Przetargi.pl
NADZÓR INWESTORSKI NAD TERMOMODERNIZACJĄ PIĘCIU OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2012-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR INWESTORSKI NAD TERMOMODERNIZACJĄ PIĘCIU OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego (branża konstrukcyjno-budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna) nad termomodernizacją pięciu obiektów użyteczności publicznej w Lęborku. 1.1. Nadzorowane roboty budowlane obejmują m. in. następujące roboty w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej (instalacje odgromowe): a. Urząd Miejski w Lęborku (skrzydła A i B) - wymiana instalacji c.o. - ocieplenie stropu poddasza - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej b. Miejska Biblioteka Publiczna - wymiana instalacji c.o. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej c. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - docieplenie ścian zewnętrznych budynku - docieplenie stropu poddasza części nowej budynku - docieplenie stropodachu budynku - wymiana okien w budynku d.Środowiskowy Dom Samopomocy - docieplenie ścian zewnętrznych budynku - docieplenie stropodachów budynku - modernizacja instalacji c.w.u. w budynku - modernizacja systemu grzewczego w budynku e. Muzeum w Lęborku: - wymiana instalacji c.o. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - ocieplenie ścian zewnętrznych (oprócz elewacji frontowej) 1.2. Nadzorowane roboty budowlane prowadzone będą na podstawie dokumentacji projektowej, która zostanie opracowana na podstawie audytów energetycznych, opracowanych przez Bałtycką Agencję Poszanowania Energii S.A. Audyty stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ. 1.3. Do obowiązków Wykonawcy należy dokonanie sprawdzenia dokumentacji projektowej w zakresie jej kompletności (czy zawiera wszystkie niezbędne rysunki i rozwiązania projektowe) poprawności (czy dokumentacja projektowa jest zgodna z audytami energetycznymi i obowiązującymi przepisami prawa) i wykonalności (czy wszystkie zastosowane rozwiązania są optymalne i możliwe do wykonania), w terminie 28 dni od dnia przekazania dokumentacji przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia usterek w dokumentacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie. Wynagrodzenie za ten element prac nie może przekroczyć 10% całości wynagrodzenia. 2. Zakres praw i obowiązków Wykonawcy - zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2010.243.1623 z późn. zm.) 3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: 3.1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową z wykonawcą robót budowlanych, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi; 3.2. Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności; 3.3. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3.4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; 3.5. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami harmonogramu rzeczowo-finansowego, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych; 3.6. W czasie trwania robót wymagana jest obecność Wykonawcy na budowie i naradach według potrzeb określonych przez Zamawiającego i Wykonawcę (jednak nie rzadziej niż raz dziennie), 4. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności: 4.1. Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji, mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy; 4.2. Udział w procesie przygotowania, kompletowania zawiadomienia o zakończeniu budowy dot. zrealizowanej inwestycji; 4.3. Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie gwarancyjnym; 4.4. W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do opiniowania rozwiązań w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dot. realizacji robót); 4.5. Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. 5. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Przed złożeniem oferty należy dokonać dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizować materiały związane z zamówieniem. 7. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego. 10. Na realizację robót budowlanych objętych nadzorem Zamawiający planuje pozyskać dofinansowanie ze środków NFOŚiGW. W przypadku nieuzyskania dofinansowania Zamawiający nie będzie realizował robót budowlanych, a tym samym nie będzie prowadzony nadzór. W tym przypadku zrealizowany zostanie jedynie zakres opisany w punkcie 1.3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach