie uzgadniany na bieżąco. 1.8. Oflagowanie miasta w okresie świąt państwowych. Po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą na dzień przed świętem należy rozwiesić flagi państwowe w ilości 80 we wskazane miejsca, a w następnym dniu po święcie należy zdjąć wszystkie flagi. Flagi zakupuje Wykonawca. 1.9. Usuwanie zwłok zwierzęcych z nawierzchni jezdni i placów. Usunięcie zwłok zwierzęcych lub ich części i przekazanie do zakładu unieszkodliwiania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 2.1. dysponują sprzętem w postaci: samochód śmieciarka - 1 szt.; ciągnik z przyczepą - 1 szt.; zamiatarka uliczna - 1 szt.; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych poniżej oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) należy złożyć: 2.1. oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 2 do SIWZ); 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; 2.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.3. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 5.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1, 2.2. muszą być złożone przez każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania terenów zielonych WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2016-07-04 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na usługi w zakresie sprzątania przystanków na terenie Miasta Zgierza
Dodano: 2016-06-17 - Usługa sprzątania terenów zielonych WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2016-06-02 - Usługa pielegnacji terenów zielonych WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2016-04-13 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach PWSFTviT im. L. Schillera w Łodzi
Dodano: 2016-03-23 - Oczyszczanie ulic powiatowych i utrzymanie zieleni w pasach drogowych ulic i dróg powiatowych
Dodano: 2016-03-01 - Omiatanie dróg powiatowych na terenie Tomaszowa Mazowieckiego.
Dodano: 2016-02-15 - Wykonywanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości, utrzymania i konserwacji terenów zielonych, utrzymania i pielęgnacji grobów i miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Poddębice
Dodano: 2015-12-15 - Utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych ulic, parkingów i placów na terenie gminy Łask w latach 2016-2018
Dodano: 2015-11-26 - Mechaniczne i ręczne oczyszczanie miasta Łowicza w latach 2016-2018
Dodano: 2015-09-02