Przetargi.pl
Opracowania geodezyjno-kartograficzne

Powiat Wodzisławski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 412 09 30 , fax. 32 412 09 31
  • Data zamieszczenia: 2015-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wodzisławski
    ul. Bogumińska 2 2
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 32 412 09 30, fax. 32 412 09 31
    REGON: 27625523000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwodzislawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowania geodezyjno-kartograficzne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań geodezyjno-kartograficznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części i obejmuje: a) Część I pn. Analiza księgi wieczystej LWH 176 Rogów - wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie księgi wieczystej LWH 176 Rogów, która utraciła moc prawną. Księga wieczysta zapisana jest w języku niemieckim (gotyk). W przedmiotowej księdze wieczystej zapisana jest powierzchnia 1,4437 ha, jednak ze wstępnej analizy ustalono, że działki, które należą do tej księgi wieczystej obejmują powierzchnię około 2,5000 ha. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu założenia nowej księgi wieczystej na rzecz Skarbu Państwa i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie ok. 15 działek o łącznej powierzchni około 2,5000 ha). b) Część II pn. Analiza ksiąg wieczystych LWH 855 Pszów, GL1W/00070990/8, GL1W/00009112/2, GL1W/00002789/9, GL1W/00000586/2, GL1W/00034123/6, GL1W/00069077/2 - wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie dawnej księgi wieczystej LWH 855 Pszów. W przedmiotowej księdze wieczystej zapisane są 104 działki o ogólnej powierzchni 6,2989 ha, jednak ze wstępnej analizy ustalono, że 7 działek brak w aktualnej bazie danych ewidencji gruntów. Ponadto stwierdzono, że dla 7-miu innych działek w bazie danych ewidencji gruntów figurują inne numery ksiąg wieczystych (GL1W/00070990/8, GL1W/00009112/2, GL1W/00002789/9, GL1W/00000586/2, GL1W/00034123/6, GL1W/00069077/2). Zatem istnieje konieczność przeanalizowania zapisów wieczystoksięgowych dla tych ksiąg. Ponadto 2 działki dawnej księgi wieczystej LWH 855 Pszów posiadają niezgodny numer w porównaniu z aktualną bazą egib. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu założenia nowej księgi wieczystej, na podstawie dawnej LWH 855 Pszów, na rzecz Skarbu Państwa i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie ok. 100 działek o łącznej powierzchni około 6,3000 ha). c) Część III pn. Analiza księgi wieczystej nr GL1W/00000421/8 - wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie księgi wieczystej nr GL1W/00000421/8. W przedmiotowej księdze wieczystej zapisanych jest 87 działek o ogólnej powierzchni 7,1579 ha, natomiast ze wstępnej analizy ustalono, że 3 działki nie figurują w aktualnej bazie danych ewidencji gruntów. Ponadto stwierdzono, że oznaczenie jednej działki w bazie danych ewidencji gruntów jest różne od oznaczenia w księdze wieczystej, zatem należy również wyjaśnić tą rozbieżność. Należy także ustalić, czy w księdze wieczystej nr GL1W/00000421/8 powinny zostać ujawnione działki nr nr 1572/107 i 1573/107, położone w jedn. ewid. Wodzisław Śląski, obręb Radlin, k.m. 7. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu sprostowania zapisów księgi wieczystej nr GL1W/00000421/8, i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie ok. 90 działek o łącznej powierzchni około 6,2000 ha). d) Część IV pn. Analiza księgi wieczystej nr GL1W/00010319/3 - wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie księgi wieczystej nr GL1W/00010319/3. W przedmiotowej księdze wieczystej zapisanych jest 19 działek o ogólnej powierzchni 1,5226 ha, natomiast ze wstępnej analizy ustalono, że część działek położonych jest w jednostce ewidencyjnej Lubomia, obręb Syrynia, a część w jednostce ewidencyjnej Gorzyce, obręb Bluszczów. Oznaczenie działek z obrębu Bluszczów uległo przenumerowaniu, zatem należy ustalić w oparciu o aktualną bazę ewidencji gruntów prawidłowe numery działek. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu sprostowania zapisów księgi wieczystej nr GL1W/00010319/3 i ujawnienia aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie 19 działek o łącznej powierzchni około 1,5226 ha). e) Część V pn. Analiza księgi wieczystej nr LWH 40 Gogołowa i nr LWH 61 Gogołowa Górna - wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aktualnego wykazu działek ewidencyjnych, stanowiącego podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej. Zamówienie polega na analizie dawnych ksiąg wieczystych nr LWH 40 Gogołowa i nr LWH 61 Gogołowa Górna. W księdze LWH 40 Gogołowa zapisane są działki objęte matrykułą nr 95 Gogołowa (ok. 13 działek) o ogólnej powierzchni 1,3824 ha. Księga nr LWH 61 Gogołowa Górna obejmuje działki z matrykuły 52 Gogołowa (ok. 8 działek) o łącznej powierzchni 1,6118 ha. Wskutek zmiany numeracji w obrębie Gogołowa należy ustalić prawidłowe oznaczenie działek w oparciu o aktualną bazę ewidencji gruntów. Zadanie ma na celu opracowanie wyciągów z wykazu zmian gruntowych, dla każdej księgi odrębnie, w celu założenia nowych ksiąg wieczystych i ujawnienia w nich aktualnego stanu w dziale I (opracowanie obejmie łącznie ok. 21 działek o ogólnej powierzchni około 3,0000 ha). 2.Realizując przedmiot zamówienia, dla każdej z części, należy uwzględnić poniższe wytyczne: a) W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące czynności: - ustalić aktualną powierzchnię i numery działek ewidencyjnych w oparciu o dane zawarte w ewidencji gruntów oraz zapisy i dokumenty istniejącej księgi wieczystej, wziąć pod uwagę przyłączenia i odłączenia nieruchomości dotyczące przedmiotowej księgi wieczystej; - w przypadku wystąpienia rozbieżności między częścią opisową, a kartograficzną operatu ewidencyjnego (np. błąd w numerze działki, brak działki na mapie itp.) należy przeprowadzić postępowanie wyjaśniające polegające na badaniu dokumentacji znajdującej się w PODGiK i aktach księgi wieczystej, sporządzić wykaz tych rozbieżności (w wykazie należy podać propozycję usunięcia każdej rozbieżności), a także po uzgodnieniu z Wydziałem Geodezji tut. urzędu sporządzić wykaz zmian danych ewidencyjnych; - w przypadku, gdy materiały znajdujące się w zasobie geodezyjnym dotyczące działek będą zawierały informację o innym numerze księgi wieczystej, należy przeprowadzić również badanie tej księgi, sporządzając protokół z tych czynności, określając jednocześnie podstawę prawną wpisu do księgi wieczystej, ponadto należy ustalić podstawę wpisu numeru księgi wieczystej do zasobu geodezyjnego; - w przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy oznaczeniem nieruchomości w księdze wieczystej oraz w bazie ewidencji gruntów należy doprowadzić do ujednolicenia tych zapisów, poprzez uwzględnienie powyższego w wykazie stanowiącym podstawę w postępowaniu sądowym; - sporządzić w formie tabelarycznej charakterystykę poszczególnych działek, tj. opis, z którego będzie wynikać, co znajduje się na przedmiotowej działce (np. czy działka jest zabudowana, jakiego rodzaju są zabudowania, czy jest to teren użytkowany/nieużytkowany, urządzony/nieurządzony, czy jest to ciek wodny, rów, czy teren jest zajęty pod drogę publiczną itp.). Powyższe informacje można zebrać na podstawie dostępnej na portalu internetowym ortofotomapy, jednak przy braku możliwości uzyskania informacji na tej podstawie wskazane jest zebranie tych danych w oparciu o wizję w terenie. Jeżeli działka zajęta jest pod drogę publiczną należy podać jej nazwę i miejscowość, w której jest zlokalizowana, kategorię (droga krajowa, wojewódzka, powiatowa, gminna i inna). Ponadto, jeżeli działka stanowi ciek wodny, należy podać jego nazwę i ustalić, czy jest ujęty w ewidencji cieków o charakterze rolniczym udostępnionej publicznie na stronie internetowej województwa śląskiego. Należy również wyodrębnić działki oznaczone w ewidencji jako tereny kolejowe - Tk, wskazać czy stanowią ciągi kolei państwowych, objęte terenem zamkniętym, ewentualnie inne tereny kolejowe (np. należące do kopalń). b) Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia opłat za wgląd i wykorzystanie materiałów znajdujących się w zasobie geodezyjnym, wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. c) Wynikiem realizacji przedmiotu zamówienia będzie następująca dokumentacja: - wykaz działek ewidencyjnych, stanowiący podstawę w postępowaniu sądowym o założenie nowej księgi wieczystej; - protokoły z badania ksiąg wieczystych; - tabelaryczne zestawienie zebranych informacji w formie papierowej oraz w postaci roboczego pliku komputerowego zapisanego w formie arkusza kalkulacyjnego (umożliwiającego dalsze przetwarzanie zebranych danych); - wykaz rozbieżności między częścią opisową i kartograficzną operatu ewidencyjnego uwzględniający propozycję usunięcia tych rozbieżności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część, na kilka części lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. 4. Obowiązujące przepisy prawne i techniczne: Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia przy realizacji zamówienia wymogów wynikających z poniższych aktów prawnych: - Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 782 ze zm.); - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 520 ze zm.); - Ustawa z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (tekst jednolity Dz. U z 2012 r., poz. 1460). 5. Zakończenie prac i przekazanie dokumentacji. Zakończenie i przekazanie prac nastąpi na podstawie protokołu odbioru obustronnie podpisanego. 6. Okres gwarancji: Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości w wymiarze minimum 24 miesiące maksimum 36 miesięcy tj. od 2 do 3 lat liczonych od daty wykonania przedmiotu umowy potwierdzonej końcowym protokołem odbioru (wymagania odnośnie okresu, zakresu oraz warunków gwarancji dotyczą każdej części). 7. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, opisanym dla każdej części odrębnie. 8. Warunki gwarancji: - wykonawca w okresie trwania gwarancji usunie bezpłatnie wszelkie ewentualnie powstałe z jego winy pomyłki i wykona bezpłatnie uzgodnienia w sporządzonej dokumentacji, - ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane w terminie nie dłuższym niż 14 dni od doręczenia powiadomienia o wadzie wykonawcy, - wykonawca zapewnia możliwość zgłaszania wad przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku pisemnie za pośrednictwem placówki pocztowej lub na adres e-mail, - bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru całości przedmiotu umowy, - zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po upływie terminu, o którym mowa w § 8 ust.1 wzoru umowy, jeżeli zamawiający zgłaszał wadę lub usterkę przed upływem tego terminu, - w przypadku niedotrzymania warunków gwarancji zamawiający ma prawo zlecić niezbędne prace innemu wykonawcy, a kosztami obciążyć wykonawcę niniejszej umowy, - czynność przekazania i odbioru dokumentacji po usunięciu wad podlega udokumentowaniu w protokole zdawczo-odbiorczym, który po podpisaniu przez zamawiającego i wykonawcę będzie dowodem wykonania prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach