Gmina Kartuzy ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 681-05-02 , fax. 058 6810973
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
ul. gen. Józefa Hallera 1 1
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 058 681-05-02, fax. 058 6810973
REGON: 00052754600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Modernizacja ul. 3 Maja w Kartuzach w ciągu dróg wojewódzkich nr 224 i 211 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w imieniu i na rzecz Zamawiającego obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja ul. 3 Maja w Kartuzach w ciągu dróg wojewódzkich nr 224 i 211. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium w wysokości 1.500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 2.1)pieniądzu, 2.2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3)gwarancjach bankowych, 2.4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 - 4 PZP sprecyzowane poniżej: 1) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: udokumentują pełnienie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem: 1.1) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie nawierzchni drogowych o powierzchni min. 7.000m2, 1.2) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci sanitarnych o długości min. 1000mb, 2) Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia: Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: 2.1) Inspektor Nadzoru w branży drogowej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru danej specjalności. 2.2) Inspektor Nadzoru w branży sanitarnej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru danej specjalności 2.3) Inspektor Nadzoru w branży elektrycznej - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru danej specjalności. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się w systemie zero - jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca składa: 1) Dokument stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Formularz oświadczenia określa zał. nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia zawodowe i aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli odrębne przepisy nakładają taki obowiązek). Formularz oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad modernizacją boisk wielofunkcyjnych w Gminie Żukowo
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją roboty budowlanej związanej z przebudową drogi gminnej nr 157051G na odcinku Skrzeszewo - Przyjaźń
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa części ul. Olgierda i ul. Żniwnej w Gdyni
Dodano: 2016-07-25 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa skrzyżowania ulicy 10 Lutego z ulicami Dworcową i Podjazd w Gdyni wraz z budową kładki pieszo-rowerowej nad ul. Podjazd jako I etap rozbudowy ulicy 10 Lutego
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowych na terenach wiejskich gminy Żukowo
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa pętli trolejbusowej wraz z infrastrukturą techniczną i budową oświetlenia na osiedlu Fikakowo w Gdyni
Dodano: 2016-06-29 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DK 55 W MIEJSCOWOŚCI SZTUM W RAMACH PBDK - PROGRAM LIKWIDACJI MIEJSC NIEBEZPIECZNYCH
Dodano: 2016-06-07 - NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. CZECHA W LĘBORKU
Dodano: 2016-06-03 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO ZWIĄZANEGO Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ADAPTACJA I ROZBUDOWA SKRZYDŁA Z.S.Z. NA POTRZEBY O.R.W.
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa ul. Wybickiego, Plac Grunwaldzki i Armii Krajowej w Gdyni wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic: Borchardta, Skwer Kościuszki i Al. Jana Pawła II oraz budową kanałów deszczowych i przebudową infrastruktury kolidującej
Dodano: 2016-04-15