Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    REGON: 851660973
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych.3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:3.2.1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, pomocniczych oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych;3.2.2. prowadzenie zastępczej obsługi kasowej Gminy w placówce banku w Wojniczu polegającej na dokonywaniu wypłat gotówkowych oraz przyjmowaniu wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego od osób trzecich, bez pobierania opłat;3.2.3. przyjmowanie wpłat gotówkowych od Zamawiającego bez pobierania opłat;3.2.4. dokonywanie wypłat gotówkowych przez Zamawiającego bez pobierania opłat;3.2.5. udostępnienie Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego i siedzibie jednostek organizacyjnych systemu bankowości elektronicznej spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Wojnicz – szacunkowa liczba niezbędnych loginów: 15. 3.2.6. zapewnienie bezpłatnej pomocy technicznej dla pracowników Urzędu jak i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej;3.2.7. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w banku obsługującym poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;3.2.8. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w innych bankach poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;3.2.9. zapewnienie możliwości niezwłocznego realizowania tzw. szybkich poleceń przelewu typu SORBNET;3.2.10. świadczenie usługi przewalutowania;3.2.11. wydawanie blankietów czekowych,3.2.12. przyjmowanie przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem),3.2.13. realizacja przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem)3.2.14. potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji),3.2.15. prowadzenie płatności masowych dla podatków lokalnych, opłat za ścieki i wodę oraz opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych;3.2.16. przeksięgowywanie sald rachunków dot. płatności masowych codziennie na wskazany rachunek bankowy;3.2.17. przyjmowanie środków finansowych na lokaty, w szczególności środków dotyczących wadiów przetargowych i gwarancji należytego wykonania umów UWAGA: zamawiający nie dopuszcza możliwości lokowania środków na lokatach typu overnight czy lokaty weekendowe;3.2.18. oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych; kapitalizacja odsetek w okresie kwartalnym,3.2.19. okresowe przeksięgowywanie dopisanych odsetek oraz zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją Kierowników/Dyrektorów jednostek;3.2.20. uruchomianie na pisemny wniosek zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej na dany rok, maksymalnie do wysokości 3 000 000,00 zł; zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania jakichkolwiek opłat manipulacyjnych i innych związanych z udzieleniem, wykorzystaniem i obsługą kredytu niż opłata za uruchomienie kredytu określona w formularzu ofertowym wykonawcy. Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.3.2.21. wydawanie zaświadczeń i opinii o prowadzonym rachunku bankowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 11.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:11.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku;11.1.2. spełnia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:11.1.2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski. Wykonawca winien posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U.2021.2439 t.j. z dnia 2021.12.28 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo bankowe.11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku;11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach