Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowy Wiśnicz i jednostek organizacyjnych.

Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
  • Data zamieszczenia: 2019-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
    ul. Rynek 38
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
    REGON: 54887300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowy Wiśnicz i jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Nowy Wiśnicz i jednostek organizacyjnych od dnia 24.12.2019 r. do 23.12.2020 r. W skład jednostek organizacyjnych Gminy Nowy Wiśnicz objętych w/w zamówieniem na dzień 30 września 2019 r. wchodzą: 1) Gmina Nowy Wiśnicz, Jednostki budżetowe: 2) Urząd Miejski w Nowym Wiśniczu, 3) Szkoła Podstawowa im. Księdza Jana Twardowskiego w Kobylu, 4) Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Brodzińskiego w Królówce, 5) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Lubomirskiego w Nowym Wiśniczu, 6) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Starym Wiśniczu, 7) Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Muchówce, 8) Przedszkole w Nowym Wiśniczu, 9) Przedszkole w Starym Wiśniczu, 10) Zakład Usług Komunalnych w Nowym Wiśniczu, 11) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Wiśniczu, 12) Środowiskowy Dom Samopomocy w Muchówce. 2. Zamówienie obejmuje prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Nowy Wiśnicz i jednostek organizacyjnych: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku budżetu gminy, rachunków bieżących dla Urzędu Miejskiego oraz dla pozostałych jednostek organizacyjnych gminy 2) otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych do rachunków bieżących wg potrzeb, 3) zapewnienie możliwości założenia i prowadzenia rachunków walutowych w ramach rachunków pomocniczych, na których zlecenia pieniężne będą realizowane w walucie zagranicznej, 4) zapewnienie systemu bankowości elektronicznej jednolitej do obsługi wszystkich rachunków bankowych Zamawiającego, spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników jednostek organizacyjnych Gminy Nowy Wiśnicz, 5) obsługa płatności masowych; t.j. zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających, 6) zapewnienie możliwości niezwłocznego realizowania operacji bankowych we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym, expresowym) oraz systemach (ELIXIR, SORBNET, SWIFT i innych), 7) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 8) dokonywanie wypłat gotówkowych, 9) wydawanie kart płatniczych i obsługę realizowanych nimi transakcji, 10) świadczenie usługi przewalutowania, 11) wydanie blankietów czekowych, 12) bezpłatne sporządzanie wyciągów bankowych w formie papierowej dla rachunków bieżących i pomocniczych codziennie, za wyjątkiem dni, w których nie były przeprowadzane operacje, 13) lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunku budżetu gminy na lokacie OVERNIGHT, z możliwością ich automatycznej prolongaty, 14) przyjmowanie lokat weekendowych, tygodniowych, miesięcznych, 15) oprocentowanie lokat weekendowych, tygodniowych, miesięcznych, 16) oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych miesięcznie, pierwszego dnia roboczego kolejnego miesiąca w oparciu o stawkę WIBID 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy korygowanej wskaźnikiem banku, 17) realizację poleceń przelewu na rachunki wskazane przez zamawiającego w banku obsługującym poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego, 18) realizację poleceń przelewu na rachunki wskazane przez zamawiającego w innych bankach poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego, 19) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej , maksymalnie do wysokości 3.000.000,00 zł, 20) w razie konieczności zapewnienie wypłat świadczeń i innych zleceń w banku, w oparciu o imienne listy sporządzone przez Gminę, 21) wydawanie zaświadczeń na potrzeby zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub Prezesa NBP na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.),a w przypadku określonych w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art.193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę stanowi wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Załącznik nr 1 a do Formularza oferty - Koszt obsługi budżetu 2) Załącznik nr 1 b do Formularza oferty - Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bieżących i pomocniczych. 2 Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt. 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt 2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofert; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ. 4.Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: - Projekty umów, uwzględniające postanowienia wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Projekty umów należy opieczętować i podpisać na ostatniej stronie przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach