Gmina Nowa Wieś Lęborska ogłasza przetarg
- Adres: 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8612428 w. 34 , fax. 059 8612164
- Data zamieszczenia: 2010-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Wieś Lęborska
ul. Grunwaldzka 24 24
84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie
tel. 059 8612428 w. 34, fax. 059 8612164
REGON: 77097976600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nwl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Nowej Wsi Lęborskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Nowej Wsi Lęborskiej. Zakres prac w ramach projektu: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Nowej Wsi Lęborskiej obejmuje rozwiązanie odprowadzenia ścieków bytowo - gospodarczych z budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej oraz zakładów przemysłowych zlokalizowanych przy ulicach: Grunwaldzkiej, Lęborskiej, Dworcowej, Młynarskiej, Polnej, Witosa, Mostowej, Ogrodowej, Na Stoku, Os. XXX - lecia PRL oraz z tzw. obszaru byłego POM (obszar os. Na Stoku i Grunwaldzkiej) i przetransportowanie ich, za pośrednictwem układu grawitacyjno - tłocznego do sieci kanalizacji sanitarnej miasta Lębork, przy ul. Buczka, docelowo na oczyszczalnie ścieków w Lęborku. W wyniku realizacji projektu powstanie w sumie 14,87 km sieci kanalizacji sanitarnej oraz 6 przepompowni ścieków, w tym: - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej siec z rur PVC de 200 x 5,9 ca - 14,10 km - sieć kanalizacji tłocznej z rur PE 100 de 110x9,2 mm z rur PE 100 de 160x6,6 mm ca - 0,77 m - przyłącza kanalizacyjne z rur PVC de 160x4,7 mm ca- 2,17 km Realizacja inwestycji podzielona została na trzy etapy, obejmujące wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków: - ETAP I - kolektor tłoczny do SR 1, układ P4 + kolektor tłoczny do SR 4; ul. Witosa od S70 (studnia przy skrzyżowaniu z ul. Dworcowa; łączniki pomiędzy ul. Witosa i Grunwaldzka; układ P6 (bez przepompowni P6 i 200 m sieci) zakończony studniami S 205 (ul. Polna) i S270 (ul Młynarska) - bez przekraczania rzeki; kolektor tłoczny do SR 6; ul. Grunwaldzka od S135 (bud. na dz. nr 865/1 - komisariat) do skrzyżowania z ul. Dworcową; ul. Ogrodowa do wysokości budynku nr 6 (przed przejazdem kolejowym) - studnia nr S27; przepompownia P3 + kolektor tłoczny do istniejącego układu ciśnieniowego; Nowo wybudowane os. XXX - lecia PRL do istniejącej sieci kanalizacyjnej; komora pomiarowa. Zadanie zostanie zakończone odłączeniem oczyszczalni ścieków Na Stoku. - ETAP II - układ P5 + kolektor tłoczny do istniejącego układu ciśnieniowego; układ P7 + kolektor tłoczny do SR 7; ul. Mostowa do ST. S 27 (układ z P3); ul. Dworcowa do studni S75 (układ z P3); ul. Polna o S205; ul. Młynarska od S 270. - ETAP III - układ P2 + kolektor tłoczny do SR2; rejon POM (ul. Grunwaldzka) - Na Stoku (układ P1); Os. XXX - lecia PRL do istniejącej przepompowni Szczegółowy zakres rzeczowy przedsięwzięcia przedstawia dokumentacja techniczna i budowlana przedmiar/obmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompowniami ścieków. Jednocześnie zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia celem uzyskania wszystkich koniecznych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Staranne pełnienie obowiązków wynikających z ustaw: - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156 poz.1118 ze zmianami) wraz z aktami wykonawczymi, - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223 poz.1655 ze zmianami), - Kodeks cywilny, 2. uczestnictwo w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, 3. ochrona interesów Zamawiającego, 4. reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 5. przygotowanie całokształtu spraw do odbioru zadania przez Zamawiającego, w tym do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, 6. uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym, 7. uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji inwestycji z określeniem ich przyczyn, 8. sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów, budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 9. nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, 10. potwierdzania swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 11. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 12. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych 13. kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru, 14. sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej 15. pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, 16. nadzorowanie budowy w takich odstępach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, 17. zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 18. cotygodniowe stawianie się w siedzibie Zamawiającego celem przestawienia ustnego sprawozdanie ze zrealizowanych robót . 19. obsługa okresu gwarancji i rękojmi - prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancja lub rękojmią Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na rok, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie. Wykonawca ponosi : 1/ całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania a będące następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa lub braku należytej staranności przy realizacji umowy, 2/ odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej . 3/ pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nwl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad modernizacją boisk wielofunkcyjnych w Gminie Żukowo
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją roboty budowlanej związanej z przebudową drogi gminnej nr 157051G na odcinku Skrzeszewo - Przyjaźń
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa części ul. Olgierda i ul. Żniwnej w Gdyni
Dodano: 2016-07-25 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa skrzyżowania ulicy 10 Lutego z ulicami Dworcową i Podjazd w Gdyni wraz z budową kładki pieszo-rowerowej nad ul. Podjazd jako I etap rozbudowy ulicy 10 Lutego
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowych na terenach wiejskich gminy Żukowo
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa pętli trolejbusowej wraz z infrastrukturą techniczną i budową oświetlenia na osiedlu Fikakowo w Gdyni
Dodano: 2016-06-29 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DK 55 W MIEJSCOWOŚCI SZTUM W RAMACH PBDK - PROGRAM LIKWIDACJI MIEJSC NIEBEZPIECZNYCH
Dodano: 2016-06-07 - NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. CZECHA W LĘBORKU
Dodano: 2016-06-03 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO ZWIĄZANEGO Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ADAPTACJA I ROZBUDOWA SKRZYDŁA Z.S.Z. NA POTRZEBY O.R.W.
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa ul. Wybickiego, Plac Grunwaldzki i Armii Krajowej w Gdyni wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic: Borchardta, Skwer Kościuszki i Al. Jana Pawła II oraz budową kanałów deszczowych i przebudową infrastruktury kolidującej
Dodano: 2016-04-15