Przetargi.pl
Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2016-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze postępowanie dotyczy zawarcia umowy ramowej na wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. W wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania zamawiający zawrze z wykonawcami (na zasadach określonych w punkcie 17.5 - 17.6 niniejszej SIWZ) umowy ramowe, które określą warunki dotyczące zamówień publicznych, jakie mogą zostać udzielone w okresie trwania umów ramowych. Zamawiający, przystępując do udzielenia zamówienia cząstkowego na usługi, które objęte są umową ramową, określi szczegółowo przedmiot, wielkość, termin realizacji zamówienia oraz kryterium oceny ofert. Zamawiający zastrzega możliwość podziału na części usług wskazanych w załączniku nr 1a do niniejszej SIWZ. Zamówienia cząstkowe będą udzielane wykonawcom, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa. Zamawiający udzieli zamówień, których przedmiot objęty jest umową ramową, zgodnie z art. 101 ustawy Pzp. Udzielając zamówienia cząstkowego, którego przedmiot jest objęty umową ramową zamawiający może dokonać zmiany warunków zamówienia w stosunku do określonych w umowie ramowej, jeżeli zmiany te nie są istotne. Umowy o realizację zamówienia cząstkowego będą zawierane przez Gminę lub Skarb Państwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach