Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad rozbudową i modernizacją oczyszczalni ścieków w Grotnikach realizowaną w systemie zaprojektuj - wybuduj.

Gmina Włoszakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 64-140 Włoszakowice, ul. Karola Kurpińskiego 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5252999 , fax. 065 5370106
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszakowice
    ul. Karola Kurpińskiego 29
    64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5252999, fax. 065 5370106
    REGON: 00054623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad rozbudową i modernizacją oczyszczalni ścieków w Grotnikach realizowaną w systemie zaprojektuj - wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad rozbudową i modernizacją oczyszczalni ścieków w Grotnikach realizowaną w systemie zaprojektuj - wybuduj. Zakres zamówienia obejmuje: -dokonywanie wraz z Inwestorem akceptacji i uzgodnień poszczególnych etapów projektowania realizowanego w ramach inwestycji, -nadzór inwestorski nad wykonaniem rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Grotnikach w systemie zaprojektuj - wybuduj w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, w tym nadzorowanie rozruchu technologicznego zmodernizowanej oczyszczalni, -reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, -dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót został wykonany, -nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, -sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, -sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu - w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, -sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy potwierdzenie w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru, -uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych, -wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń, -egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Inwestora, dokumentów dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, -egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, -wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, -wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, -analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, -uczestniczenie w organizowanych przez Inwestora radach budowy, -przyjęcie od Wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania (dotyczy etapów i całości), -uczestniczenie w odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 500,00 zł, w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszakowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach