Przetargi.pl
NAPRAWA, REMONTY I BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH, ŻUŻLOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY IŁAWA W 2015 ROKU

Wójt Gminy Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6492418 , fax. 089 6494882
  • Data zamieszczenia: 2015-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Iława
    ul. Gen. Władysława Andersa 2a 2a
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6492418, fax. 089 6494882
    REGON: 00053276000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-ilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA, REMONTY I BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH, ŻUŻLOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY IŁAWA W 2015 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót-profilowanie nawierzchni dróg gruntowych równiarką, szerokość profilowania średnio do 4,5 m,-remont nawierzchni dróg gruntowych z uzupełnieniem ubytków kruszywem,z ubytkami o głębokości średnio 10 cm za pomocą równiarki,-remont nawierzchni dróg gruntowych z tłucznia, z ubytkami o głębokości średnio 10 cm, za pomocą równiarki,-zbieranie poboczy do szerokości 1 metra,-naprawa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm ( z kostką),-naprawa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm (bez kostki),-naprawa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm ( z kostką),-naprawa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm (bez kostki),-remont cząstkowy nawierzchni masą asfaltową, z ubytkami o głębokości średnio 6 cm - na zimno,-regulacja studzienek kanalizacyjnych z materiałami i ich transportem,-regulacja włazów drogowych,-montaż znaków drogowych,-konserwacja i udrożnienie rowów przydrożnych,-kopanie rowów odwadniających z profilowaniem skarp,-czyszczenie i udrażnianie wpustu ulicznego,-naprawa przepustu drogowego,-budowa przepustu drogowego,-przesunięcia dróg gruntowych do właściwego przebiegu określonego geodezyjnie,-remont nawierzchni dróg gruntowych z uzupełnieniem ubytków kruszywem 0 - 16 z ubytkami o głębokości średnio 10 cm, za pomocą równiarki.Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlana oraz ustaleniami dotyczącymi sposobu wykonawstwa.Zamawiający dopuszcza, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zastosował rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne określane przez Zamawiającego,jest zobowiązany do wykazania, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania Zamawiającego.Poszczególne roboty będą wymagały każdorazowo oddzielnych zleceń z określonym terminem wykonania wystawianych przez Zamawiającego.Rozliczenie za wykonane prace następować będzie według faktycznie wykonach jednostek rzeczowych robót (obmiaru) po ryczałtowych cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie przetargowej. W przypadku gdy wystąpią roboty innego rodzaju, na które nie ustalono cen jednostkowych a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, roboty te będą rozliczane na podstawie kosztorysu szczegółowego obmiarowego uwzględniającego faktyczne ilości wykonanych robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru i składniki kalkulacyjne podane przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku cen materiałów i sprzętu , które nie występowały w ofercie użyte będą ceny, aktualnie obowiązujące na rynku lokalnym.Zamawiający będzie realizował określony zakres robót w zależności od potrzeb oraz do określonego poziomu posiadanych środków finansowych. Czas przystąpienia do realizacji usługi ustala się na:-w trybie nagłym/awaryjnym do 1 godziny od zgłoszenia telefonicznego, przypadku sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników ruchu-w trybie zwykłym do 1 dnia zgodnie z ustalonym harmonogramem,Wykonawca powinien dysponować: telefonem komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności w trybie awaryjnym - wskazaną do kontaktów w umowie.Wymagania szczegółowe stawiane Wykonawcy a związane z przedmiotem zamówienia:-wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług transportowych samochodami samowyładowczymi oraz koparko-ładowarką wraz z równiarką w czasie i miejscach określonych przez Zamawiającego.Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania usług w przeddzień ich wykonania.Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawnymi samochodami, koparką, koparko-spycharką, równiarką kołową drogową i innymi urządzeniami oraz do posiadania ważnego ubezpieczenia OC pojazdów. -Wykonawca nie będzie ujmował w rozliczeniach dojazdu sprzętu mechanicznego do punktu realizacji zlecenia.-Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.-wymagana jest należyta staranność przy realizacji zadań.-ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. -określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach