Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2017-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowiści prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy pojazdów służbowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 5 do SIWZ stanowiącym „Wzór umowy ”. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu. Z napraw wyłączone są czynności i usługi związane z: - przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu; - powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi; - instalacją łączności i sprzętem audio – video; - zakupem ogumienia; - wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych; - wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza; - kosmetyką pojazdu. Przedmiotem zamówienia są naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza: a) 738,00 zł brutto dla pojazdów KPP w Brzezinach i KPP w Łasku, b) 861,00 zł brutto dla pojazdów KPP w Opocznie i KPP w Pajęcznie, Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda próbna odbędzie się za zgodą oraz w obecności Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. Niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby podane w wykazie osób– załącznik nr 2 do umowy wykonujące czynności związane z realizacją usługi, tj. naprawy pojazdów w trakcie realizacji zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany w terminie 10 dni do przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników na podstawie umowę o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno potwierdzać fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wskazanych w wykazie osób. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. Anonimizacja umów o pracę oraz dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, powinna zostać przeprowadzona w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. usunięcia z umów o pracę danych osobowych pracowników w szczególności: adresów, nr Pesel pracowników). Informacje tj. data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zweryfikowania. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć pierwszego dnia następnego miesiąca od daty podpisania umowy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w ust. 1. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w wykazie osób Zamawiajacy ma możliwość zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego
Dodano: 2024-02-26 - USŁUGA NAPRAWY POJAZDÓW W ROKU 2023
Dodano: 2023-01-12 - Usługa bieżącej naprawy pojazdów w 2021 roku dla 31 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym a znajdujących się w Tomaszowie Mazowieckim , Nowym Glinniku , Zgierzu , Łodzi , Leźnicy Wielkiej i Kutnie
Dodano: 2021-02-22 - Naprawy pojazdów służbowych powiatowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego
Dodano: 2021-02-02 - USŁUGA NAPRAWY POJAZDÓW W ROKU 2021 DLA 31 WOG ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU LOGISTYCZNYM A ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZGIERZU , LEŹNICY WIELKIEJ , ŁODZI , NOWYM GLINNIKU , TOMASZOWIE MAZOWIECKIM I KUTNIE
Dodano: 2020-12-29 - Naprawy pojazdów służbowych powiatowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego.
Dodano: 2020-12-15 - USŁUGA NAPRAWY POJAZDÓW W ROKU 2020 DLA 31 WOG ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU LOGISTYCZNYM A ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZGIERZU, LEŹNICY WIELKIEJ, ŁODZI I KUTNIE
Dodano: 2020-06-30 - USŁUGA NAPRAWY POJAZDÓW W ROKU 2020 DLA 31 WOG ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU LOGISTYCZNYM
Dodano: 2020-04-20 - Serwisowanie i naprawy samochodów osobowych i dostawczych
Dodano: 2020-01-17 - SERWISOWANIE I NAPRAWY SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I CIĘŻAROWYCH
Dodano: 2019-01-14