Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 19-500 Gołdap, ul. Żeromskiego 18
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 6150395 , fax. 087 6150395
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Żeromskiego 18 18
19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 6150395, fax. 087 6150395
REGON: 51143398200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goldap.pup.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa kasy fiskalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
szkolenia pod nazwą:/Obsługa kasy fiskalnej/ dla 20 osób bezrobotnych w ramach projektu /Punkt oparcia/ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3 /Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych/. Programem szkolenia powinien zawierać 30 godzin szkolenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art.22 ust.1 oraz z art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2. 3. Wypełnioną kartę szkolenia - załącznik nr 3. 4. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 4 5. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 6. Decyzja o nadaniu NIP (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 8. Ważne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 9. Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 5. 10. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu w całości warunków umowy - załącznik nr 6. 11. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo/upoważnienie dla tych osób podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru. Brak upoważnienia/pełnomocnictwa powoduje odrzucenie oferty. Upoważnienie/pełnomocnictwo powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6.2, 6.5 - 6.9 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6.1, 6.3, 6.4, 6.10 Wykonawcy składają wspólnie, a z pkt. 6.11 należy złożyć jeden dokument.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program szkolenia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.goldap.pup.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie Spawanie metodami TIG-141 i MAG-135 dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-2/RPO/MJ/16
Dodano: 2016-06-01 - Szkolenie Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-1/RPO/MJ/16
Dodano: 2016-05-11 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych na rzecz Zamawiającego przeznaczonych dla bezrobotnych zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Olsztynie. Usługi stanowią część całości zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Cz I - Kurs Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141 i MAG 135. Cz II - Kurs Operator koparko - ładowarki kl. III. Cz III - Kurs Pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego. Cz IV - Kurs Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV. POSTĘPOWANIE OBJĘTE JEST KLAUZULĄ SPOŁECZNĄ.
Dodano: 2016-05-10 - Szkolenie Spawanie metodami TIG-141 i MIG-131 dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-1/POWER/MJ/16
Dodano: 2016-04-22 - Szkolenie Prowadzenie działalności gospodarczej z elementem doradczym dla 10 osób bezrobotnych DPI.5522-1/MJ/16
Dodano: 2016-02-02 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Dodano: 2015-10-09 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz obsługą maszyn do obróbki drewna
Dodano: 2015-10-09 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator walca drogowego klasa III o masie walca do 18t. - dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa osób w wieku powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie węgorzewskim (I) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2015
Dodano: 2015-09-29 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko-ładowarki klasa III wszystkie typy - dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa osób w wieku powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie węgorzewskim (I) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2015.
Dodano: 2015-09-23 - Szkolenie Tapicer dla 10 osób bezrobotnych DPI.5522-4/MS/15
Dodano: 2015-09-21