Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć - aglomeracja Krajenka

Gmina Krajenka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-430 Krajenka, ul. Władysława Jagiełły 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 067 2639203
  • Data zamieszczenia: 2011-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
    ul. Władysława Jagiełły 9 9
    77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, fax. 067 2639203
    REGON: 57079136500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć - aglomeracja Krajenka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć - aglomeracja Krajenka - obejmującego budowę kanalizacji sanitarnej i przykanalików w mieście Krajenka i jednostkach osadniczych na terenie gminy Krajenka. 2.Zakres robót budowlanych objętych nadzorem obejmuje budowę: -kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 7 819 mb -kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej - 10 129 mb -kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej - 6 538 mb -przykanalików (grawitacyjnych, ciśnieniowych, podciśnieniowych) - 3 513 mb / 539 szt. -przepompowni - 19 szt. -pompowni przydomowych - 52 szt. -stacji podciśnieniowo - tłocznych - szt. 2 -studzienek podciśnieniowych zbiorczo - zaworowych wraz z monitoringiem - kpl. 166 -obiektów na istniejącym rurociągu tranzytowym, tj. studni rozprężnych - szt. 10 i osadników - szt. 2 , komór odpowietrzających - szt. 22, komór odwadniających - szt. 20 i komór przewiertowych - szt. 5 3.Projekt obejmuje 10 jednostek osadniczych PJO 01 Krajenka, PJO 02 Augustowo, PJO 03 Głubczyn Wieś, PJO 04 Głubczyn Letnisko, PJO 05 Głubczyn Rogownica, PJO 06 Skórka, PJO 07 Żeleźnica, PJO 08 Paruszka - Dolnik, PJO 09 Śmiardowo Krajeńskie, PJO 10 Podróżna. 4.Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem określa dokumentacja projektowa (projekt budowlany i rysunki wykonawcze) załączona do SIWZ na roboty budowlane. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krajenka.pl w dziale przetargi kategoria SIWZ. 5.Zakres świadczonych usług obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie 3 branż: sanitarnej, budowlanej i elektrycznej. Zamawiający wyznacza jako koordynatora czynności inspektora nadzoru branży sanitarnej. Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne. 6.W zakres obowiązków wykonawcy wchodzi: 1)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej; 2)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 5)przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 6)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 7)kontrolowanie rozliczeń budowy; 8)wydawanie kierownikowi budowy poleceń (potwierdzone wpisem do dziennika budowy) dotyczących: -usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, -wykonywania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, -przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 9)żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 10)wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem albo z pozwoleniem na budowę. 11)uczestniczenie w przekazaniu placu budowy, 12)uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego i kontrola ustaleń z tych narad, 13)informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć pływ na terminowość wykonywanych przez wykonawcę robót, 14)pobyt na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór - min.2 razy w tygodniu, 15)doradztwo w negocjacjach z wykonawcą inwestycji, 16)sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych, 17)przygotowanie dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 18)współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, 19)współpraca z Zamawiającym w zakresie dokonywania pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych odcinków, zgodnie z wymogami dla nadzorowania inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości 5 000 PLN (pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krajenka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach