Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, oraz utworzenie BDOT500 i powiatowej bazy GESUT dla obszaru gminy Marklowice

Powiat Wodzisławski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 412 09 30 , fax. 32 412 09 31
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wodzisławski
    ul. Bogumińska 2 2
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 32 412 09 30, fax. 32 412 09 31
    REGON: 27625523000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwodzislawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, oraz utworzenie BDOT500 i powiatowej bazy GESUT dla obszaru gminy Marklowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, oraz utworzenie BDOT500 i powiatowej bazy GESUT dla obszaru gminy Marklowice. Zamówienie realizowane jest w celu uzupełnienia i poprawy jakości danych oraz dostosowania baz danych funkcjonujących w Wydziale Geodezji do wymagań przepisów prawa. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań: a) Zadanie 1 - przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków; b) Zadanie 2 - utworzenie powiatowej bazy GESUT i BDOT500. Każde z zadań realizowane będzie w dwóch etapach. 2. Zakres prac przewidywanych do wykonania: Zadanie 1 - modernizacja ewidencji gruntów i budynków: ETAP I: 1) Likwidacja rozbieżności w zakresie danych przedmiotowych. 2) Uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali. 3) Modernizacja bazy danych ewidencyjnych w zakresie gruntów zabudowanych i zurbanizowanych oraz rolnych zabudowanych, weryfikacja pozostałych konturów klasoużytków. 4) Uzupełnienie bazy ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne wynikające z przepisów rozporządzenia w sprawie EGiB. 5) Załadowanie do bazy testowej EGiB. 6) Skompletowanie operatu technicznego. 7) Kontrola opracowania. 8) Przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego do wyłożenia. 9) Odbiór etapu I. ETAP II 1) Wyłożenie do wglądu osób zainteresowanych projektu operatu opisowo- kartograficznego. 2) Skompletowanie aneksu do operatu technicznego. 3) Transfer opracowanych danych do bazy danych prowadzonej przez zamawiającego oraz uruchomienie systemu zintegrowanego. 4) Zakończenie prac. Zadanie 2 - utworzenie powiatowej bazy GESUT oraz BDOT500: ETAP I 1) Pomiar widocznej armatury uzbrojenia terenu w pasach drogowych, placach, parkingach oraz drogach dojazdowych do posesji. 2) Pozyskanie danych z instytucji branżowych. 3) Zeskanowanie oraz opracowanie zasięgów wraz z podpięciem dokumentów dla brakujących operatów. 4) Wykonanie analizy dokładnościowej danych pomiarowych i obliczeniowych zawartych w operatach, weryfikacja poprawności określenia źródła pozyskania geometrii obiektów GESUT. 5) Skanowanie i kalibracja pierworysów map zasadniczych. 6) Założenie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT). 7) Wgranie danych na bazę testową stanowiącą kopię funkcjonującej u zamawiającego bazy oraz przekazanie części operatu technicznego z wykonanych prac I etapu. ETAP II 1) Protokolarne przekazanie poszczególnym instytucjom branżowym inicjalnej bazy GESUT w celu uzyskania opinii co do zgodności treści utworzonej bazy ze stanem wynikającym z dokumentacji prowadzonej przez te branże w tym wskazanie ewentualnych nieprawidłowości w treści tej bazy. 2) Wykonanie analizy dokładnościowej danych pomiarowych i obliczeniowych zawartych w operatach, weryfikacja poprawności określenia źródła pozyskania geometrii obiektów BDOT500. 3) Założenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1: 500 - 1:5000 (BDOT500). 4) Rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez podmioty władające siecią uzbrojenia terenu do przedłożonej treści inicjalnej bazy danych GESUT. 5) Harmonizacja i aktualizacja bazy danych. 6) Redakcja mapy zasadniczej w skalach 1:500, 1:1000 i 1:2000 oraz 1:5000. 7) Utworzenie zbioru metadanych wykonanych baz danych. 8) Implementacja opracowanych baz danych GESUT, BDOT500 do bazy produkcyjnej funkcjonującej u zamawiającego w systemie teleinformatycznym GEO-INFO - zakończenie prac. 3. Podstawowe dane o gminie: 1) powierzchnia ewidencyjna: około 1377 ha, 2) ilość działek: 6090, 3) szacowana ilość budynków baza graficzna: 3925. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji na cały wykonany przedmiot zamówienia w wymiarze minimum 36 miesięcy - maksimum 60 miesięcy, licząc od daty faktycznego zakończenia prac dla zadania 1 i zadania 2 podanej w protokole odbioru. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 6. Zamówienie należy wykonać w wymaganym terminie: od dnia zawarcia umowy do 30 marca 2017 r. z zastrzeżeniem, iż: a) Zadanie 1 Etap I do 30 listopada 2016 roku, Etap II do 30 stycznia 2017 roku, b) Zadanie 2 Etap I do 30 listopada 2016 roku, Etap II do 30 marca 2017 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać (lub podobne zasady/odwołanie się do przepisów) następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, składającego oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 6) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, składającego oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego. Jednocześnie zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN Bank S.A. 60 1560 1094 0000 9250 0000 1368 ze wskazaniem w treści przelewu nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wadium dotyczy oraz oznaczenia wykonawcy, którego ofertę wadium zabezpiecza, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację przez zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez zamawiającego formach należy dołączyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. W przypadku konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców/pełnomocnika wykonawców. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 12.07.2016 r. godz. 13:00, przy czym wadium w pieniądzu, zamawiający będzie uważał się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 8. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią SIWZ lub wezwania. 9. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 10. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach