Miasto Oświęcim ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
- Data zamieszczenia: 2020-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
Zaborska 2
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. +48338429311, fax. +48338429361
REGON: 07218178700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim w latach 2021-2023. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) otwarcie, prowadzenie i likwidację bankowych rachunków bieżących i pomocniczych w PLN i w walutach obcych, 2) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych (w formie elektronicznych lub papierowych zleceń) w obrocie krajowym i zagranicznym, przy czym Zamawiający zaznacza, że przelewy w formie papierowej realizowane będą tylko w sytuacjach awaryjnych, 3) przeprowadzanie międzybankowych rozliczeń pieniężnych wysokokwotowych w czasie rzeczywistym, 4) przeliczanie gotówki przyjętej w formie zamkniętych kaset metalowych pochodzących z parkomatów - bez obecności wpłacającego, 5) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w PLN i walutach wymienialnych na / z rachunków Zamawiającego, w tym cykliczne (co miesiąc) w zakresie wypłat gotówkowych świadczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, 6) umożliwienie interesantom jednostek, o których mowa w ust. 5, dokonywanie płatności bezgotówkowych kartą płatniczą w kasie, 7) negocjowanie kursów walut wymienialnych, 8) zapewnienie obsługi kasowej w lokalu Wykonawcy wszystkich jednostek objętych przedmiotem zamówienia, w godzinach pracy Urzędu Miasta Oświęcim, 9) sporządzanie i wydawanie opinii, zaświadczeń bankowych oraz informacji i potwierdzeń na wniosek Zamawiającego, 10) usługę pośredniczenia w doręczaniu dokumentów roszczeń o wypłatę gwarancji ubezpieczeniowych w imieniu Zamawiającego, 11) lokowanie wolnych środków finansowych na negocjowanych lokatach terminowych, 12) udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, 13) prowadzenie obsługi rachunków bankowych i wykonywanie zleceń przez Zamawiającego/Posiadacza rachunku za pośrednictwem bankowości elektronicznej, 14) automatyczną konsolidację sald rachunków bankowych Zamawiającego na koniec każdego dnia roboczego i ich redystrybucja w następnym dniu roboczym, 15) automatyczne lokowanie skonsolidowanych środków finansowych w postaci depozytów „overnight”, 16) miesięczną kapitalizację odsetek na rachunkach bieżących i pomocniczych, 17) automatyczne przekazywanie skapitalizowanych odsetek z wybranych rachunków bankowych na wskazany rachunek bankowy, 18) obsługę rachunków wirtualnych w ramach prowadzenia systemu identyfikacji płatności masowych, 19) wydawanie i obsługę kart płatniczych do rachunków Zamawiającego/Posiadacza rachunku, 20) wydawanie i obsługa czeków do rachunków Zamawiającego/Posiadacza rachunku, 21) udostępnienie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych w danym dniu w formie pliku elektronicznego w formacie PDF najpóźniej do godziny 8:00 następnego dnia roboczego - wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego, oraz zawierać klauzulę, że w związku z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2019 r., poz.2357) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości udostępnienia wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia. 2. Miejskie jednostki organizacyjne finansowane z budżetu miasta Oświęcim, objęte przedmiotem zamówienia: 1) Urząd Miasta Oświęcim, 2) Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu, 3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, 4) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu, 5) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Oświęcimiu, 6) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Oświęcimiu, 7) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu, 8) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu, 9) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Oświęcimiu, 10) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Oświęcimiu 11) Szkoła Podstawowa nr 9 w Oświęcimiu, 12) Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu, 13) Miejskie Przedszkole nr 7 w Oświęcimiu, 14) Miejskie Przedszkole nr 14 w Oświęcimiu, 15) Miejskie Przedszkole nr 15 w Oświęcimiu, 16) Miejskie Przedszkole nr 16 w Oświęcimiu, 17) Miejskie Przedszkole nr 17 w Oświęcimiu, 18) Miejskie Przedszkole nr 18 w Oświęcimiu, 19) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu, 20) Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu, 21) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu, 22) Miejski Żłobek Nr 1 w Oświęcimiu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli wykaże, że jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie niezbędne jest wykazanie spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1, względem tego z podmiotów, który wykonywał będzie czynności bankowe dla których wymagane jest zezwolenie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2026 r.”.
Dodano: 2023-11-16 - Obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego
Dodano: 2023-06-21 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-11-07 - Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego w wysokości nie wyższej niż 1.500.000,00 PLN na okres nie dłuższy niż do dnia 31 marca 2023 roku
Dodano: 2022-10-25 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów
Dodano: 2021-01-21 - Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim w roku 2021.
Dodano: 2021-01-13 - Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim w roku 2021.
Dodano: 2020-12-10 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów
Dodano: 2020-11-26 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowy Wiśnicz i jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 24.12.2020 r. do 23.12.2023 r.
Dodano: 2020-10-12 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Skała i jej jednostek organizacyjnych w latach 2021 – 2022.
Dodano: 2020-10-06