Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2593303 , fax. 032 2593303,032 2598930
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4 4
40-098 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2593303, fax. 032 2593303,032 2598930 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa i konserwacja kserokopiarek i powielaczy będących na stanie Urzędu Miasta Katowice w roku 2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Naprawa i konserwacja kserokopiarek i powielaczy będących na stanie Urzędu Miasta Katowice w roku 2009 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. b. Zrealizowali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia ww. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie obejmujące usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (wartość zrealizowanych usług nie może być mniejsza niż 40 000,00 zł brutto każda). 2. Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 12.2 Opisu Warunków Uczestnictwa będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 3. Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Zaproszenie zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu (Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części V pkt 22 i formie określonej w części IV Opisu Warunków Uczestnictwa): 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składający się z: a) wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2a do Opisu Warunków Uczestnictwa, b) wypełnionego formularza wykonawcy pobranego ze strony www.ppp.pwpw.pl (link: baza wiedzy - formularz wykonawcy) o treści zgodnej z określoną we wzorze, stanowiącym załącznik nr 2b do Opisu Warunków Uczestnictwa. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków,o których mowa w pkt 11 Opisu Warunków Uczestnictwa: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, b) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania oraz spełnianiu wymogów na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Opisu Warunków Uczestnictwa, c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te były wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 4 do Opisu Warunków Uczestnictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udział w licytacji Zamawiający dopuszcza możliwość składania wspólnego wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Do wniosku winien zostać załączony oryginał pełnomocnictwa oraz odpisy z rejestru lub ewidencji działalności. 3) Wniosek składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną z zaznaczeniem Pełnomocnika. 4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania oraz spełnieniu wymogów na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, podpisują w swoim imieniu wszyscy Wykonawcy (w tym Pełnomocnik) składający wniosek. 5) Dokumenty wymienione w pkt.12.2 lit a) Opisu Warunków Uczestnictwa muszą być załączone do wniosku dla wszystkich Wykonawców składających wniosek, a w przypadku załączenia ich kserokopii, muszą być podpisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika. 6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawca zagraniczny 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 12.2. lit. a) Opisu Warunków Uczestnictwa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 14.1. Opisu Warunków Uczestnictwa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa i konserwacja kserokopiarek
Dodano: 2016-04-13 - Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących w Oddziałach ZUS w: Rybniku oraz podległych TJO, Bielsku-Białej oraz podległych TJO, Chrzanowie oraz podległych TJO, Krakowie oraz podległych TJO
Dodano: 2014-09-12 - Naprawa i konserwacja kserokopiarek
Dodano: 2014-04-04 - Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących w Oddziałach ZUS w: Rybniku oraz podległych TJO, Bielsku-Białej oraz podległych TJO, Chrzanowie oraz podległych TJO, Krakowie oraz podległych TJO
Dodano: 2014-03-26 - ZP-2380-104-33/2014 Konserwacje, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014 i 2015
Dodano: 2014-03-06 - Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2014-02-27 - świadczenie usług serwisu kserokopiarek znajdujących się na stanie jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 36 miesięcy
Dodano: 2013-07-31 - Usługi serwisowe kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2013-02-18 - Naprawa i konserwacja kserokopiarek
Dodano: 2013-01-31 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP/KPP na rok 2012 oraz KWP i KMP/KPP na rok 2013
Dodano: 2012-11-28