Przetargi.pl
dostawa dla Polskiego Związku Tenisowego 22 kompletów do uprawiania mini - tenisa w Uczniowskich Klubach Sportowych i klubach sportowych zrzeszonych w Polskim Związku Tenisowym

Polski Związek Tenisowy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-483 Warszawa, ul. Frascati 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 629 26 21 , fax. 022 621 80 01
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Związek Tenisowy
    ul. Frascati 4 4
    00-483 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 629 26 21, fax. 022 621 80 01
    REGON: 00086648400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Polski Związek Sportowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa dla Polskiego Związku Tenisowego 22 kompletów do uprawiania mini - tenisa w Uczniowskich Klubach Sportowych i klubach sportowych zrzeszonych w Polskim Związku Tenisowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Jeden komplet sprzętu dla jednego UKS-u lub klubu sportowego zrzeszonego w PZT składa się z czterech niżej wyspecyfikowanych części: Część I: pomoce dydaktyczne: Część II: rakiety do mini-tenisa: - rakiety 19 - 21 cali 10 szt. - rakiety 23 cale 6 szt. - rakiety 25 cali 6 szt. Część III: piłki do mini-tenisa: 150 szt. Część IV: zestawy składane (słupki z siatkami) do mini-tenisa; - zestawy (słupki z siatkami) 4 kpl. Wymagany okres gwarancji dla części II (rakiety) i IV (składane zestawy do mini-tenisa): 12 miesięcy. Wzory sprzętu spełniającego powyższe wymagania należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale V pkt I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374527400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 5) spełniają pozostałe warunki określone w niniejszej Specyfikacji. 2. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie III niniejszego Rozdziału. 3. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie III niniejszego Rozdziału, według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: 1) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale II Specyfikacji, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji; 2) oświadczenie, że w przypadku zwycięstwa Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opinię stwierdzającą zgodność sprzętu sportowego z wymogami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny użytkowania, zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 2000 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 15, poz. 179) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 w sprawie zasad i trybu opiniowania sprzętu sportowego oraz projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania oraz korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. z roku 1997, Nr 63, poz. 395), sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji. Sprzęt sportowy powinien posiadać certyfikat lub atest bezpieczeństwa wydany przez jednostki certyfikujące, akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przydatność do zawodów i treningów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną