Przetargi.pl
Nowa organizacja ruchu na ulicach Kościuszki, Kilińskiego, Granicznej, Zielony Rynek i Sportowej w Grodzisku Mazowieckim pod kątem poprawy bezpieczeństwa ruchu

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nowa organizacja ruchu na ulicach Kościuszki, Kilińskiego, Granicznej, Zielony Rynek i Sportowej w Grodzisku Mazowieckim pod kątem poprawy bezpieczeństwa ruchu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nawierzchnie progów i azyli z kostki betonowej brukowej gr.8cm 272 m2 2. Ustawienie krawężników 15x30 67 m 3. Oznakowanie pionowe 230 szt. 4. Oznakowanie poziome farba chlorokauczukową odblaskową lub masą chemoutwardzalna grubowarstwową 910 m2 5. Progi zwalniające 16 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 12.000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/pieniądzu 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109 poz. 1158, z późn. zm.) 1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego Nr 92 1020 1055 0000 9302 0133 2980 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Potwierdzenie dokonania wpłaty należy załączyć do Oferty. 2. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Grodzisku Maz., a jego kserokopię załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne: 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami zwaną dalej ustawą /tekst jednolity Dz.U.z 2007r.nr 233 poz.1655 oraz Dz.U. z 2008r. nr 171 poz.1058 1.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki Opisane w punkcie 1.1 musi spełniać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu , określone w oparciu o art.22 ust.1 pkt.1-3 Ustawy: 2.1 Potencjał ekonomiczno - finansowy Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału ekonomiczno - finansowego. 2.2 Potencjał kadrowy Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału kadrowego. 2.3 Potencjał techniczny Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału technicznego. 2.4 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował /zakończył/ co najmniej 2 zadania o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia i wartości nie niższej niż 80.000zł netto każde . Przez zadanie o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia rozumie się roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, ulic, placów, chodników wraz z regulacją ruchu Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie Spełniają warunek określony w punkcie 2.4 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy. /zał. nr 5/ 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 p.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p.9 ustawy PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.6 W celu potwierdzenia spełniania warunków ogólnych wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę: a/ oświadczenie wymienione w punkcie 1.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b/ dokumenty o których mowa w punkcie 1.2 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych , wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie /zał. nr 6/ /doświadczenie Wykonawcy/.Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U. z 2006r. nr 87 poz.605 ze zm./ 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę , dokumenty wymienione w punkcie 2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z SIWZ lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnianie warunku. 6. Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością a zobowiązanie do świadczenia stanowi wartość dwukrotnie przewyższającą wysokość kapitału zakładowego, najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu uchwałę zgodnie z art.230 Kodeksu Spółek Handlowych lub odpis- wypis z umowy spółki zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-oit.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach