Przetargi.pl
Naprawa usterek w robotach budowlanych wykonanych w ramach projektu Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 503 na odcinku Elbląg - Tolkmicko - Pogrodzie

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
  • Data zamieszczenia: 2015-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Pstrowskiego 28b 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa usterek w robotach budowlanych wykonanych w ramach projektu Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 503 na odcinku Elbląg - Tolkmicko - Pogrodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa usterek w robotach budowlanych wykonanych w ramach projektu Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 503 na odcinku Elbląg - Tolkmicko - Pogrodzie: 1)wskazanych w Świadectwie Przejęcia Robót z dnia 23.07.2014 r., 2)wskazanych podczas przeglądu w dniu 23.09.2014 r., 3)stwierdzonych w trakcie I przeglądu gwarancyjnego w dniu 17.10.2014 r., 4)stwierdzonych w trakcie II przeglądu gwarancyjnego w dniu 03.03.2015 r., 5)stwierdzonych w trakcie III przeglądu gwarancyjnego w dniu 28.04.2015 r., 6)stwierdzonych w trakcie IV przeglądu gwarancyjnego w dniu 31.07.2015 r., 7)wskazanych przez osoby indywidualne i Instytucje. Naprawa usterek obejmuje m. in.: uporządkowanie terenu, naprawę rozmytych skarp i przeciwskarp, uzupełnienie i zagęszczenie poboczy, naprawę zjazdów, wymianę uszkodzonych krawężników, przełożenie kostki betonowej i kamiennej, uzupełnienie i poprawienie ścieków przykrawędziowych i skarpowych, poprawienie obrukowania przepustów, ustawienie listew naprowadzających dla płazów, ustawienie i naprawa barier zabezpieczających ruch pieszych, udrożnienie przepustów, profilacja i umocnienie rowów, naprawa i ustawienie ogrodzeń, przesadzenie drzew, wznowienie punktów osnowy geodezyjnej 3 klasy, zniszczonych podczas wykonywania robót budowlanych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowalne, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji do dnia 22 lipca 2019r. od daty odbioru końcowego. 1.2. W okresie realizacji umowy wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi), w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia. 1.3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. 1.4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121) i ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.). 1.5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 1.6. Wszelkie materiały rozbiórkowe nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca ma obowiązek wywieść i zutylizować własnym staraniem i na własny koszt, natomiast złom metalowy należy oddać do skupu złomu a środki pieniężne wpłacić do kasy Zamawiającego lub przelać na jego rachunek bankowy. Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego użycia Wykonawca przewiezie na plac składowy wskazany przez Inspektora Nadzoru w odległości do 50 km licząc od terenu robót. 1.7. Materiały przewidziane do wbudowania/ ponownego zastosowania mają być składowane na terenie robót lub w jego pobliżu. Ewentualne koszty tego składowania nie podlegają odrębnej zapłacie i należy je ująć w cenie oferty. 1.8. Z czynności kwalifikacji materiałów z rozbiórki na nadające się i nie nadające się do powtórnego użycia, w tym złom metalowy, Wykonawca i Inspektor Nadzoru każdorazowo sporządzą pisemny protokół. 1.9. Wykonawca dokona profesjonalnego oznakowania miejsca wykonywania robót. Najpóźniej w dniu przekazania przez Zamawiającego terenu wykonywania robót, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić uzgodniony i zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami) oraz zaświadczenie uprawniające do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. 1.10. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia i utrzymania terenu robót wraz z odcinkami przygotowanymi przez Wykonawcę dla potrzeb realizacji robót tymczasowych objazdów/przejazdów, w zakresie ich przejezdności i bezpieczeństwa ruchu drogowego, przez cały okres realizacji robót budowlanych. 1.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie technicznym usterek wraz z dokumentacja fotograficzną, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, oraz we wzorze umowy stanowiących integralną część IDW, którą Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na stronie internetowej: www.zdw.olsztyn.pl zamówienia publiczne Aktualne do progów UE Roboty budowlane. Oryginały dokumentów dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 14.000,00 PLN (słownie czternaście tysięcy złotych) 1.2. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku CITI Handlowy: 74 1030 1218 0000 0000 9251 8051 z dopiskiem: wadium na Naprawa usterek w robotach budowlanych wykonanych w ramach projektu Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 503 na odcinku Elbląg - Tolkmicko - Pogrodzie- znak sprawy: ZDW/NZP.IR I-2/PN/3220/108/15 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania (nazwa i numer referencyjny) wadium jest wnoszone. 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert w pokoju nr 18 KANCELARIA Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 1.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty, a oryginał należy zdeponować w sekretariacie, w siedzibie Zamawiającego. 1.5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, Pzp, informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej należy wystawić na Województwo Warmińsko - Mazurskie (Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn). 1.7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 1.8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za wniesione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 1.9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1.1., lub dopuszczalnej formie (pkt. 1.2.) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 1.10. Zamawiający zwróci wadium: 1)wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2)wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1.10 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN WYKONANIA
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach