Przetargi.pl
Nadzór inwestorski oraz koordynacja działań i rozliczenie projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure, w części dotyczącej działań Gminy Miasta Krynica Morska jako partnera projektu.

Urząd Miasta Krynica Morska ogłasza przetarg

  • Adres: 82-120 Krynica Morska, ul. Górników 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2476527 , fax. 55 2476566
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Krynica Morska
    ul. Górników 15 15
    82-120 Krynica Morska, woj. pomorskie
    tel. 55 2476527, fax. 55 2476566
    REGON: 17000877400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynicamorska.tv
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski oraz koordynacja działań i rozliczenie projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure, w części dotyczącej działań Gminy Miasta Krynica Morska jako partnera projektu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski oraz koordynacja działań i rozliczenie projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure, w części dotyczącej działań Gminy Miasta Krynica Morska jako partnera projektu. Projekt pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa Polska Rosja 2007 - 2013. W projekcie uczestniczącą następujący partnerzy: Gmina Sztutowo (Partner Wiodący), Gmina Miasta Krynica Morska, Gmina Stegna, Gmina Miasta Ustka, Gmina Jantarnyj w Rosji (Obwód Kaliningradzki). Projekt polega na podjęciu działań inwestycyjnych i nieinwestycyjnych w zakresie rozwoju infrastruktury turystycznej, morskiej, portowej. Budżet projektu wynosi 2.618.052,55 EURO. Nadzór inwestorski będzie sprawowany w zakresie działań projektowych Gminy Miasta Krynica Morska. Budżet Gminy Miasta Krynica Morska w w/w projekcie wynosi 1.442.742,75 EURO. W ramach projektu Gmina Miasta Krynica Morska wykona szereg działań nieinwestycyjnych (konferencje, warsztaty, działania promocyjne) oraz inwestycję polegającą na modernizacji portu jachtowego w Krynicy Morskiej. Do zadań nadzoru inwestorskiego, koordynacji działań i rozliczenia projektu będzie należało w szczególności: 1. Uczestniczenie w procesie koordynacji zadań projektowych Gminy Miasta Krynica Morska z Partnerem Wiodącym jakim jest Gmina Sztutowo oraz pozostałymi partnerami projektu. 2. Informowanie Zamawiającego o konieczności realizacji działań projektowych, zgodnie z harmonogramem projektu. 3. Współpraca z właściwymi władzami Porgramu Współpracy Transgranicznej Litwa Polska Rosja 2007 - 2013 oraz z Partnerem Wiodącym w zakresie realizacji, rozliczeń i kontroli projektu. 4. Realizacja działań będzie zgodna z Wytycznymi Procedur Przedsięwzięcia opisującymi podstawowe procedury administracyjne i wytyczne wg których mają postępować uczestnicy Projektu, a opracowane przez Partnera Wiodącego, tj, Gminę Sztutowo. 5. Składanie wszystkich wymaganych raportów, protokołów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji Projektu. 6. Przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych oraz zapewnienie obsługi merytorycznej i prawnej w procedurze wyłonienia wykonawcy, a także przygotowanie innych dokumentów niezbędnych do wyłonienia pozostałych wykonawców w ramach projektu w zakresie dotyczącym działań Gminy Miasta Krynica Morska. 5. Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej. 6. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realziacji inwestycji w Krynicy Morskiej polegającej na modernizacji portu jachtowego, w tym ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w inwestycji - zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 7. Zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o podjęciu obowiązku inspektora nadzoru nad realziacją inwestycji. 8. Monitorowanie postępów w realizacji Projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, Dokumentami Przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami. 9. Przeanalizowanie istniejącej dokumentacji technicznej, zidentyfikowanie możliwych obszarów problemów i podejmowanie działań zaradczych. 10. Prowadzenie i uaktualnianie harmonogramu finansowego i rzeczowego całego Projektu jak również kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem. 11. Kontrolowanie postępu wykonania Robót (w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu) zgodnie z wymogami Programu Transgranicznego Litwa Polska Rosja 2007 - 2013. 12. Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą zwoływane w razie potrzeby. 13. Nadzór inwestorski będzie brał udział w spotkaniach organizowanych przez Instytucję Kontraktującą. 14. Weryfikowanie, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę Robót budowlanych i innych Wykonawców części nieinwestycyjnej Projektu. 15. Udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu. 16. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Nadzór inwestorski w porozumieniu z właściwym branżowo Inspektorem Nadzoru składa Zamawiającemu pisemną opinię na temat zasadności ich uznania, jednakże nie ma upoważnienia do składania jakichkolwiek oświadczeń woli z tym związanych. 17. Odbieranie od Wykonawcy rozliczeń łącznie z dokumentami stanowiącymi ich podstawę, weryfikowanie tych rozliczeń oraz przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu faktur przejściowych i końcowych. 18. Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych oraz innych Wykonawców realizujących działania projektowe. 19. Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych oraz innymi Wykonawcami rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym. 20. Zarządzanie całym procesem przekazania wykonanych robót budowlanych oraz wykonania innych działań projektowych, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem. 21. Dokonanie końcowego rozliczenia Projektu z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych. 22. Po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie wszystkich innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji projektu. 23. W ramach swojego wynagrodzenia uwzględnienie w szczególności kosztów prowadzenia biura, kosztów delegacji, tłumaczeń, sporządzania raportów merytorycznych i finansowych, itp. 24. Odpowiadanie za prawidłowy dobór zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu lub przedłużającego się zwolnienia lekarskiego, zapewnienie czasowego zastępstwa specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych oraz realizacji innych działań projektowych. 25. Przez okres 3 lat od zakończenia projektu uczestnictwo wraz z Zamawiającym we wszelkiego rodzaju kontrolach dotyczących realizacji przedmiotowego projektu oraz do sporządzania wszelkich wymaganych dokumentów. 26. Niezależnie od terminu zakończenia umowy i zakończenia terminu realizacji niniejszego projektu, wykonywanie czynności związanych z obowiązkami realizowanymi na podstawie niniejszej umowy, a w szczególności do: a) opracowywania pism i dokumentów dla Zamawiającego związanych z implementacją, monitoringiem i kontrolą projektu; b) opracowywania raportów, które Zamawiający winien przedkładać w związku z realizacją niniejszego projektu; c) współpracy z Zamawiającym w działaniach związanych z realizacją i kontrolą niniejszego projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach