Przetargi.pl
Budowa energetycznej linii napowietrznej nN 0,4kV- oświetlenia ulicznego w miejscowości Marianka, budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Huta Mińska, Mikanów, na terenie gminy Mińsk Mazowiecki, pow. miński, woj. mazowieckie

Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7582851 , fax. 025 7582489
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki
    ul. Chełmońskiego 14 14
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7582851, fax. 025 7582489
    REGON: 00054955900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowieck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa energetycznej linii napowietrznej nN 0,4kV- oświetlenia ulicznego w miejscowości Marianka, budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Huta Mińska, Mikanów, na terenie gminy Mińsk Mazowiecki, pow. miński, woj. mazowieckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace będą polegać na: a) wykonaniu napowietrznej linii nN (oświetlenie uliczne) przewodem AsXSn 2x25mm2 - 1323m, budowie napowietrznej linii nN 0,4 kV (oświetlenie uliczne) przewodem AsXSn 4x25 mm2 - 20m, budowie stanowisk słupowych - 18 szt., wymianie stanowisk słupowych (demontaż i montaż) - 4 szt. w miejscowości Marianka, wzdłuż drogi gminnej 220813W. b) budowie stanowisk słupowych linii napowietrznej nN -17 szt., budowie napowietrznej linii oświetleniowej przewodem AsXSn 2x25mm2 - 515m, budowie kablowej linii oświetleniowej przewodem YAKXS 4x 35mm2 - 54m, montażu opraw oświetlenia ulicznego na słupach linii napowietrznej nN - 17 szt. w miejscowości Huta Mińska - Mikanów wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 802 - ul. Mińska, na terenie gminy Mińsk Mazowiecki, łącznie z załatwieniem spraw formalno-prawnych dotyczących zakończenia budowy i oddania w/w obiektów do użytku. Należy uwzględnić wycinkę lub przecinkę drzew na trasie budowanych linii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy Oferenci, którzy : a) Spełniają warunki określone w art. 22, ust 1. i nie są wykluczeni na podstawie art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia B. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia własne każdego z oferentów, a także za pośrednictwem stosownych dokumentów dodatkowych. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 -tekst jednolity) ; Zamawiający zgodnie z art. 89 ust.1 odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Potencjał sprzętowy: W celu zabezpieczenia płynności wykonywanych prac związanych z budową i rozbudową oświetlenia ulicznego Wykonawca musi posiadać lub mieć do dyspozycji w pełni sprawny sprzęt podstawowy, niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia. Wiarygodność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca musi posiadać potencjał finansowy wystarczający, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania kontraktu na wykonanie niniejszego zamówienia w kwocie pozwalającej na jego realizację, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonana będzie w terminie 21 dni od daty złożenia faktury, Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnie przez podmioty działające na podstawie zawartej na piśmie umowy Konsorcjum, (art. 23 ustawy), Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, który będzie upoważniony do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub - reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu, przy czym lider powinien spełniać co najmniej 50% wymaganych kryteriów. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z Uczestników konsorcjum złoży, w załączeniu do oferty , dokumenty wymienione w punktach: 8.3 do 8.5.5., niniejszej siwz, jako dowód potwierdzający spełnienie wymaganych warunków. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: (spełnienia - nie spełnienia), Nie spełnienie chociażby jednego warunku, wymaganego powyżej w punkcie 7, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania! Zamawiający zawiadamia niezwłocznie o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, (art. 24, ust.4 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony druk ofertowy (zgodnie z treścią, jak na załączonym formularzu ), 2- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22 ust. 1, pkt 1 do pkt 4, ustawy oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 do pkt 10 oraz ust. 2 pkt 1 do pkt 4 ustawy, 3- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie działalności tożsamej z zamówieniem. (W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie Spółki/Konsorcjum, należy dodatkowo dołączyć umowę Spółki/Konsorcjum), 4- aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5 - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6 - wykaz personelu, obejmujący wykaz członków prawnych Kierownictwa Firmy, osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, osoby uprawnione do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta. 7 - doświadczenie Wykonawcy zawierające: wykaz wykonanych prac budowlanych związanych z przedmiotem w/w zamówienia obejmujący lata: 2006, 2007, 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres (co najmniej dwa zamówienia) - wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających, iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 8 - polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Poza w/w dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: - dowód wpłacenia/wniesienia wadium, - wypełniony przedmiar robót - kosztorys ofertowy (zgodnie z zał. do siwz). - dane dotyczące konsorcjum (wg druku stanowiącego zał. do siwz), - pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, Brak jakiegokolwiek wyżej wymienionego dokumentu, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie odpowiednio przez wykonawcę lub odpowiednio przez notariusza , albo niezgodne z treścią jak na załączonych drukach Zamawiającego), a także: złożenie dokumentów nieaktualnych lub nieczytelnych, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, (art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.minskmazowiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach