Przetargi.pl
Nr sprawy: ROA.271.14.2011.ZP Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa - etap II , w ramach projektu pt. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa i Palędzie w aglomeracji Skórzewo - Dąbrowa etap II, realizowanego przez Gminę Dopiewo, ze środków Unii Europejskiej

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2011-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy: ROA.271.14.2011.ZP Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa - etap II , w ramach projektu pt. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa i Palędzie w aglomeracji Skórzewo - Dąbrowa etap II, realizowanego przez Gminę Dopiewo, ze środków Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa - etap II , w ramach projektu pt. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa i Palędzie w aglomeracji Skórzewo - Dąbrowa etap II, realizowanego przez Gminę Dopiewo, ze środków Unii Europejskiej, w tym: a) Etap I - współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu inwestycji, co polegać będzie w szczególności na: - zapoznaniu się z dokumentacja projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno - prawną budowy i weryfikacja tych dokumentów, - uczestnictwo w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych, b) Etap II - nadzór nad realizacją inwestycji, prowadzenie rad budowy i kontrola rozliczeń budowy, w tym w szczególności: - sprawowanie nadzoru i kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem, pozwoleniem na budowę oraz wyegzekwowanie od wykonawcy robót wymaganych dokumentów, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, świadectw jakości materiałów i urządzeń, - egzekwowanie jakości robót, - egzekwowanie od wykonawcy robót przypisanych mu obowiązków wobec podwykonawców w zakresie koordynacji, bezpieczeństwa, ochrony informacji niejawnych o ile będą mieli dostęp do tych informacji, - kontrolowanie jakości i terminowości wykonywania robót i zgodności przebiegu procesu budowlanego z obowiązującym harmonogramem budowy oraz przygotowanie i przedstawienie comiesięcznych sprawozdań z postępu robót i realizacji planowanych nakładów finansowych, - egzekwowanie od Projektanta pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego, - kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, - uczestnictwo i prowadzenie narad na budowie organizowanych przez Inwestora, - sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę robót obmiarów wykonanych robót, przy czym sprawdzenia należy dokonać w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania obmiarów od wykonawcy robót, - ewidencjonowanie kosztów inwestycji i ich rozliczenie z Zamawiającym w okresach miesięcznych, - opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany materiałów i urządzeń, ewentualnych robót dodatkowych, przebiegu tras instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, a także uzgodnienie proponowanych zmian z Projektantem i przedstawianie zaopiniowanych wniosków do akceptacji Zamawiającemu, - wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych dokumentacji powykonawczej i DTR oraz kompletu niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia odbioru końcowego i zgłoszenia do pozwolenia na użytkowanie, - sprawdzanie, sporządzenie dokumentacji fotograficznej oraz odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. Zorganizowanie i uczestniczenie w rozruch technologicznym urządzeń wbudowanych w obiekt, - pisemne zgłoszenie Zamawiającemu inwestycji do odbioru końcowego, - opracowanie opinii określających zakres i charakter wad uznanych za nie nadające się do usunięcia wraz z podaniem wniosków ich wpływu na użytkowanie obiektu, a w przypadku stwierdzenia, że powstałe wady nie mają istotnego wpływu na użytkowanie obiektu określi wielkość utraty wartości obiektu i kwoty obniżenia wynagrodzenia za te roboty lub dostawy urządzeń, - wykonywanie innych obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z przepisów prawa, niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. c) Etap III - udział w odbiorze końcowym inwestycji, nadzór nad usunięciem stwierdzonych w trakcie odbioru inwestycji wad i usterek, rozliczenie inwestycji, w szczególności: - opracowanie i dostarczenie zamawiającemu ostatecznego rozliczenia inwestycji wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót budowlanych usterek stwierdzonych przy odbiorze robót i dostaw, - udział na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość materiałów i robót, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również sprawdza ich zgodność z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w dokumentacji projektowej oraz powinien zapobiegać zastosowaniu przez wykonawcę robót budowlanych zastosowaniu technologii bądź materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 1.3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu odpowiedni certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych oraz użytych materiałów i urządzeń. 1.4. Wykonawca zobowiązuje się dołączyć dokumenty określone w ust. 3 do odpowiedniego protokołu odbioru robót budowlanych. 1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy również pełen zakres czynności określonych dla inspektora nadzoru, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 1.6. Wykonawca zobowiązuje się do wizyt na budowie oraz kontroli przebiegu prac budowlanych w wymiarze co najmniej 3 dni w tygodniu, w czasie trwania robót, co zobowiązuje się potwierdzać wpisem do dziennika budowy, a ponadto zobowiązuje się do uczestnictwa we wszystkich naradach budowy organizowanych przez Zamawiającego. 1.7. Wykonawca nie posiada prawa do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, w szczególności dotyczy to wydawania poleceń wykonywania robót dodatkowych bądź uzupełniających. 1.8.Kod CPV : 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 1.9. 1. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji inspektora nadzoru od dnia przekazania przez Zamawiającego placu budowy Firmie aż do czasu zakończenia inwestycji, tj. do końcowego odbioru wszelkich robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz po całkowitym rozliczeniu inwestycji z Firmą i wszystkimi instytucjami finansującymi. 2. Przewidywany czas zakończenia robót budowlanych, o których mowa w ust. 2 określony został na czerwiec-lipiec 2012 r., przy czym termin podano jedynie jako orientacyjny i nie stanowi on terminu zakończenia niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach