Przetargi.pl
Ograniczenie energochłonności budynku LO im. Mieszka I w Zawadzkiem wraz z wykorzystaniem odnawialnego źródła energii - etap I polegający na zmianie konstrukcji dachu budynku.

Powiat Strzelecki (MP) ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4401703, 4401783 , fax. 077 4401701
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki (MP)
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701
    REGON: 53141223700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ograniczenie energochłonności budynku LO im. Mieszka I w Zawadzkiem wraz z wykorzystaniem odnawialnego źródła energii - etap I polegający na zmianie konstrukcji dachu budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Szczegółowy zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana konstrukcji dachu Liceum Ogólnokształcącego w Zawadzkiem wraz z ociepleniem dachów. 2.Zadanie obejmuje m.in.: 1.Zmianę konstrukcji dachu budynku szkoły z płaskiego na dwuspadowy kryty blacho dachówką. 2.Ocieplenie stropu szkoły pod nowobudowanym dachem. 3.Ocieplenie i wymianę pokrycia dachowego sali gimnastycznej z łącznikiem. UWAGA Roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkoły i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. Materiały z rozbiórek (w szczególności żużel) należy przetransportować z dachu w sposób ograniczający pylenie (np. przy pomocy zsypów). Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót i dokumentacja projektowa. Zadanie będzie rozliczane na podstawie kosztorysów powykonawczych - tzw. wynagrodzenie kosztorysowe. 3.Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 3.1. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy. 3.2. Gwarancję jakości obejmować musi zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 3.3. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz odbiorze ostatecznym. 3.4. Termin gwarancji zaczyna bieg z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 3.5. W przypadku wystąpienia wad w przedmiocie umowy w okresie gwarancji wykonawca winien je usunąć na własny koszt i własnym staraniem w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.6. Za nieterminowe usunięcie wad, wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę pieniężną. 3.7. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad na swój koszt, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. 3.8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej (w tym podpunkcie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 zł należy wnieść w pieniądzu przelewem na konto starostwa BS Leśnica O/Strzelce Opolskie 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Wadium można wnieść także w innych formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy Pzp., 3.Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać nw. dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź ksero­kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby (osobę) składające ofertę: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym określonym w SIWZ. Należy podać min. dwa zadania, których wartość każdego jest nie mniejsza niż 200.000,00 zł. Do niniejszego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione prace zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3 do SIWZ. - wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Należy podać co najmniej kierownika budowy uwzględniając informacje na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia). - załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach