Przetargi.pl
Nazwa zadania: Dowóz uczniów do szkół wraz z zapewnieniem opieki na terenie Gminy Izbicko w roku szkolnym 2009/2010

Gmina Izbicko ogłasza przetarg

  • Adres: 47-180 Izbicko, ul. Powstańców Śląskich 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 461 72 21 , fax. 0-77 463 12 54
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbicko
    ul. Powstańców Śląskich 12 12
    47-180 Izbicko, woj. opolskie
    tel. 0-77 461 72 21, fax. 0-77 463 12 54
    REGON: 00053296100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbicko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nazwa zadania: Dowóz uczniów do szkół wraz z zapewnieniem opieki na terenie Gminy Izbicko w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu gminy Izbicko do: PSP w Izbicku, Publicznego Gimnazjum w Izbicku, PSP w Otmicach, PSP w Krośnicy, Przedszkola w Siedlcu i Przedszkola w Izbicku w roku szkolnym 2009/2010 w dni zajęć szkolnych w ramach komunikacji regularnej prowadzonej zgodnie z ustawą o Transporcie Drogowym z dnia 6 września 2001 r. Ilość uczniów dojeżdżających do: PSP Izbicko 67 w tym: z Sprzęcic 5, Siedlca 23, Poznowic 11, Suchodańca 17 , Kolonii Lwowskiej 2 , Otmic 6, Utraty 3 . Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 8.00 Ilość uczniów dojeżdżających do: Gimnazjum w Izbicku 120 w tym : z Boryczy 9, Krośnicy 32, Suchodańca 11, Otmic 30 , Poznowic 11, Siedlca 21, Sprzęcic 5, Utraty 1. Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 8.00 Ilość uczniów dojeżdżających do: PSP w Otmicach z Suchodańca 3. Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 8.00 Ilość uczniów dojeżdżających do: PSP w Krośnicy z Boryczy 10. Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 7.45 Ilość uczniów dojeżdżających do: Przedszkola w Siedlcu 13 w tym : z Poznowic 7, Sprzęcic 6. Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od 8.10 Ilość uczniów dojeżdżających do: Przedszkola w Izbicku z Suchodańca 4. Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 7.00 Wyszczególnienie tras i godzin dowozu i odwozu do szkół przedstawia załącznik nr 7 do specyfikacji. Dowóz realizowany musi być co najmniej 4 autobusami rano jak i w godzinach popołudniowych. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci. Długość zakładanej trasy wynosi 268 km, są tu ujęte jednodniowe dowozy dzieci do szkół oraz odwozy dzieci do wsi. W liczbie tej nie zostały ujęte kilometry dojazdu autobusów do miejsc rozpoczęcia tras i ich powrotów rozpoczęcia tras i ich powrotów po odwiezieniu dzieci. Wykonawca zapewni pełną obsługę, opiekę nad dziećmi w postaci osób sprawujących, odpowiedzialnych za zapewnienie opieki nad dowożonymi dziećmi. Kierowca autobusu nie może jednocześnie sprawować opieki nad dziećmi. Wykonawca zapewni minimum 3 osoby odpowiedzialne za kompleksową opiekę nad dziećmi podczas dowozu oraz odwozu dzieci do szkół. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki podczas wykonywania usługi (koszty zatrudnienia opiekunów). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000 tyś. zł , słownie: dziesięć tysięcy złotych .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym (Licencja na wykonywanie krajowego transportu osób, obowiązująca przez cały okres realizowania zamówienia). 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności; - Dysponują co najmniej 4 autobusami które odpowiadają wymaganym warunkom technicznym. - Dysponują kierowcami, którzy będą wykonywać zamówienie, posiadającymi wszystkie niezbędne wymagania określone w ustawie o transporcie drogowym, - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia(usługi polegające na przewozie uczniów do szkół autobusami) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 1 do SIWZ) 1.2 Parafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 1.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) 1.4 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw/usług (załącznik nr 4 do SIWZ) 1.5 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ) 1.6 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.7 Zestawienie tras (załącznik nr 7 do SIWZ) 1.8 Dowód wniesienia wadium 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2.4 2.5 - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych 2.5 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym (Licencja na wykonywanie krajowego transportu osób, obowiązująca przez cały okres realizowania zamówienia). 3. Inne dokumenty: 3.1 Potwierdzenie zapewnienia opieki nad dziećmi podczas dowozu oraz odwozu dzieci do szkół poprzez załączenie wykazu osób odpowiedzialnych za sprawowanie opieki. 3.2 Ważne zaświadczenia opiekunów wyznaczonych do obsługi - o ukończeniu kursów BHP , wraz z referencjami dla każdej osoby z osobna potwierdzającymi sprawowanie opieki nad dziećmi w okresie trwania roku szkolnego 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia(usługi polegające na przewozie uczniów do szkół autobusami) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ) 4.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Do wykazu należy załączyć (załącznik nr 4 do SIWZ) kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, kserokopie ubezpieczeń OC na te pojazdy oraz kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie aktualnego przeglądu technicznego dla każdego pojazdu. 4.3 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 5 do SIWZ). 4.4 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień (potwierdzone kserokopie dokumentów uprawnionych do przewozu osób na podstawie ustawy Prawo o ruchu drogowym). 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 5.1 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3, 2.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 7.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2, 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 8. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 8.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 8.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.izbicko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach