Gmina Lubasz ogłasza przetarg
- Adres: 64-720 Lubasz, ul. B. Chrobrego 37
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 255 60 12 , fax. 67 255 64 62
- Data zamieszczenia: 2012-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubasz
ul. B. Chrobrego 37 37
64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie
tel. 67 255 60 12, fax. 67 255 64 62
REGON: 57079110600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubasz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Goraj na bazie istniejącego uzbrojenia w Lubaszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy w zakresie: odprowadzenia ścieków sanitarnych z części wsi Goraj z posesji zlokalizowanych przy drodze wojewódzkiej nr 153, drodze powiatowej nr 1344P, drodze gminnej odbywa się grawitacyjnie kanałem sanitarnym 0,20m do przepompowni ścieków P, zlokalizowanej na działce o nr geodezyjnym 283/10. Z przepompowni P ścieki sanitarne rurociągiem tłocznym 110mm i długości 794,50m (ułożonym równolegle do kanału sanitarnego grawitacyjnego 0,20m) kierowane są do kanału grawitacyjnego 0,20m ( z rur GRP 272mm) zlokalizowanego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 153 ( na wysokości posesji nr 325/3 do działki nr 1139). Kanałem grawitacyjnym wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 153 ścieki sanitarne odprowadzane są do kanalizacji sanitarnej na osiedlu Gorajskim w Lubaszu. 1.1. Kanalizacja grawitacyjna 1.2. Rurociąg tłoczny Z przepompowni P ścieki sanitarne tłoczone są rurociągiem tłocznym wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 153 do studzienki nr S55, na kanale sanitarnym grawitacyjnym o średnicy 200 mm, skąd ścieki trafiają do układu sieci kanalizacyjnej na os. Gorajskim w Lubaszu. Zaprojektowano rurociąg o łącznej długości 794,50 mb z rur PE100, SDR 17. Rurociąg wykonany będzie za pomocą wykopu otwartego. W miejscu przejścia pod istniejącym przepustem w drodze wojewódzkiej nr 153 rurociąg tłoczny należy wykonać metodą bezwykopową ( przecisk na długości 10m), w rurze ochronnej 0,272m z żywicy poliestrowej GRP SN 200 000, na głębokości nie mniejszej niż 1,5m licząc od najniższej rzędnej elementu konstrukcyjnego przepustu do górnej krawędzi rury ochronnej. Na rurociągu tłocznym przewiduje się studnie rewizyjne 1,2m, umożliwiające czyszczenie rurociągu w ilości 6 szt oraz jedną studzienkę wyposażoną w zawór odpowietrzająco-napowietrzający. Studnie rewizyjne wyposażone są w 2 zasuwy nożowe oraz czyszczak z zaworem hydrantowym umożliwiającym przepłukanie rurociągu tłocznego. 1.3. Przykanaliki W celu odprowadzenia ścieków z przyległych do kanalizacji posesji zaprojektowano przyłącza kanalizacyjne. Przykanaliki zaprojektowano na odcinku od kanału w ulicy do granicy nieruchomości. Zaprojektowano łącznie 95 szt. przykanalików . o łącznej długości 470,00m. Przykanaliki zaprojektowano z rur PVC 0,16m klasy S, SN8 o jednolitej strukturze ścianki. Przykanaliki wykonane będą metodą wykopu otwartego - 87 szt. Przy przejściu pod drogą wojewódzką nr 153 przykanaliki na odcinku pod jezdnią asfaltową wykonane będą metodą bezwykopową za pomocą przewiertu sterowanego, w rurze ochronnej z rur GRP o średnicy zewnętrznej 272mm SN 320000 - 8 szt. 1.4. Przepompownia ścieków P Projektowaną przepompownię P zlokalizowano w Goraju na działce nr 283/10, której właścicielem jest Gmina Lubasz. Zaprojektowano przepompownię ścieków o średnicy wewnętrznej 1500 mm z pompami zatapialnymi np typu: NP3102.181 SH/255 Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektem , czas pracy inspektora powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. 1)Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót. 2)Wydawanie Wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne , aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadomienia o tym Zamawiającego. 3)Organizowanie przynajmniej dwa razy w miesiącu i prowadzenie Rady Budowy , sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie 3 dni po naradzie. Organizowanie roboczych narad w zależności potrzeb , jednak nie rzadziej niż co 2 tygodnie, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami. 4)Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 5)Sprawdzanie jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. 6)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywania ich do użytkowania. 7)Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 8)Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę 9)Wnioskowanie o wstrzymanie robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu. 10)Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 11) Opiniowanie wnioskowanych zmian w projekcie i współpraca w tym zakresie w ramach nadzoru autorskiego. 12)Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 13)Udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru), 14)Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 15)Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, przeprowadzenie ewentualnej inwentaryzacji wykonania i weryfikacja kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.Bip.lubasz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: budową ulicy Spokojnej we Wrześni - etap 2 oraz budową odcinka bieżni rekreacyjnej - ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż zbiornika wodnego Września od wiaduktu kolejowego po stronie Psar Polskich do drogi gminnej w m. Psary Polskie
Dodano: 2016-07-27 - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową świetlicy wiejskiej w Baranowie
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową chodnika w ul. Warsztatowej we Wrześni, przebudową nawierzchni chodnika w ul. Batorego we Wrześni, budową ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Podmiejskiej w Przyborkach, budową odcinka drogi gminnej w rejonie ul. Strzykały we Wrześni (II postępowanie)
Dodano: 2016-07-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: budową chodnika w ul. Warsztatowej we Wrześni, przebudową nawierzchni chodnika w ul. Batorego we Wrześni, budową ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Podmiejskiej w Przyborkach oraz budową odcinka drogi gminnej w rejonie ul. Strzykały we Wrześni
Dodano: 2016-07-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbudową budynku Zespołu Szkół w Otocznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2016-05-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową dźwigu osobowego dla budynku Ratusza we Wrześni
Dodano: 2016-05-23 - nadzór inwestorski nad rozbudową szkoły Podstawowej w Lusowie
Dodano: 2016-05-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: - przebudową pieszo-jezdni przy ul. Kaliskiej we Wrześni, - budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Gnieźnieńska a terenem Parku im. Józefa Piłsudskiego we Wrześni, - przebudową nawierzchni drogi Gutowo Wielkie - Sędziwojewo - Węgierki, - przebudową nawierzchni drogi nr 411566s w Obłaczkowie
Dodano: 2016-05-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Wrzesińskiej Strefy Aktywności Gospodarczej: obręb Chocicza Mała - Grzymysławice
Dodano: 2016-05-06 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową oficyny przy Pałacu w Jankowicach
Dodano: 2016-04-11