Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych Miasta Sulejówek przez okres 5 lat, tj. od dnia 01.06.2016r. do 31.05.2021r.

Miasto Sulejówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7606230 , fax. 22 7606213
  • Data zamieszczenia: 2016-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Sulejówek
    ul. Dworcowa 55 55
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 7606230, fax. 22 7606213
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych Miasta Sulejówek przez okres 5 lat, tj. od dnia 01.06.2016r. do 31.05.2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Miasta Sulejówek przez okres 5 lat, tj. od dnia 01.06.2016r. do 31.05.2021r. na warunkach wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia i oferty. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących w ilości 13 szt. oraz rachunków pomocniczych w ilości 40 szt., dla Miasta Sulejówek oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta Sulejówek tj. 1.1Miasto Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, 1.2Zespół Szkół Nr 1, ul. Idzikowskiego 2 a, 05-070 Sulejówek, 1.3Zespół Szkół Nr 2, ul. Okuniewska 2, 05-070 Sulejówek, 1.4Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Głowackiego 47, 05-071 Sulejówek, 1.5Gimnazjum Nr 2, ul. Narutowicza 10, 05-071 Sulejówek, 1.6Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Paderewskiego 29, 05-070 Sulejówek, 1.7Miejskie Przedszkole Nr 1, ul. Paderewskiego 47, 05-070 Sulejówek, 1.8Miejskie Przedszkole Nr 2, ul. Szosowa 7, 05-071 Sulejówek, 1.9Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Świętochowskiego 4, 05-071 Sulejówek, 1.10Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Wrońskiego 1, 05-070 Sulejówek, 1.11Miejski Dom Kultury, ul. Bogusławskiego 14 a, 05-070 Sulejówek, 1.12Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Świętochowskiego 4, 05-071 Sulejówek, 1.13Straż Miejska, ul. Wrońskiego 1, 05-070 Sulejówek. 2.Otwarcie i prowadzenie rachunków wirtualnych do płatności masowych w ilości 5.500 sztuk. 3.W trakcie realizacji zamówienia liczba jednostek organizacyjnych Miasta i rachunków może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4.Realizacja poleceń przelewu: 4.1tworzenie płatności na trzy sesje, 4.2przelewy realizowane wewnątrz Banku muszą być zrealizowane w czasie rzeczywistym, 4.3przelewy wychodzące do innych Banków złożone do godz. 1500 będą zrealizowane w tym samym dniu roboczym. 5.Przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie otwartej na rachunki jednostek wymienionych w pkt 1 bez pobierania opłat i prowizji. 6.Dokonywanie wypłat gotówkowych w formie otwartej z rachunków jednostek wymienionych w pkt 1 bez pobierania opłat i prowizji. 7.Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy. 8.Obsługa kasowa wpłat i wypłat gotówkowych prowadzona przez bank.Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zobowiązany będzie do dnia podpisania umowy do utworzenia, w przypadku ich nie posiadania, 2 oddziałów lub filii banku na terenie miasta Sulejówek. Do prawidłowej działalności obsługi kasowej mieszkańców Wykonawca uruchomi 2 punkty kasowe, mające siedzibę po stronie północnej (stacja Sulejówek Miłosna) i południowej (stacja Sulejówek) linii kolejowej biegnącej przez Miasto. 9.Przyjmowanie środków na lokaty krótkoterminowe jednodniowe, w formie depozytów automatycznych, tworzonych na koniec każdego dnia (lokaty over night) oraz lokaty weekendowe. 10.Wysokość oprocentowania środków Zamawiającego na rachunkach bieżących lub lokatach wyznaczona będzie na podstawie stawki WIBOR 1M z dnia 25 poprzedniego miesiąca. 11.Oprocentowanie lokat na dłuższe terminy będzie każdorazowo negocjowane pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, przy czym Wykonawca gwarantuje, że oprocentowanie dla lokat na dłuższe okresy niż weekendowe będzie dla Zamawiającego korzystniejsze. 12.Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na rachunkach będzie następować co miesiąc w ostatnim roboczym dniu miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczona będzie każdego miesiąca według średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 1M z dnia 25 poprzedniego miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego faksem, jeżeli informacja ta nie będzie ujęta w wyciągach bankowych. 13.Udostępnienie Zamawiającemu i uruchomienie (instalacja i szkolenie) systemu bankowości elektronicznej na nie mniej niż 4-ch stanowiskach komputerowych, umożliwiającego dokonanie drogą elektroniczną następujących operacji: 13.1składanie poleceń przelewu, 13.2uzyskanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonanych na rachunkach Zamawiającego. 14.Udostępnienie w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego i uruchomienie (instalacja i szkolenie) systemu bankowości elektronicznej na nie mniej niż 2-ch stanowiskach komputerowych umożliwiającego dokonanie drogą elektroniczną następujących operacji 14.1składanie poleceń przelewu, 14.2uzyskanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonanych na rachunkach jednostek. 15.Zamawiający otrzyma możliwość podglądu stanu kont jednostek organizacyjnych. 16.Zamawiający zastrzega sobie, aby Wykonawca gwarantował transmisję danych bezpłatnie lub w taryfie lokalnej. 17.Bank jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu bezpłatnego wsparcia technicznego w zakresie systemu bankowości elektronicznej, przeszkolenia pracowników, konwersji obecnej bazy danych kontrahentów do nowego systemu bankowości elektronicznej oraz dostarczyć instrukcję oprogramowania. 18.Przyjmowanie i przechowywanie depozytu pieniężnego i rzeczy ruchomych. 19.Bezpłatne przeprowadzenie rozliczeń pieniężnych i operacji bankowych polegających na 19.1sporządzaniu wyciągów bankowych (w przypadku braku możliwości ich wydruku w jednostce), 19.2wydawanie druków czeków gotówkowych, zaświadczeń i opinii bankowych, 19.3zerowaniu rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Miasta, zgodnie z dyspozycjami Miasta Sulejówek jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Miasta Sulejówek, 19.4likwidacji rachunku bankowego. 20.Bank udzieli Zamawiającemu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Miasta w pierwszym roku trwania umowy w wysokości 3 000 000 PLN, a w kolejnych latach objętych umową wysokość kredytu może ulec zmianie, w przypadku gdy uchwała Rady Miasta Sulejówek na dany rok budżetowy będzie określała inny limit. 21.Kredyt dostępny będzie przez cały czas trwania pięcioletniej umowy zawartej z Bankiem na obsługę budżetu. Z tytułu udzielenia kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta w okresie objętym zamówieniem Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji. Nie przewiduje się prawnego zabezpieczenia kredytu. 21.1Kredyt podlega spłacie w tym samym roku budżetowym, w którym został zaciągnięty. 21.2Koszt kredytu w rachunku bieżącym Miasta stanowi oprocentowanie określone w oparciu o stawkę WIBOR 1M z dnia 25 poprzedniego miesiąca powiększoną lub nie o marżę banku. 21.3Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są w okresach miesięcznych i stają się należne Bankowi w ostatnim dniu miesiąca rozliczeniowego. 22.Wykonawca zobowiązany jest do 22.1rozpoczęcia realizacji zamówienia od 01.06.2016 r., 22.2dokonania otwarcia rachunków wskazanych przez Zamawiającego z dniem 01.06.2016 r., 22.3zainstalowania oprogramowania w jednostkach wskazanych przez Zamawiającego wraz z przeszkoleniem pracowników w terminach uzgodnionych przez Bank z przedstawicielem Urzędu Miasta i kierownikami jednostek organizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach