Przetargi.pl
obsługa kredytu bankowego na budowę gminnej hali sportowej wraz z łącznikiem w m. Boruszowice

Urząd Gminy w Tworogu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-690 Tworóg, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2857493 , fax. 032 2857414
  • Data zamieszczenia: 2010-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tworogu
    ul. Zamkowa 16 16
    42-690 Tworóg, woj. śląskie
    tel. 032 2857493, fax. 032 2857414
    REGON: 00054522500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa kredytu bankowego na budowę gminnej hali sportowej wraz z łącznikiem w m. Boruszowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wysokość kredytu 1.549.458 zł słownie: trzystadwadzieściadwatysiaceosiemsetpięćdziesiattrzyzłote 2.Termin uruchomienia kredytu - w dniu 31.10 .2010r. w kwocie 400.000 zł - w dniu 15.12 .2010r. w kwocie 249.458 zł - w dniu 30.06 .2011r. w kwocie 450.000 zł - w dniu 30.08 .2011r. w kwocie 450.000 zł 3.Terminy i wysokość rat spłaty kredytu. - rozpoczęcie spłaty kredytu - 15.01.2011 - zakończenie spłaty kredytu - 15.12.2020 w tym: od dnia 15.01.2011r do dnia 15.12.2011r - kwota 49.458 zł - w 12 ratach miesięcznych przy czym 1 rata w wysokości 4.358 zł a 11 kolejnych rat po 4.100 zł od dnia 15.01.2012r do dnia 15.12.2012r -kwota 160.000 zł - w 12 ratach miesięcznych przy czym 1 rata w wysokości 13.700 zł a 11 kolejnych rat po 13.300 zł od dnia 15.01.2013r do dnia 15.12.2013r - kwota 160.000 zł - w 12 ratach miesięcznych przy czym 1 rata w wysokości 13.700 zł a 11 kolejnych rat po 13.300 zł od dnia 15.01.2014r do dnia 15.12.2014 r - kwota 160.000 zł - w 12 ratach miesięcznych przy czym 1 rata w wysokości 13.700 zł a 11 kolejnych rat po 13.300 zł od dnia 15.01.2015r do dnia 15.12.2015 r - kwota 160.000 zł - w 12 ratach miesięcznych przy czym 1 rata w wysokości 13.700 zł a 11 kolejnych rat po 13.300 zł od dnia 15.01.2016r do dnia 15.12.2016 r - kwota 160.000 zł - w 12 ratach miesięcznych przy czym 1 rata w wysokości 13.700 zł a 11 kolejnych rat po 13.300 zł od dnia 15.01.2017r do dnia 15.12.2017 r - kwota 160.000 zł - w 12 ratach miesięcznych przy czym 1 rata w wysokości 13.700 zł a 11 kolejnych rat po 13.300 zł od dnia 15.01.2018r do dnia 15.12.2018 r - kwota 160.000 zł - w 12 ratach miesięcznych przy czym 1 rata w wysokości 13.700 zł a 11 kolejnych rat po 13.300 zł od dnia 15.01.2019r do dnia 15.12.2019 r - kwota 160.000 zł - w 12 ratach miesięcznych przy czym 1 rata w wysokości 13.700 zł a 11 kolejnych rat po 13.300 zł od dnia 15.01.2020r do dnia 15.12.2020 r - kwota 220.000 zł - w 12 ratach miesięcznych przy czym 1 rata w wysokości 18.700 zł a 11 kolejnych rat po 18.300 zł 4.Transze udzielonego kredytu należy przekazać na konto Urzędu Gminy w Tworogu , które zostanie podane w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tworog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach