Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 862 42 80 , fax. 0-59 862 24 27
- Data zamieszczenia: 2011-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
ul. Armii Krajowej 14 14
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 0-59 862 42 80, fax. 0-59 862 24 27
REGON: 00052355400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGO: ODPROWADZENIE WÓD DESZCZOWYCH WRAZ Z SYSTEMEM PODCZYSZCZANIA Z ULICY KOSSAKA I TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO ROWU R-F W LĘBORKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego: Odprowadzenie wód deszczowych wraz z systemem podczyszczania z ulicy Kossaka i terenów przyległych do rowu R-F w Lęborku w ramach projektu Gospodarka wodami opadowymi i roztopowymi - budowa i przebudowa systemu odbioru, odprowadzenia i oczyszczenia wód opadowych i roztopowych w Lęborku, którego zakres określony jest w dokumentacji projektowej Odprowadzenie wód deszczowych wraz z systemem podczyszczania z ulicy Kossaka i terenów przyległych do rowu R-F w Lęborku opracowanej przez firmę Projektowanie Nadzory; Tadeusz Mazurkiewicz: a)Projekt budowlano - wykonawczy (w tym pozwolenie na budowę DECYZJA nr 98/08 z dnia 26.02.2008r. oraz DECYZJA nr 98/08/09 z dnia 06.11.2009r., pozwolenie wodnoprawne DECYZJA nr 375/10 z dnia 22.07.2010r., protokół i opinia ZD nr 015/2008)- Załącznik nr 6 do SIWZ, b)Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 7 do SIWZ, c)Przedmiar robót - Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Charakterystyka przedsięwzięcia inwestycyjnego, realizowanego w ramach umowy na roboty budowlane, nad którym sprawowany będzie nadzór inwestorski: Montaż urządzeń do oczyszczania i odprowadzania wód opadowych tj. m.in. osadnika piasku - osadnik wirowy o średnicach wewn. studni 3000 i 2000 mm, separatora lamelowego o śr. wewn. 2500 mm, wylotu żelbetowego śr. 1000 mm. Zadanie obejmuje również konserwację rowu R-F, a także wykonanie drogi dojazdowej z płyt drogowych. Inwestycja obejmuje działki: 45/2, 46, 119 obręb 3 w Lęborku. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, z zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną. 3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: 3.1.Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanych inwestycji budowlanych zgodnie z umową, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę i pozwoleniem wodnoprawnym, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno - budowlanymi, 3.2.Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności, 3.3.Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3.4.Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania; 3.5.Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót, 3.6. Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego dostarczonego przez realizatora robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego. 4. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności: 4.1.Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy. 4.2.Udział w procesie przygotowania, kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego obiektu. 4.3.Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych i przekazanych do użytkowania obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 4.4.W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rozwiązań wraz z naniesieniem niezbędnych poprawek w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót). 4.5.Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii; 4.6.Weryfikację, analizę i opiniowanie dokumentacji projektowej na żądanie i w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w tym dokonywanie, opiniowanie, akceptowanie korekt w dokumentacji. 5. Zakres praw i obowiązków Wykonawcy - zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 6. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do niniejszej 7. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się i przeanalizować materiały związane z zamówieniem.WZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad modernizacją boisk wielofunkcyjnych w Gminie Żukowo
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją roboty budowlanej związanej z przebudową drogi gminnej nr 157051G na odcinku Skrzeszewo - Przyjaźń
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa części ul. Olgierda i ul. Żniwnej w Gdyni
Dodano: 2016-07-25 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa skrzyżowania ulicy 10 Lutego z ulicami Dworcową i Podjazd w Gdyni wraz z budową kładki pieszo-rowerowej nad ul. Podjazd jako I etap rozbudowy ulicy 10 Lutego
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowych na terenach wiejskich gminy Żukowo
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa pętli trolejbusowej wraz z infrastrukturą techniczną i budową oświetlenia na osiedlu Fikakowo w Gdyni
Dodano: 2016-06-29 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DK 55 W MIEJSCOWOŚCI SZTUM W RAMACH PBDK - PROGRAM LIKWIDACJI MIEJSC NIEBEZPIECZNYCH
Dodano: 2016-06-07 - NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. CZECHA W LĘBORKU
Dodano: 2016-06-03 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO ZWIĄZANEGO Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ADAPTACJA I ROZBUDOWA SKRZYDŁA Z.S.Z. NA POTRZEBY O.R.W.
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa ul. Wybickiego, Plac Grunwaldzki i Armii Krajowej w Gdyni wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic: Borchardta, Skwer Kościuszki i Al. Jana Pawła II oraz budową kanałów deszczowych i przebudową infrastruktury kolidującej
Dodano: 2016-04-15