Przetargi.pl
Obsługa geodezyjna Gminy Żarki w 2010r.

Urząd Miasta i Gminy Żarki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Kościuszki 15/17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3148036 , fax. 034 3148036
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Żarki
    ul. Kościuszki 15/17 15/17
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 034 3148036, fax. 034 3148036
    REGON: 15139853400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigzarki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjna Gminy Żarki w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa geodezyjna Gminy Żarki w 2010r. Zakres prac geodezyjnych: 1. Wytyczenie obiektu: - kubaturowego - zł/1 obiekt - liniowego / przyłącze, oś drogi itp. Zł/1 mb a) do 100 mb b) za każde następne 100 mb 2. Inwentaryzacja powykonawcza obiektu: - kubaturowego - zł/1 obiekt - liniowego - zł/1 mb a) do 100 mb b) za każde następne 100 mb 3. Odtworzenie zniszczonych przy pracach ziemnych ograniczników - zł/1 szt. 4. Niwelacja terenu lub obiektu - zł/1 punkt 5. Pomiar sytuacyjny oraz sporządzanie mapy zasadniczej - za 1 ha 6. Aktualizacja mapy zasadniczej - za 1 ha - do 30% zmian - powyżej 30% zmian 7. Podział nieruchomości - na 2 działki - za 1 działkę i następną 8. Pomiar działki do celów prawnych; 9. Rozgraniczenie nieruchomości do celów prawnych; 10. Wykonanie wyrysu do założenia lub regulacji KW - za 1 działkę - za następną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jet wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655)), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1.Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy - Pzp, 2.Oświadczenie z art.24 ust.1 i 2 ustawy - Pzp, 3. Uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia, 4. Wykaz wykonanych robót. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy-Pzp-Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie z art.24 ust.1 i 2 ustawy-Pzp-Złożenie oświadczenia o niewykluczeniu z postępowania 3. Uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia-Dysponowanie osobą (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającą uprawnienia w zakresie branży geodezyjnej. Do oferty należy dołączyć stosowne uprawnienia 4. Wykaz wykonanych robót-Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwu lat robót, usług 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy-Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 8.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS-Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarki.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach