Przetargi.pl
Obsługa kasowa Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: ZP/34/PN/2009

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 818 67 41 , fax. 022 818 67 41
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    ul. Jagiellońska 23 23
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 818 67 41, fax. 022 818 67 41
    REGON: 01151334300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa kasowa Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: ZP/34/PN/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę kasową Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, polegającą na przyjmowaniu wpłat gotówkowych, tytułem należności wynikających z czynności administrowania zasobem lokalowym stanowiącym własność m.st. Warszawy oraz przyjmowanie opłat za specyfikacje istotnych warunków zamówienia. Obsługa kasowa realizowana będzie w pomieszczeniach usytuowanych w 4 siedzibach Administracji Obsługi Mieszkańców ZGN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium:ogółem 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul.Senatorska 16 numer: 67 103015080000000550872048.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wymagane art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tj: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a) posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej w myśl ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe - (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.); b) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 2 usługi w zakresie obsługi kasowej, trwające nieprzerwanie przez okres 6 miesięcy; b) dysponuje lub załączy pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni potencjał techniczny - 4 kasy fiskalne; c) dysponuje do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia osobami przeszkolonymi pod względem przepisów BHP i p.poż. lub załączy pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni osoby zdolne do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobą do nadzoru i koordynacji oraz 4 osobami do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 000 000 zł, oraz będzie posiadał nie niższe ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia; 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postanowień art.24 ust.1 i 2 pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 1; 2.zaświadczenie lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność bankową w myśl ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe - (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.); 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 6.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 7.aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 8.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. 2 usługi trwające nieprzerwanie przez okres 6 miesięcy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie-załącznik Nr 2; 9.aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł; 10.w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1, składa odpowiednio dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006.87.605 z zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-praga-pn.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach