Przetargi.pl
Usprawnienie dojazdu do terenów inwestycyjnych poprzez budowę drogi dojazdowej oraz modernizację ulicy 1 Maja w Godowie i Skrzyszowie

Urząd Gminy Godów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 47 65 065, 47 65 063 , fax. 032 4765100
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Godów
    ul. 1 Maja 53 53
    44-340 Godów, woj. śląskie
    tel. 032 47 65 065, 47 65 063, fax. 032 4765100
    REGON: 00053185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usprawnienie dojazdu do terenów inwestycyjnych poprzez budowę drogi dojazdowej oraz modernizację ulicy 1 Maja w Godowie i Skrzyszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usprawnienie dojazdu do terenów inwestycyjnych poprzez budowę drogi dojazdowej oraz modernizację ulicy 1 Maja w Godowie i Skrzyszowie. W ramach w/w robót przewiduje się: I. ETAP I - budowa nowego odcinka drogi o długości 1600 mb 1.Mechaniczne ścinanie drzew 2.Roboty ziemne (korytowanie drogi) 3.Wykonanie warstw podbudowy 4.Wykonanie nakładki asfaltowej 5.Budowa chodnika 6.Wykonanie nitki wodociągowej wody pitnej i przemysłowej 7.Budowa oświetlenia ulicznego II. ETAP II - remont nawierzchni i budowa chodnika na ul. 1 Maja o długości 1500 mb 1.Rozbiórka istniejącej nawierzchni 2.Roboty ziemne 3.Budowa kanalizacji deszczowej 4.Wykonanie nakładki asfaltowej 5.Budowa chodnika III. ETAP III - modernizacja ul. 1 Maja, oraz przebudowa skrzyżowania na skrzyżowanie typu rondo na długości 640 mb 1.Karczowanie drzew 2.Rozbiórka istniejącej nawierzchni 3.Wykonanie warstw podbudowy 4.Wykonanie nakładki asfaltowej 5.Budowa chodnika 6.Budowa kanalizacji deszczowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przeprowadzenia wizji w terenie objętym przedmiotem zamówienia. Przedmiotem projektu jest usprawnieniu dojazdu do terenów inwestycyjnych poprzez budowę drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych oraz modernizację ul. 1 Maja w Godowie i Skrzyszowie (województwo śląskie, powiat wodzisławski). Zlokalizowany jest w granicach administracyjnych gminy Godów (województwo śląskie, powiat wodzisławski). Projektowane zadanie obejmuje odcinki ulic przebiegające przez tereny o zabudowie mieszkalnej jednorodzinnej rozproszonej, jak i tereny wolne od zabudowy. Projektowana droga stanowi uzupełnienie brakującego odcinka infrastruktury drogowej pomiędzy ul. Powstańców Śl. w Skrzyszowie od strony Jastrzębia Zdroju (sołectwo Szotkowice), a ul. Powstańców Śl. w Godowie w kierunku Łazisk. Zakres inwestycji obejmuje realizację trzech zadań, w związku z powyższym inwestycję podzielono na trzy odrębne etapy : Etap I - budowa nowej drogi pomiędzy autostradą A1. a strefą przemysłową (nowo projektowany odcinek łączący istniejącą ulicę 1 Maja w Skrzyszowie z terenami inwestycyjnymi) Etap II - budowa chodnika wraz z odwodnieniem oraz remont nawierzchni ul. 1 Maja w Godowie, 1 Maja w Skrzyszowie. Etap III - modernizacja ul. 1 Maja w Godowie na odcinku od ul. Glinki do nieczynnego przejazdu kolejowego w ciągu ulicy 1 Maja w Godowie, budowa ronda w okolicach skrzyżowania ulicy 1 Maja z ulicą Powstańców i ulicą Glinki. Etap I obejmuje swym zakresem budowę drogi klasy L o długości 1,6 km wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem, etap II obejmuje budowę chodnika wraz z odwodnieniem oraz remont nawierzchni ul. 1 Maja w Godowie, 1 Maja w Skrzyszowie (ciąg drogi powiatowej S5019) na odcinku od długości 1,5 km, natomiast etap III ma w swym zakresie przebudowę nawierzchni ulicy 1 Maja wraz z budową odwodnienia na odcinku 0,5 km. Zakres opracowania obejmuje: - Etap I - budowa drogi klasy Z o długości 1596,10 mb wraz z kanalizacją deszczową, oświetlenie, modernizacja ul. 1 Maja w Skrzyszowie oraz dojazd od ul. Powstańców w Skrzyszowie - w rejonie skrzyżowań z nowo projektowaną drogą. - Etap II - budowa chodnika w ciągu ulicy 1 Maja w Godowie aż do skrzyżowania z ulicą Olszyńską w Skrzyszowie o długości 1,5 km wraz z odwodnieniem. - Etap III - modernizacja ul. 1 Maja w Godowie na odcinku od ul. Glinki do nieczynnego przejazdu kolejowego w ciągu ulicy 1 Maja w Godowie, budowa ronda w okolicach skrzyżowania ulicy 1 Maja z ulicą Powstańców i ulicą Glinki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w szczególności : w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 2 zamówienia polegające na wykonywaniu następujących robót: - budowa dróg (wraz z robotami towarzyszącymi : budowa chodnika, budowa kanalizacji deszczowej) o wartości co najmniej 7.000.000 PLN każda, o długości drogi co najmniej 1000 mb każda. 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności : dysponowanie co najmniej po 1 osobie z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach : - drogowej, - instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej. - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, spełniających warunek określone w punkcie 2, zawierający następujące dane : data i miejsce wykonania, rodzaj i wartość robót. 5. Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencje. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. 7. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy wymagają posiadanie takich uprawnień. 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 5.000.000 PLN - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku zawartego w punkcie 4 polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga się przedłożenia informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej dotyczącej tych podmiotów. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków określonych w punktach od 1 do 4 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych , a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punktach 1, 2, 3, 8. Inne dokumenty składające się na ofertę przetargową : 10. Wypełniony druk oferta. 11. Kosztorys ofertowy - sporządzony indywidualnie na podstawie projektu budowlanego, przedmiaru robót, wizji przeprowadzonej w terenie oraz wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę oferty. 12. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 13. Oświadczenie o terminie wykonania zamówienia. 14. Oświadczenie o wymaganym okresie gwarancji - minimum 36 miesięcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach